PDA

View Full Version : Wat eeen koopje :)



dacrow
23 maart 2012, 19:45
Ben al een half jaar op tweedehands pedalenjacht, heel wat goede deals kunnen sluiten maar deze slaat alles:

Een Boss DSD-2 voor 45€, jawel :)

De meeste zullen denken, wat een onpopulair pedaal of misschien voor sommige niet gekend MAAR deze bad boy gebruikt voor 95% dezelfde print als de Boss DD2 en ja deze doet waarschijnlijk wel een belletje rinkelen :)

Heb de print eens vergeleken en het is inderdaad dezelfde , die met de grote chip op het board dus..
Klinkt echt super!

Bernardduur
23 maart 2012, 20:15
:); heb een DSD3 (identiek aan de 2) en damn, die is erg lekker!!!!!

De mijne gekocht voor 25 euro :)

the sure thing
23 maart 2012, 20:47
Net de OD-1 van Boss voor Eur 63 gekocht...

Swaag
23 maart 2012, 21:26
Chimpansees hebben voor meer dan 95% hetzelfde DNA als mensen, maar ik zie hier en daar toch wat verschillen :soinnocent:

Dirk_Hendrik
23 maart 2012, 21:28
Volgens mij heb ik de mijne van forumlid Dude gekregen....

Tot zoverre de "wie heeft de grootste lul contest" want 45 euro is ook een mooie prijs en inderdaad is de DSD2 gewoon een aanpassing van de DD2 en eerste versie DD3. Persoonlijk geloof ik niet erg in het "grote chip" verhaal. Ik heb meerdere "kleine chip" DD3's gerepareerd op basis van het grote chip schema toen ik het juiste schema nog niet had. Ik zou eens moeten kijken wat de verschillen eigenlijk zijn of dat die pure mojo zijn.

Swaag
23 maart 2012, 21:28
De meeste zullen denken, wat een onpopulair pedaal of misschien voor sommige niet gekend MAAR deze bad boy gebruikt voor 95% dezelfde print als de Boss DD2 en ja deze doet waarschijnlijk wel een belletje rinkelenChimpansees hebben voor meer dan 95% hetzelfde DNA als mensen, maar ik zie wel wat verschillen. ;)

smullie
23 maart 2012, 21:32
Chimpansees hebben voor meer dan 95% hetzelfde DNA als mensen, maar ik zie wel wat verschillen. ;)

Maar ge krijgt wss wel dezelfde reactie als ge er ne gitaarkabel inwringt en daar gaat het em hier toch om, niet?:seriousf:

zoon van Piet
23 maart 2012, 22:00
"wie heeft de grootste lul contest"

Ikke natuurlijk!
Ik BEN de grootste lul van GN!:blast::blast::blast:

De DSD is uitstekend, ik heb er jaren met plezier gebruik van gemaakt. En niet alleen als delay, ik zette er tijdens de soundchack een sample in die ik in het eerste nummer gebruikte. Ik ben pas overgestapt op de DD, toen de DSD kapot ging wegens maat 45.. en hoorde eigenlijk geen verschil

DemolitionColorScheme
23 maart 2012, 23:26
Leuke dingen. Heb een tijd een DSD-2 gehad die gemod was door Bernardduur met een low cut en high cut switch en een FX loop. Cool ding was het toen.

pietvanbuiten
23 maart 2012, 23:34
Ik gebruik al jaaaren een DSD3, toppedaal.....

Liquid_Metal
24 maart 2012, 07:40
Chimpansees hebben voor meer dan 95% hetzelfde DNA als mensen, maar ik zie hier en daar toch wat verschillen :soinnocent:

Haha, ik moest erg lachen om deze vergelijking :). Inderdaad zullen chimps en mensen daardoor op veel dingen gelijk reageren, maar het is maar waar je mee vergelijkt.
Wat is de gangbare prijs voor een DD2 MIJ? Ik zie ze gaan voor ongeveer 200 dollar. Dan is 45 euro inderdaad niet verkeerd voor dezelfde chip.

dacrow
24 maart 2012, 08:44
Het was inderdaad geen poging tot grootste-lul contest, thanx voor de positieve reacties :-)