PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar aanschaffen



Metalhead6661
19 maart 2012, 19:04
Hallo!
Ik ben vanplan een nieuwe gitaar aan te schaffen, want mijn Les Paul gaat kraken, ontstemd vaak vanwege slippende tuner(haat aan grovers) etc.. terwijl die 2 maanden geleden naar gitaar winkel is geweest om hem te laten "maken". Nu wil ik dus nieuwe gitaar... budget is maximaal 1200 euro. Ik speel van alles, Red hot chili Peppers, guns n roses, Bullet For My Valentine, Dream Theater. Dus een gitaar wat daar redelijk tussen in zit. :) Zelf zat ik te denken aan een Jackson Randy Rhoads RR5 ( Link --> http://www.thomann.de/nl/jackson_rr5_blkw_gld_pins_wcase.htm ). Merken als Gibson hoef ik niet en fender ook niet. Mijn voorkeur gaat uit naar: Jackson Randy Rhoads modellen, ESP, BC Rich en Schecter. heb je een leuk ideetje, vertel het me :D

Venlonaer
19 maart 2012, 19:06
Een gitaar uit de PRS SE serie?

Metalhead6661
19 maart 2012, 19:14
Misschien wel leuk inderdaad :)

Owja, geen gitaar met tremolo dingetjes! Als ze locking tuners hebben wordt het uiteraard heel erg leuk :P

Venlonaer
19 maart 2012, 19:21
Nu ik je budget zie kun je met goed zoeken ook een mooie CE of zelfs met CU serie kunnen scoren :D

Jasper.
19 maart 2012, 19:44
Whoa, wat een mooie Jackson! Heb zelf een RR3 en ben er erg tevreden over. En de looks zijn natuurlijk prachtig.