PDA

View Full Version : Timo Somers : Bo-El Clinic 31 Maart in de Gitaarhoek in Emmen



TimoSomers
16 maart 2012, 12:49
' 31 maart aanstaande in de gitaarhoek. aanvang 14.30 tot 15.30




Timo komt een clinic geven, waar hij verteld over zijn BO-EL gitaar en zal wat eigen nummers gaan spelen.Daarnaast geef hij demo's over andere BO-EL gitaren wat hij ermee kan maar ook wat JIJ ermee zou kunnen . Hij zal ook zijn nieuwe album promoten en vertellen over zijn onlangs gehouden tournee met DELAIN. Allerlei facetten komen aan bod. Het publiek mag allerlei vragen stellen, over alles wat je weten wilt van BO-EL gitaren maar ook over hemzelf uiteraard.
Zet de datum alvast maar in je agenda
LET OP WIL JE AANWEZIG ZIJN, meld je dan wel aan. De entree is GRATIS, maar we werken wel met een aanmeldingslijst. We hebben maar beperkte ruimte vandaar. Aanmelding mag via facebook, maar ook via de mail of bij ons in de winkel.
Je krijgt dan per email een bevestigingsnummer, welke je meeneemt op 31 maart. '


Stuur een mailtje hier om je plaats te reserveren: http://www.degitaarhoek.nl/?m=7
Wordt leuk!

bass blom
16 maart 2012, 12:52
in de hoek timo!

Hendriks
16 maart 2012, 14:02
Gezellige toko , leuke mensen .

TimoSomers
16 maart 2012, 16:02
Ben er nog nooit geweest, maar wordt m'n eerste clinic (naast wat beursdingetjes) en altijd leuk om je eigen shit live te spelen dus heb er zin in : D
Komt dat zien!

Hendriks
16 maart 2012, 19:09
Ze waren ook op de Noorder Gitaar Dag met o.a. Bo-el

TimoSomers
16 maart 2012, 22:38
Ooooh, had ik toch ff moeten langswippen dan!

Hendriks
17 maart 2012, 09:16
Ooooh, had ik toch ff moeten langswippen dan!

Er komt vast nog een herkansing.

bass blom
17 maart 2012, 09:35
ik vraag me al lang af in hoeverre die gitaren hun naam tegen hebben..

TimoSomers
18 maart 2012, 12:36
Hoe bedoel jeee?

pasqual
18 maart 2012, 20:42
Bo~el bedoelt Bas. De klank. Klinkt als een goedkoop chinees product. Wij weten allemaal beter maar klinkt als.....

guhlenn
19 maart 2012, 08:31
uhm, het IS een goedkoop chinees product. Nou ja, goedkoop... Maar wel chinees toch?

Ik vind het neit belangrijk trouwens.

TimoSomers
19 maart 2012, 11:00
Vind het zelf niet echt cheap klinken hoor. Het ziet er misschien wel wat cheap uit qua logo.

En nee, de goedkopere modellen worden geloof ik in het buitenland gemaakt (wel hier geassembleerd), maar de duurdere klasse wordt hier gebouwd.

guhlenn
19 maart 2012, 11:10
Vind het zelf niet echt cheap klinken hoor. Het ziet er misschien wel wat cheap uit qua logo.

En nee, de goedkopere modellen worden geloof ik in het buitenland gemaakt (wel hier geassembleerd), maar de duurdere klasse wordt hier gebouwd.

Oh, dat is nieuw dan. De MC serie heeft daar veel kritiek op gekregen, onderdelen gebouwd in azie ergens. Ik zie het probleem niet, maar is dat aangepast dan?

TimoSomers
19 maart 2012, 11:21
Ik weet het ook niet exact, maar zoiets begreep ik.
Weet wel dat de oude MC's sterk verschillen met de nieuwe, die ander (imo beter) hout hebben enzo, kan zijn dat ze nu hier worden gemaakt. Maar Huub maakt voortaan veel exclusives hier zelf gewoon.

guhlenn
19 maart 2012, 12:33
Ik weet het ook niet exact, maar zoiets begreep ik.
Weet wel dat de oude MC's sterk verschillen met de nieuwe, die ander (imo beter) hout hebben enzo, kan zijn dat ze nu hier worden gemaakt. Maar Huub maakt voortaan veel exclusives hier zelf gewoon.

Kan zijn? Ja tuurlijk kan dat, maar tenzij je het zeker weet si dat toch gewoon niet zo? Het was iig zo dat ze in azie werden gemaakt en hier in elkaar werden gezet. Ik heb nooit gehoord dat de productie van de onderdelen naar NL is gekomen, al hou ik dat ook niet bij ofzo.

TimoSomers
19 maart 2012, 12:57
Ik weet wel dat ie er sowieso een heel stel hier maakt. Niet allemaal, dat geloof ik ook niet.

edit: en hij zal ongetwijfeld componenten uit azie krijgen!

guhlenn
19 maart 2012, 13:00
Ach ja, ieder z;n eigen versie! :)

TimoSomers
27 maart 2012, 20:26
Ff een bumpje, deze zaterdag dus!