PDA

View Full Version : Voor de Ibanezzers onder ons...



SiNiSTRaL
7 juni 2003, 22:47
vooral @ anders destium :P
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/11353.htm?gz=muziek&uz=alle&tr=EMG~&tk=a&pr=&bo=e&wp=&ret=%2Fzoeknu.php3%3Ftr%3DEMG%7E%26bo%3De%26gz%3Dm uziek%26tk%3Da%26pr%3D%26wp%3D%26uz%3Dalle
nix voor jou?, lijkt me niet zo duur

Anders Destium
7 juni 2003, 22:58
HIJ IS VOOR MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb al gereageerd, thanx voor je hulp man!

Helemaal mijn kleur, past mooi naast mijn RG470 :lol:

SiNiSTRaL
7 juni 2003, 23:02
ziejemaarweer, ben ik toch nog ergens goed voor :D, dan mag ik er wel ff op pingelen op de volgende meeting he ;)

Ic3gl0vE
7 juni 2003, 23:14
volgens mij is 'ie van iemand op het forum hier

skabouter
7 juni 2003, 23:36
man wat moet je ermee ? redelijk ding, hoor, maar kut als je al hebt wat anders heeft lijkt me., toch ???

en die EMG ? kan je toch ook los kopen als het daarom gaat ?

Josdevos
8 juni 2003, 01:18
Ik vind het nog al veel...

CHMC
8 juni 2003, 09:58
yup, hij's van MegaDrive

Anders Destium
8 juni 2003, 10:40
Ik heb trouwens niet gereageerd, het zou ook niet echt de ideale troostprijs zijn als de Jpm de verkeerde kant op gaat trouwens :wink:

niels5150
8 juni 2003, 11:48
deze s serie speelt kut. een leerling van mij heeft er eentje, en de hals is echt te dun! hoge e snaar is daardoor haast niet op te duwen.

Die nieuwe S serie is gaaf, met soort sparkling lak, nieuwe floyd hendel etc. Die heeft ene lekkere hals die wat steviger is, en betere fretjes. S427DX ofzoiets, tegek ding.

RadiuS
8 juni 2003, 13:07
uhm, als je m nie goed vind waarom heb je er dan op geboden??? :???:

Anders Destium
8 juni 2003, 14:03
Het was een geintje :razz:

Ach, ik wordt wel vaker niet begrepen....

Dirk_Hendrik
8 juni 2003, 17:06
deze s serie speelt kut. een leerling van mij heeft er eentje, en de hals is echt te dun! hoge e snaar is daardoor haast niet op te duwen.

Sorry Niels maar dat is aan de gitarist te bepalen niet?? Wat jij een te dunne nek vind vind een ander juist heerlijk. Ik bijvoorbeeld. Ik speel al jaren op een FGM300 met wizzerd neck en reken maar dat ik die hoge e omhoog gedrukt krijg.

sickpunk
8 juni 2003, 17:09
cool!! volgens mij heeft een maat van me precies dezelfde gitaar... erg mooi dingetje

niels5150
9 juni 2003, 22:56
kennen jullie trouwens de nieuwe ibanez SZ gitaar? die is vet! alleen pickups zijn klote. komt in de buurt van een vette les paul! dikke mahanie body met maple top. vaste gibraltar III brug. ga ik deze week nog eens checken.

niels5150
9 juni 2003, 22:59
deze s serie speelt kut. een leerling van mij heeft er eentje, en de hals is echt te dun! hoge e snaar is daardoor haast niet op te duwen.

Sorry Niels maar dat is aan de gitarist te bepalen niet?? Wat jij een te dunne nek vind vind een ander juist heerlijk. Ik bijvoorbeeld. Ik speel al jaren op een FGM300 met wizzerd neck en reken maar dat ik die hoge e omhoog gedrukt krijg.

nee dirk jan, ik vind hem kut spelen zeg ik. En hij bend ook kut, gaat gewoon erg zwaar, en das een feit. Die FGM serie die jij hebt speelt veel beter. ook duurdere S series spelen beter, maar deze frets zijn te dun en te vlak en de hals ik bij de hoge en lage e te dun om goed te kunnen opdrukken.

niels5150
9 juni 2003, 22:59
deze s serie speelt kut. een leerling van mij heeft er eentje, en de hals is echt te dun! hoge e snaar is daardoor haast niet op te duwen.

Sorry Niels maar dat is aan de gitarist te bepalen niet?? Wat jij een te dunne nek vind vind een ander juist heerlijk. Ik bijvoorbeeld. Ik speel al jaren op een FGM300 met wizzerd neck en reken maar dat ik die hoge e omhoog gedrukt krijg.

nee dirk jan, ik vind hem kut spelen zeg ik. En hij bend ook kut, gaat gewoon erg zwaar, en das een feit. Die FGM serie die jij hebt speelt veel beter. ook duurdere S series spelen beter, maar deze frets zijn te dun en te vlak en de hals ik bij de hoge en lage e te dun om goed te kunnen opdrukken.

Dirk_Hendrik
10 juni 2003, 08:45
deze s serie speelt kut.

Nou moet jij me uitleggen waar de "ik vind.... zeg ik staat" voor dat je me Dirk_Jan noemt.

niels5150
10 juni 2003, 09:18
heel gek hoor jan diederik. maar iedereen verteld hier ZIJN EIGEN mening, dat is namelijk het leuke van een forum, voor het geval je het nog niet wist. Voortaan zal ik erbij zetten dat het mijn mening is, en dat alle licentierechten etc verbonden zijn met mijn ..... blablabla

Dirk_Hendrik
10 juni 2003, 11:09
Je hebt helemaal gelijk hoor Niels 5150. Op een forum vind niemand het erg om de onbehouwen mening van een ander te horen. Ook niet als die voor een ander (bijvoorbeeld) kwetsend zou zijn. We begrijpen meteen dat het jouw mening is.



en zo weet ik er nog een paar...

Anders Destium
10 juni 2003, 11:30
Zonder verder uit te diepen waar het verschil in zit tussen is en ik vind is zoiets heel persoonlijk. Ik kan best voorstellen dat het voor sommige mensen een ramp moet zijn om op mijn wizard en superwizard nekken te spelen, ik houd hier dan weer juist wel van...

Phoenix Rising
10 juni 2003, 11:41
Dit is weer een heel andere discussie, maar volgens mij heeft het veel meer te maken met hoe je je handen en vingers plaatst dan hoe groot je handen dus zijn. Mensen met kleinere handen kunnen echt niet per definitie beter spelen op een wizard neck, integendeel denk ik zelfs.

Anders Destium
10 juni 2003, 11:43
Daaruit blijkt maar weer hoe persoonlijk het is, je kunt in ieder geval NOOIT zeggen dat die gitaar kut speelt...

niels5150
10 juni 2003, 13:05
ik bedoelde dus dat IK hem kut vind spelen. moeilijk te begrijpen he