PDA

View Full Version : degelijke akoustische gitaar



Voidhead
8 juni 2003, 09:02
hallo,

ik ben van plan om binnenkort een akoustische gitaar te gaan kopen voor naast mn elektrische (kspeel nu bijna 2 jaar).. maar ik wil er niet te veel geld aan uitgeven omdat mn voorkeur toch naar elektrisch gaat. ik wil er rond 220-250 euro aan uit geven.
Mijn vraag luidt, is dit geld genoeg om een beetje een degelijke akoustische gitaar voor te kopen, gewoon eentje die lekker speelt en verder wel ok is.

SiNiSTRaL
8 juni 2003, 09:31
koop zo'n yamaha western ding...die zijn wel redelijk...en voor 200-300 wel te koop nieuw...sash heeft ook een yamaha, vraag hem maar welke da is...

bamboozler
8 juni 2003, 16:54
Laat ik die van mij nou net op marktplaats gezet hebben...

tis een Ibanez Artwoord 100, een zeer degelijke dreadnought, met een echt mooi geluid ( naar mijn idee).

net een jaar oud, verkoop em omdat ie voor mij te groot blijkt te zijn, krijg last van mijn schouder als ik er teveel op speel helaas.....

bamboozler
8 juni 2003, 17:03
Hier dus....

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=muziek&u=akoestgitaren&ID=4685

Voidhead
8 juni 2003, 17:35
ik ga volgende maand zodra ik uitbetaald krijg van mn werk de gitaarwinkels langs om te kijken, ik wil ook het liefste eentje met een cutaway onder om makkelijker bij de hoge frets te komen. Maarja dat zie ik dan wel weer.

dus voor 250 euro is wel een een redelijke akoustische te komen begrijp ik.. mooi :)