PDA

View Full Version : DIGIDESIGN ELEVEN RACK optie?



MarcelR
15 maart 2012, 09:16
Hi All,

Ik was me aan het afvragen gezien ik veel opneem in me studio en niet de buren wil lastig vallen ;-) of de DIGIDESIGN ELEVEN RACK een goeie optie is?
Ik werk veel met distortion en rock/metal sounds en zover ik lees heeft dit bakkie wel goeie recensies gehad.
Maar heeft iemand echt ervaring met de rack?
Dit bakkie is vrij duur dus ik vraag me af of het het aankopen wel waard is?

Gr
Marcel

bass blom
15 maart 2012, 09:35
heeft volgens mij een vrij uitgebreid eigen topic..

en er staat er 1 op gitaarmarkt :D

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=155707

MarcelR
15 maart 2012, 10:55
heeft volgens mij een vrij uitgebreid eigen topic..

en er staat er 1 op gitaarmarkt :D

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=155707

Topper dan gaan ikdaar ff snuffelen..

THNX!

TimS
15 maart 2012, 12:30
Ik vond zelf de rock en metal geluiden erg goed. Je moet wel wat geduld hebben om de goede geluiden te maken (of heel goed weten wat je doet), maar dan klinkt het beter dan het origineel op laag volume.

Nocki
30 maart 2012, 12:00
Hij is het zeker waard. Ik heb een aantal keer modeling geprobeer omdat ik voor het idee open stond van een laag volume op het podium en makkelijk schakelen tussen compleet verschillende rigs.
Altijd was ik snel teleurgesteld als ik er eenmaal live mee wilde werken. De 11r was de eerste waar het live alleen maar beter ging...

De 11r heeft niet ontzaglijk veel specs maar wat erin zit is enorm goed. Ik heb m nu een maand of 5 denk ik en ben er enorm blij mee.
Mn rackje heeft er zelfs een tijdje door stilgestaan. Ik heb m in diverse settings gebruikt en weet ondertussen wat ik eraan heb... Een geweldige unit met de feel van een goede versterker. Hij voelt heel soepel aan en reageerd goed op je spel...

Nils47
3 mei 2012, 13:02
Ik sluit me helemaal bij Nocki aan!

EBOUE
5 mei 2012, 08:55
De effecten, die zijn ook niet mis toch?