PDA

View Full Version : Fender Deluxe, Focusite Liquid Saffire, SE Electronics mics gestolen



Mattia
20 maart 2012, 05:01
Waar: Groningen

Ben net vriendelijk wakker gemaakt door een inbreker. Net verhuisd, alles is hier een grote teringbende (vloeren moeten er deels nog in, dozen worden uitgepakt, ga zo maar door...) dus ze dachten vast er is niemand thuis. Raam achter gemold en binnengedrongen.

'Gellukig' rende de flikker(s) weg toen ze zagen dat er iemand was, maar ondertussen hadden 'ze' (moet wel een groepje geweest zijn met auto) het volgende buitgemaakt (voor zover ik het kan overzien, denk dat er een doos mist maar weet niet zeker wat erin zat. Ik dacht gewoon papieren en frutsels, niks van verkoopbare waarde):

- Fender Deluxe 112 plus solid state versterker
- Nieuwe Focusrite Liquid Saffire 56 firewire interface (nog in doos)
- SE electronics Titan grootmembraan microfoon
- SE electronics Ribbon ribbon microfoon

De 18-jarig Abelour hebben ze naast de voordeur laten staan. Politie is net weg, maar van slapen komt er voorlopig niks...

Tabula Rasa
20 maart 2012, 07:47
Kut!!!!!!!

Mattia
20 maart 2012, 07:50
Zwaar klote, ja. Allemaal niet essentiële zaken, en dingen die ik niet echt meteen ga zitten vervangen, maar toch. Met name dat onveilige gevoel knaagt. En dat gezeik van dingen moeten regelen. Ondertussen opgevallen dat de Lumix LX3 (point and shoot cam) en twee DVD boxes missen. Namelijk Spooks (S1-S6) en The Wire (alle seizoenen). Niet gitaar-related, maar toch. Bah.

Tabula Rasa
20 maart 2012, 08:01
Tuurlijk. het is een ruk versterker die alleen clean erg lekker klinkt en vooral heel erg hard gaat, maar het gaat erom dat ze het gore lef hebben om aan je spullen te komen.

Mattia
20 maart 2012, 08:08
[REDACTED]. En ze zijn niet aan 5 gitaren in de woonkamer gekomen, maarja, dat zijn eigenlijk alleen maar bodies en niet zo gek veel waard. Maargoed: motherfuckers. Moest er even uit.

Ike57
20 maart 2012, 18:08
Shit man. Zwaar de pest in dus.
Gelukkig vervangbare zaken, maar toch ....
Je moet er toch niet aan denken dat ze je eigengebouwde gitaren mee nemen.

Niet het beste welkom in Groningen.

zeiler
22 maart 2012, 10:11
neejh :(! En Groningen is verder nog wel zo prettig wonen :o!

hopen dat je 't terugkrijgt... Check de usedproducts aan de oude Ebinge in ieder geval,
Tonika en Westerhaven even bellen en evt. zit aan de A-weg ook nog BSE (geluidswinkel),
weet niet of die daar ook in handelen, maar je kan ze op de hoogte stellen :)!

Mattia
22 maart 2012, 16:01
Dank voor de tips! Heb ze allemaal even gebeld, een en ander doorgegeven. Morgen even langs de used products denk ik...

Rizz
22 maart 2012, 18:36
Kut voor je man! Ik hoop echt dat je je spullen terugkrijgt...

Kan evt. nog wel een spuitje cementsluierverwijderaar vermengd met een splash of rattengif voor een gedegen chemische castratie voor je klaarleggen... Vind het zo erg als mensen aan je spullen zitten.. Geloof me, ik weet hoe het voelt!!

Je vertrouwen in het huis en de veiligheid ervan zal ook een knauw hebben gekregen, hopelijk is dat niet blijvend...

Ike57
26 april 2012, 16:42
Even benieuwd of je nog iets gehoord hebt (of teruggevonden) van je spullen, Mattia.

Zulk gedonder moeten we hier in 't hoge Noord'n niet hebben ...