PDA

View Full Version : Bibi - Turning Tables (Adele cover)



BibixMusic
26 maart 2012, 10:10
Jaaaa Adele! :soinnocent:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zBVGWGRSnyk

JimiDylan
26 maart 2012, 10:30
Hij staat op prive madame ;-)

BibixMusic
26 maart 2012, 10:47
Grapje..

Nu is het openbaar als het goed is :]

TimoSomers
26 maart 2012, 14:20
Kippenvel :mmmm:

Nielsje
26 maart 2012, 20:50
Leuk effect dat de linkerhelft van de video in kleur is opgenomen, en de rechterhelft in zwart-wit!
Maar, wel prima gezongen hoor. :)

Martijn-w
26 maart 2012, 21:11
Kutnummer, mooi gezongen.

Verslikte je je nou in het begin?
Ahja, hurt is met h ;-)

Ik zou graag eens wat vrolijke liedjes van je horen. Je kan heel mooi zingen, maar je muziekkeuze vind ik minder tof.

pasqual
26 maart 2012, 23:08
Je stem is nog steeds in ontwikkeling hoor ik. Het wordt steeds een beetje beter. Je vibrato is ondertussen stukken beter als een klein jaartje geleden en aangenaam om naar te luisteren. Ik heb eigenlijk nog nooit een up-tempo lied van je gehoord.....

BibixMusic
27 maart 2012, 08:36
Thanks iedereen :)

@ Martijn: De nummers die geschreven gaan worden zullen wel richting Adele gaan... :D De 'h' spreek ik bijna nooit uit inderdaad, heeft te maken met het feit dat ik teveel lucht erop zet. Ik zal erop letten :)

@ pasqual: Up-tempo nummers hebben niet echt mijn voorkeur, maar de eerste is inmiddels ingezongen (overigens ben ik niet een rapper hahah):

http://www.g2records.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=57&Itemid=64

smullie
27 maart 2012, 10:02
Mooi!

En de muziek ook... :hippie:

The Lo Lands
27 maart 2012, 12:23
Mooi gezongen Bibi en goede begeleiding!!

Op het einde waren het aantal klappende handen te tellen, of was er na de 'cut' een staande meer schreeuwende ovatie? ;)

BibixMusic
28 maart 2012, 09:04
Dankjulliewel!

Dit optreden was georganiseerd door Stichting Kunstprojecten Tilburg, en ik was hier voor gevraagd.
Het idee was dat de 'omwonenden' zouden komen kijken (concert was namelijk ineen wijkcentrum), maar niemand wilde mij schijnbaar zien.
Volgende keer maar een andere foto van mij op de flyer zetten... :D

En dus zijn we lekker buiten muziek gaan maken, op de buitenplaats van het wijkcentrum.
Met als publiek heel veel vogels.

Leon heeft met zijn bandje To Twelve ook opgetreden en het was echt supergaaf!
Volgende keer een cd-tje met applaus geluid erop meenemen..
Maar dit is wel de eerste keer dat ik echt geld verdien, en dan meteen met zingen! :D

Duhsjaak
29 maart 2012, 07:56
Hi
Wat kan ik zeggen? Fijn dat je weer bent opgekrabbeld en de ontwikkeling gewoon weer verder gaat.

Je zou denken dat je de melancholieke kant van de liedjes wel zo ongeveer onder de knie zult hebben. Tijd voor wat vrolijkers?

Mij staat bij dat je een filmpje hebt gepost met Leon??? Kijk ik daar nou overheen?
Nog steeds fan.
Vriendelijke groet, Gus

BibixMusic
30 maart 2012, 10:09
Dankje :)
Ik ben ook blij dat ik weer op de been ben!

Binnenkort ga ik een liedje coveren dat een stuk vrolijker is en up-tempo, dus ik ben benieuwd :D

Hier is het filmpje met Leon:


http://www.youtube.com/watch?v=oYg_O7Z6JvY

Er is van dit optreden nog meer opgenomen maar ik moet even kijken of dat qua geluid goed is, er zaten veel bijgeluiden van buiten bij.

Duhsjaak
30 maart 2012, 15:29
Hi
Right. Dit bedoelde ik.
Waar stond dat nou?
Afijn, niet belangrijk.
Vriendelijke groet, Gus