PDA

View Full Version : Groningen Gezocht Gitarist tMelodic Death/Metalcore/Mathcore



steph-v
20 maart 2012, 12:34
Hallo,

Ik ben 23 jaar en op zoek naar medemuzikanten, voornamelijk qua genre Melodic Death/Metalcore/Mathcore. Muziekvoorkeuren:

Arch Enemy, Carcass, At the Gates, Architects, August Burns Red, Parkway Drive, Unearth, Lamb of God, As I Lay Dying, In This Moment, Texas In July, etc.

Om te beginnen maar eens een gitarist, maar ik ben ook op zoek naar een drummer en bassist. Zolang er eerst maar een basis is van waaruit er verder gewerkt kan worden.

Ik heb zelf podiumervaring, daarnaast speel ik al een geruime tijd elektrisch gitaar. Het moet wel gewoon casual blijven en niet te serieus maar als we eventueel op niveau komen voor optredens staat dat natuurlijk wel op de planning.

Mijn ervaring met metalmuzikanten tot zover, is dat de motivatie soms nogal ontbreekt. Indien je niet bereid bent verder te gaan dan een simpele reactie(zonder na te denken over tijden, vervoer, etc.) graag niet reageren.

Als je eens wilt jammen om te kijken hoe het gaat, wees dan niet bang om een bericht te sturen.