PDA

View Full Version : Gegroet



Salmiakbal
27 maart 2012, 12:22
Ik ben dus Paul, 18 jaar oud en ik speel sinds een paar maanden gitaar
Ik zit op het moment in de laatste klas van't vwo dus met een beetje geluk kan ik volgend jaar naar de TU Delft
Ik ben nog niet zo heel erg geweldig op de gitaar.. een tiental akkoorden en een handjevol leuke riffjes en simpele solootjes, maar achja, wat verwacht je na zo'n korte tijd. Ik heb dr veel plezier in en daar gaat het me iig om ;).
Overige interesses... Oldtimer brommers. Heb een paar jaar geleden een Puch Maxi S gerestaureerd wat nu mn vervoersmiddel is en ik heb een Honda SS50 in de schuur staan die ik langzaam aan het veranderen ben in een classic racer. Verder klooi ik nog wel eens wat aan mn computerhardware dus ik ben niet bang om mn handen vuil te maken aan wat gesleutel!
Nu als 3e hobby dus gitaarspelen.. Ben lid geworden om een beetje de kat uit de boom te kijken en hier en daar wat handige kennis op te pikken, kan nooit kwaad dacht ik zo
Groeten!

Ace 1.15.19
27 maart 2012, 13:13
Hé Salmiakbal (toffe naam ;)),

Leuke hobbies heb je naast het gitaarspelen! Gaaf dat je daar nu ook gitaarspelen aan toe heb gevoegd. Dat moet natuurlijk snel op de eerste plaats komen. ;)

Hier op het forum is veel, heel veel te vinden. Er komt een hoop bullshit voorbij (vooral in offtopic), maar ook erg leerzame dingen.

Succes met je gitaar en veel plezier op het forum!

Duhsjaak
27 maart 2012, 17:38
Hi
Ooit lang, heeeel lang geleden in de ban The Amazing Dropstengels gezeten.
Ik had je er in the blind graag bij gehad met die naam. Hoe twee goeie dingen elkaar versterken.

Welkom dus.
Vriendelijkke groet, Gus

muziekschuur
27 maart 2012, 18:13
Stroopwafels?

Salmiakbal
27 maart 2012, 18:53
Hé Salmiakbal (toffe naam ;)),

Leuke hobbies heb je naast het gitaarspelen! Gaaf dat je daar nu ook gitaarspelen aan toe heb gevoegd. Dat moet natuurlijk snel op de eerste plaats komen. ;)

Hier op het forum is veel, heel veel te vinden. Er komt een hoop bullshit voorbij (vooral in offtopic), maar ook erg leerzame dingen.

Succes met je gitaar en veel plezier op het forum!
Danku! Awel, ik heb al wel wat ervaring op fora dus ik weet al wel hoe het er ongeveer aan toe zal gaan, maar dat is ook net hetgene wat het tot zo'n gezellige plek kan maken ;)

Hi
Ooit lang, heeeel lang geleden in de ban The Amazing Dropstengels gezeten.
Ik had je er in the blind graag bij gehad met die naam. Hoe twee goeie dingen elkaar versterken.

Welkom dus.
Vriendelijkke groet, Gus
Wat een originele naam! Tja je moet wat verzinnen als bijna alle namen al gekozen zijn dus daarom gebruik ik Salmiakbal zo'n beetje overal aangezien niemand zot genoeg is die te verzinnen... meestal

Stroopwafels?
Alleen als ze in een delftsblauwe verpakking zitten :cheerup:

Duhsjaak
27 maart 2012, 20:38
Stroopwafels?

Hi
Ja, ken ik. Leuke band, heb er nog maar een paar jaar geleden een optreden van gezien. Zij hebben het behoorlijk wat langer uitgehouden dan wij. Aan de andere kant, wij waren een jaar of 13 eerder.

Het zegt ook wel iets. Ik vraag mij af of zij vaak de vraag krijgen of zij de Amazing Dropstengels kennen! Hoe dan ook, ik schaam mij nergens voor; wij hebben in ieder geval veel plezier gehad. Dat vind ik ook tellen.

Vriendelijke groet, Gus