PDA

View Full Version : Song Busramp in Zwitserland



Lou
21 maart 2012, 21:17
Hallo iedereen,

een aantal dagen geleden nam ik voor het eerst een song van mezelf op, ik schreef het nummer naar aanleiding van het zware ongeval waarbij 28 mensen, waaronder veel kinderen hun leven verloren op dinsdag 13 maart.
Ik wou het hier ook even posten om te horen wat jullie er van vinden
Geef ajb tips en voel je vrij om veel commentaar te geven zowel positief als negatief :)

http://www.youtube.com/watch?v=tAwtw_bT3bI&feature=g-all-c&context=G20f53c3FAAAAAAAAAAA

kenx
21 maart 2012, 21:46
Ik vind het prachtig dat je dit doet. Je liedje is goed, maar het gevoel erachter, de moeite die je doet, vind ik veel mooier! Zeer mooi gedaan!

mikeyaxeman
22 maart 2012, 01:14
Ik en mijn vriendin zitten te luisteren en je raakt ons hier in het diepst van onze ziel, erg mooi!
We zijn zelf ons zoontje verloren vorig jaar na 41 weken zwangerschap en we zijn erg geraakt door dit intense verdriet van deze families.
Zou misschien wel mooi zijn als de naasten van deze kinderen je liedje zouden horen, muziek kan erg veel troost brengen.

Stratman70
22 maart 2012, 01:42
Gewoon ontzettend mooi dat je dit gedaan hebt.
Gewoon ontzettend mooi dat je dit gemaakt hebt.

Over kritiek en tips wil ik het gewoon niet hebben.

Gewoon ontzettend mooi dat iemand dit doet!
Gewoon ontzettend mooi...

Lou
22 maart 2012, 17:27
Dankjewel iedereen,
ik hoop dat waar woorden te kort schieten muziek een troost kan bieden
Ik zou het zeer graag laten horen aan de naasten van de overledenen..
maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dit zou moeten doen of hoe ik ze kan bereiken

Jedeel
22 maart 2012, 18:31
Ik ben het volledig met Stratman70 eens!!!

Ik zie op youtube inmiddels 330 hits sinds (gisteren 21 maart).
Hopelijk wordt dit snel hoger, maar jij zal niet weten of je de families hebt bereikt.
Ik heb zelf ook geen idee wat je nog meer zou kunnen doen, helaas.

Geweldig initiatief!!!

roger
22 maart 2012, 18:48
Erg mooi, kippenvel!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

vpilot
26 maart 2012, 18:10
:lovelove: