PDA

View Full Version : plug in baby tournament



Negative K3 fan
7 juni 2003, 20:14
hahahaha ik lees net dat topic, maar alle links zijn dood en ik ben toch wel benieuwd, misschien kunnen we dan het toernooi een keer overnieuw doen, dan speel ik hem morgen (of vannacht) zelf wel in om ded spits af te bijten hahahaha.

Swan
7 juni 2003, 20:18
waarom dat nr

Barret Wallace
7 juni 2003, 20:22
hahahaha ik lees net dat topic, maar alle links zijn dood en ik ben toch wel benieuwd, misschien kunnen we dan het toernooi een keer overnieuw doen, dan speel ik hem morgen (of vannacht) zelf wel in om ded spits af te bijten hahahaha.

zet er dan wel een link bij teringjong anders weet niemand waar je het over hebt

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=5863&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ic3gl0vE
7 juni 2003, 23:37
flikker op met je muse

Predator
7 juni 2003, 23:41
Matthew Bellamy speelt jouw aars drie keer in de ronte m'n jong! :wink:

kokteejl
8 juni 2003, 18:28
vroeger deed ik 2 secondjes sneller dan op cd maar klonk kut...ik speelde dan ook maar met 2 viingerz :roll:

edit: en waarom gaan die ********* emo's niet?!?!

kokteejl
8 juni 2003, 20:24
getver negk3 ga je nu eindelijk je versie erop zette??????????????

Negative K3 fan
8 juni 2003, 21:18
ja ik kan nu nog neit opnemen ivm volume, dus ik ga vannacht maaraan de slag, neem ik een paar verschillende versies op.

Negative K3 fan
8 juni 2003, 22:47
http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000093281_000007753.mp3

hier staatie dan, beetje lang, maar mp3pro op matige kwaliteit.

eerst een stukje neck pickup clean
dan stukje neck pickup od (van de J&H)
dan een stukje neck pickup met superfuzz
dan een stukje neck pickup in dee hydede kant met een bass boost als het ware> superfuzz
dan een stukje brug pickup met j&h distortion met mid scoop
dan een stukje brug pickup met J&H distortion met redelijk wat mids
dan een stukje brug pickup met alles aan gain op tien etc (distortion>overdrive>fuzz)

ik weet dat ik he t slordig gespeeld heb, maar daar ging het mij niet om dus ik deed er ook geen moeite mee, vooral dat arpeggioloopje naar beneden gaat telkens fout :D

hij is trouwens gespeeld met een enige echte roadkill plectrum!

FNaRK
8 juni 2003, 23:12
hij is trouwens gespeeld met een enige echte roadkill lectrum
WTF IS EEN LECTRUM ?

Als Metallica is afgelopen ga ik ff luisteren :lol:

FNaRK
8 juni 2003, 23:57
jezus man, wat een kut geluiden weet jij uit je spullen te halen :evil:

wat is het orgineel / wat moet het voorstellen ?????

http://www.smilies.nl/angryfire.gifWat een schande om daar een orgineel Roadkill plectrum voor te misbruiken http://www.smilies.nl/angryfire.gif

Negative K3 fan
9 juni 2003, 00:05
lees dit topic eventjes door mario http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=5863&highlight=plug+baby

JV
9 juni 2003, 00:23
oeh, dat nummer heb ik ongeveer een jaar geleden al eens opgenomen en op het forum gezet. dila en kitaar waren er toen van overtuigd dat het niet zo'n makkelijk nummer was om te spelen. dus had ik em opgenomen.

ff kijken of ik die opname nog heb

FNaRK
9 juni 2003, 00:24
ok dan
heb net ff het orgineel gedownload.....
is dit experimentele noise, met andere woorden: hoort die herrie zo :-D :-D

Kende het nummer niet, nie eens zo onaardig :???:

bert k
9 juni 2003, 00:26
Jezus man, jij kan helemaal niet spelen! En het klinkt werkelijk nergens naar. Wat een goedkope baggershit gebruik jij, zeg. Wat was nou de reden dat iedereen dit moest horen?

Mithrandir
9 juni 2003, 00:28
ach, ik had ook nog een versietje gemaakt, er zit ook nog wat rotzooi om heen, maar dat boeit niet:

http://home.hccnet.nl/e.duinsbergen/plugineelco.mp3

Swan
9 juni 2003, 00:30
hahahahahahaah
damn....dit is wel erg slecht......mijn cheape oefenamp zn dist. klinkt nog beter


edit: dat ging dus over Neg k3

Mithrandir
9 juni 2003, 00:30
bedoel je die van mij of die van lennart?

Swan
9 juni 2003, 00:32
mith: die van jou is zeker beter gespeeld dan neg k3 maar teveel effecteeeeeeeeeeeennn aaaaaarhg

JV
9 juni 2003, 00:40
http://home.planet.nl/~vos02157/opname/muse.wav

dit is de mijne.

hij is van vorig jaar ongeveer. denk zelfs ongeveer 1,5 jaar terug. speelde toen vooral blues enzo, speelde 2,5-3 jaar ofzo

Mithrandir
9 juni 2003, 00:41
klopt, had helemaal geen zin om het stukje droog te spelen, het is al zo'n saai stukje zonder de rest van het nummer erbij.

dus ik heb gewoon lekker wat delay en tremelo erbij gegooid :D, wilde er ook nog een flanger bij doen, maar dat werd wat teveel van het goede.

Swan
9 juni 2003, 00:50
is dit niet teveel van t goede? :o

andy
9 juni 2003, 02:27
Damn boyzzz , kennen jullie het verhaal van de wollen deken..... Dat noem ik het overkill aan effecten, waardoor je het orginele geluid van je amp en gitaar in de verste verte niet meer hoort. Post het aub nog ff een keer, en het liefst met een flinke patrij boventonen, want daar leent die riff zich voor. Ik zou ook wel mee willen doen, maar daar leent mijn compu zich niet voor. Sorryyyyyy. :-D

Negative K3 fan
9 juni 2003, 10:51
jongens! ik weet dat het slecht klinkt! mijn versterker is van het geweldige merk gorilla en klinkt nog slechter dan de slechtste valvestate/squier versterker. En de microfoon is een philips karaoke microfoon die absoluut geen bass responce heeft. Vandaar het kutte geluid.

Fluffy
9 juni 2003, 12:56
het ligt niet alleen aan het geluid de rest klnikt ook kut, verkeerde timing noten etc. het kan natuurlijk ook aan die dikke basplectrum liggen he :P

Negative K3 fan
9 juni 2003, 13:10
ik heb wat "subtiele" tempo en noot wisselingen etc toegepast :D

Liam Gallagher
9 juni 2003, 13:20
Wat is er nou mis met die versie van neg k3?

Ik snap niet echt wat er zo fout aan is!? Ik herken t nummer duidelijk :S

Negative K3 fan
9 juni 2003, 13:22
liam, het is een gewoonte dat iedereen altijd op mij kankert, dus ze rekenen me mijn foute spel en klank heel erg aan.

Swan
9 juni 2003, 13:31
nee t klonk gewoon kut...heeft er nix mee te maken dat t neg k3 fan is... vind t wel komisch dat ie bij elke opname van anderen altijd de miniemste foutjes gaat opnoemen en dan zelf dit soort dingen post :D

Negative K3 fan
9 juni 2003, 13:59
ik geef bij andere die fouten aan omdat ze zelf om commentaar enzo vragen. Hier vraag ik niks om, ik stimuleer gewoon dat anderen ook plug in baby gaan opnemen etc.

maarja, het maakt me ook vrij weinig uit want ik weet wel beter hahahahaha.

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 14:02
sure you do...
en wat de vuk is dit mensen...what's next? een smells like teen spirit tournament 'ik en blabla zijn van mening dat het nog best moeilijk te spelen is' ....geez

Negative K3 fan
9 juni 2003, 14:06
nou s inistral en swan, nemen jullie eens eventjes PIB op, jullie hebben dat nog niet gedaan of wel?

Swan
9 juni 2003, 14:09
nee nog niet....zal ff kijken wanneer ik tijd heb

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 14:35
baggernr....heb ik geloof ik leren spelen toen ik 3 maanden gitaarspeelde ofzo (he sash ;) ) en voor de mongooltjes: nee dat was niet eergister, om slimme opmerkingen te voorkomen

Negative K3 fan
9 juni 2003, 14:41
nee dat was gisteren

ajahahahaha

maar sinistrol, jij hebt een v amp, geen moeite om eventjes op te nemen, toch?

Predator
9 juni 2003, 15:19
baggernr....heb ik geloof ik leren spelen toen ik 3 maanden gitaarspeelde ofzo (he sash ;) ) en voor de mongooltjes: nee dat was niet eergister, om slimme opmerkingen te voorkomenHey Siniszwa! Ik heb je gevonden op www.libanonxp.nl.. Ik zat ook op die kutschool man!? Doe vooral niet de groeten aan Oosterlaan van me! :razz:

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 15:20
hoe zou ik dat moeten doen 'de groeten van predator' ?
alsof men het dan begrijpt :)

Barret Wallace
9 juni 2003, 15:21
nee nog niet....zal ff kijken wanneer ik tijd heb

haha damn dude, doe beter iets coolers van white stripes ofzo ;)

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 15:22
hahaha

Predator
9 juni 2003, 15:28
Ik zei toch ook VOORAL NIET Sinis! :-D

Barret Wallace
9 juni 2003, 15:44
baggernr....heb ik geloof ik leren spelen toen ik 3 maanden gitaarspeelde ofzo (he sash ;) ) en voor de mongooltjes: nee dat was niet eergister, om slimme opmerkingen te voorkomenHey Siniszwa! Ik heb je gevonden op www.libanonxp.nl.. Ik zat ook op die kutschool man!? Doe vooral niet de groeten aan Oosterlaan van me! :razz:

hey das vlakbij mij drie haltes naar burg. oudlaan :-D

Swan
9 juni 2003, 15:58
nee nog niet....zal ff kijken wanneer ik tijd heb

haha damn dude, doe beter iets coolers van white stripes ofzo ;)

done :-D

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 16:12
cool bedankt :P

kokteejl
9 juni 2003, 16:30
aaaaaaaah eindelijk ok ik heb bijna geen enkele van die commentaren van de andere geleze omdat ik ze al een beetje kon err..."voorspellen"
ik vind het eigelijk nog goed hoor negk3fan, down op kazaa es een live-optreden van plug in baby tis niet veel beter

ohjah, die arpeggio, struikel ik ook altijd bij, maar hoe speel jij hem?

Negative K3 fan
9 juni 2003, 17:07
gewoon alternaten met een kleine barré ringvinger en wijsvinger op de E snaar, normaal heb ik er vrijwel geen moeite mee, maar op ded opname kwam het niet zo uit de verf.

JV
9 juni 2003, 17:20
ik alternate em juist niet. gewoon allemaal downstrokes, soort sweep. bij mij gaat ie wel goed :) alleen die bend daarna gaat te ver, is ook lastig met een floyd om zacht te benden

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 17:20
gewoon alternaten met een kleine barré ringvinger en wijsvinger op de E snaar, normaal heb ik er vrijwel geen moeite mee, maar op ded opname kwam het niet zo uit de verf.

nee hij heeft er gee moeite mee, maar het kwam gewoon niet zo goed uit de verf...jezus man, je kan hem gewoon niet, je hebt dat stukje 20 keer achter elkaar in je opnamen staan en geen enkele keer klinkt het goed...
'het kwam toevallig niet goed uit de verf' geez :P

Negative K3 fan
9 juni 2003, 17:23
ik alternate em juist niet. gewoon allemaal downstrokes, soort sweep. bij mij gaat ie wel goed :) alleen die bend daarna gaat te ver, is ook lastig met een floyd om zacht te benden

live speelt die gast het ook met alleen downstrokes... maarja, waarom zitten we dit in godsnaam te bespreken :S

Mithrandir
9 juni 2003, 17:55
ondertussen heb ik nog geen andere pogingen gezien, alleen maar weer en grote bek van de metalhomo sinistral.

maar die smells like teen spirit contest vind ik ook wel wat, ik begin er vast aan.

Swan
9 juni 2003, 18:02
:lol:

Negative K3 fan
9 juni 2003, 18:07
a kom op SLTS??? welk gedeelte?

niet dat ik mee ga doen :D misschien een idee voor dee meeting :D

Barret Wallace
9 juni 2003, 18:13
pffff wat een tering herrie allemaal

JV
9 juni 2003, 22:23
ondertussen heb ik nog geen andere pogingen gezien, alleen maar weer en grote bek van de metalhomo sinistral.

maar die smells like teen spirit contest vind ik ook wel wat, ik begin er vast aan.

mijne wel. niks over gezegd nog btw ;)

Ic3gl0vE
9 juni 2003, 22:35
Matthew Bellamy speelt jouw aars drie keer in de ronte m'n jong! :wink:

Dat kan best... en dat zal ook best... maar het boeit me echt niets, sorry

delphiro
9 juni 2003, 22:39
das de goede instelling!

'Shut up and play your guitar' (Zappa.. wie anders :) )

Ic3gl0vE
9 juni 2003, 22:52
wijze uitspraak van die man...

'my guitar wants to kill your mamma' vind ik ook erg eeuh.. interessant

Mithrandir
9 juni 2003, 22:57
ondertussen heb ik nog geen andere pogingen gezien, alleen maar weer en grote bek van de metalhomo sinistral.

maar die smells like teen spirit contest vind ik ook wel wat, ik begin er vast aan.

mijne wel. niks over gezegd nog btw ;)

aah, maar die van jou kende ik al uit het oude topic. En daar was weinig aan af te zeiken volgens mij :)

StormCrow
10 juni 2003, 22:28
hee waarom niet iets van jimi?

FNaRK
10 juni 2003, 22:46
Jim ?
Die van Idols :???:

STEP RIGHT UP YEAH YEAH

StormCrow
10 juni 2003, 22:47
.. zucht
er staat toch duidelijk een i achter?
jimI dus :)

Ic3gl0vE
10 juni 2003, 22:51
ja maar voor roadkill is 'ie natuurlijk nog heeel jong hè :)