PDA

View Full Version : Slash in de HMH



RoelSmoel
13 maart 2012, 21:24
10 juni staat Slash met dhr. Myles Kennedy en 'the Conspirators' in de Heineken Music Hall te Amsterdam.
Kaarten gaan vrijdag om 10:00 uur in de verkoop en kosten €45,- per stuk..

Ik ga sowieso!

JazzBass
13 maart 2012, 22:35
Zeker weten?

Ace 1.15.19
13 maart 2012, 23:58
Yes... (http://www.artiestennieuws.nl/15380/slash-hmh-2012-tickets)

(plus de rest)

RoelSmoel
16 maart 2012, 10:58
Zo, kaarten besteld. Nu nog wachten tot 10 juni..

MjS
17 maart 2012, 00:26
Present! :)

richwoodplayer
20 maart 2012, 23:10
ik ga hem al zien in duitsland!
dan speelt motley crue ook, VET!

daarna zie ik slash nog een keer op Graspop, dus ook nog naar de HMH werd me een beetje teveel van het goede

ACSlater
22 maart 2012, 21:54
Ik ga ook naar de HMH. Hopelijk leggen Axl en Slash het weer bij tijdens hun opname in de Rock&Roll HoF. Slash als special guest tijdens het concert van GnR in Ahoy (waar ik ook heen ga) hmmm blijven dromen....

RoelSmoel
22 maart 2012, 22:09
Niet om de eeuwige Axl Rose vs. Myles Kennedy discussie weer op te laaien, maar naar mijn mening vind ik Myles qua stemgeluid toch beter uit de voeten komen dan Axl, vooral bij de Guns 'n Roses nummers die Slash live speelt, pak even Sweet Child O Mine.. Kippenvel toen ik het de eerste keer (en nog wel een paar keer erna) hoorde.

lindstrom
15 april 2012, 13:47
Ik ben erbij!!!! :)

RoelSmoel
7 juni 2012, 00:13
Zondag is het dus zo ver. Feestje!

MjS
11 juni 2012, 00:38
Was vet! Jammer dat ie No More Heroes niet spelen en sommige solo's ietwat stroef leken te gaan, maar desondanks vond ik t een strak optreden!

RoelSmoel
11 juni 2012, 02:03
Ook ik ben inmiddels weer thuis.. De stem van Myles Kennedy, fenomenaal! Kippenvel all the way.
Ik vond het wel weer minder dat aan het gepiel van Slash zo goed als geen einde leek te komen.. Maar ach.. De tweede gitarist viel ook in het niet naast hem, leek meer podiumvulling dan wat anders, de gitarist van de vorige tour was naar mijn mening toch wat meer op de voorgrond.
Maar hoe dan ook, leuke avond gehad, en het voorprogramma was ook nog niet eens slecht!

yavin
11 juni 2012, 09:07
....sommige solo's ietwat stroef leken te gaan....

ja, dat vond ik dus ook! Al met al vond ik het wel tof, maar sommige solo's heb ik wel eens beter gehoord...

Kamiess
12 juni 2012, 08:19
Ook ik ben inmiddels weer thuis.. De stem van Myles Kennedy, fenomenaal! Kippenvel all the way.
Ik vond het wel weer minder dat aan het gepiel van Slash zo goed als geen einde leek te komen.. Maar ach.. De tweede gitarist viel ook in het niet naast hem, leek meer podiumvulling dan wat anders, de gitarist van de vorige tour was naar mijn mening toch wat meer op de voorgrond.
Maar hoe dan ook, leuke avond gehad, en het voorprogramma was ook nog niet eens slecht!

ik stond ongeveer 8 mtr van podium in midden en ik vond dat je de 2e gitarist ook amper hoorde.
Als Slash soleerde hoorde je hoofdzakelijk de bas en drums erachter en dat vond ik op zich wel jammer en ik begrijp niet dat de mensen van geluid dat niet horen (of het lag toevallig aan mijn plekkie)

thierry1982
12 juni 2012, 09:11
Ik heb gisteren Slash in Monchengladbach gezien, vond het super vet. Dat van die solos kan ik me in vinden, hij ging ook de mist in bij de intro van Anastasia.

Uiteraard, Myles is de bom!

RoelSmoel
12 juni 2012, 23:53
ik stond ongeveer 8 mtr van podium in midden en ik vond dat je de 2e gitarist ook amper hoorde.
Als Slash soleerde hoorde je hoofdzakelijk de bas en drums erachter en dat vond ik op zich wel jammer en ik begrijp niet dat de mensen van geluid dat niet horen (of het lag toevallig aan mijn plekkie)

Ik zat op de tribune achterin de zaal, had niet nog eens zin om 3 uur te staan na al de hele dag door Amsterdam gelopen te hebben (nogal onverstandig achteraf gezien), maar daar hoorde ik die gitarist dus ook maar amper.. Heel af en toe hoorde ik hem, maar nu niet dat ik kan zeggen, die hoorde je goed..
Ik meen wel dat ze Slash in het begin ergens flink harder hebben gezet (en zo gehouden), weet alleen niet meer tijdens welk nummer.

Was wel te gek om van achteruit de zaal te zien hoe die uit elkaar barstte toen Sweet Child O' Mine werd ingezet.

ACSlater
13 juni 2012, 08:48
Ik vond z'n solo's totaal niet stroef maar gewoon fenomenaal. Het geluid was erg luid en dan met name de drums en bas in het begin. Ik was weer erg blij met m'n maatdoppen met 25db filters. Hij speelde zelfs het solostuk dat rond 6:00 in Paradise City zit. Dat heb ik nooit gezien in live-uitvoeringen. Vooral de GnR nummers waren super en langdradige solo's waren er mijns inziens niet. Nu moet ik ook zeggen dat ik zijn laatste twee albums niet goed ken. Vorige week maandag ben ik bij GnR geweest in Ahoy en die gitaristen kunnen echt niet aan Slash tippen. Daar werd eindeloos gesoleerd om die ouwe Axl maar zoveel mogelijk pauze te gunnen.

Kamiess
13 juni 2012, 12:07
Was wel te gek om van achteruit de zaal te zien hoe die uit elkaar barstte toen Sweet Child O' Mine werd ingezet.

wat dacht je van Paradise City dan.... tjongejonge > dacht dat ik geen enkels meer overhield van dat springen ( met name dan van andere mensen die de coordinatie wat kwijt waren ;-) )

lindstrom
15 juni 2012, 12:11
wat dacht je van Paradise City dan.... tjongejonge > dacht dat ik geen enkels meer overhield van dat springen ( met name dan van andere mensen die de coordinatie wat kwijt waren ;-) )

Wel jammer dat lamlullen als jij mijn plezier hebben vergald door hard in mijn rug te springen. ik heb hierdoor niet kunnen genieten van Paradise City! :stop:
Mensen die zo lomp springen en doen vergeten dat andere mensen OOK 50 euro hebben betaald om de show te zien!

De hele avond van die dronken lamballen achter me die constant tegen ons opvielen en duwde. vreselijk irritant!

Kamiess
15 juni 2012, 12:20
Wel jammer dat lamlullen als jij mijn plezier hebben vergald door hard in mijn rug te springen. ik heb hierdoor niet kunnen genieten van Paradise City! :stop:
Mensen die zo lomp springen en doen vergeten dat andere mensen OOK 50 euro hebben betaald om de show te zien!

De hele avond van die dronken lamballen achter me die constant tegen ons opvielen en duwde. vreselijk irritant!

ehhh lees ff goed wil je!!
ik had daar dus ook last van en nu nog blauwe enkels door dezelfde personen die jij noemt (alleen ga ik ze niet direct lamlullen noemen)........

Maar ondanks dat vond ik het wel gaaf om inderdaad te zien dat mensen helemaal los gaan...

lindstrom
15 juni 2012, 14:59
ehhh lees ff goed wil je!!
ik had daar dus ook last van en nu nog blauwe enkels door dezelfde personen die jij noemt (alleen ga ik ze niet direct lamlullen noemen)........

Maar ondanks dat vond ik het wel gaaf om inderdaad te zien dat mensen helemaal los gaan...

ok sorry :makeup:

Maar het blijven lamlullen! hebben een deel van mijn avond goed vergald, had er nog bijna een gehoekt toen ik een maat 44 in mijn rug kreeg.

Ace 1.15.19
15 juni 2012, 19:20
Jij bent stoer. :)

lindstrom
15 juni 2012, 19:22
Jij bent stoer. :)

Ik vind het idd heel stoer om me in te houden en niet iemand te hoeken waarmee ik zijn avond ook nog eens verpest.

:P

beruk
17 juni 2012, 00:26
Voor alle amplitube eigenaren/s;ash fans:http://www.ikmultimedia.com/products/slashcs/
Je kunt los met je eigen virtuele slash setup!

marter544
18 juni 2012, 13:35
Wel jammer dat lamlullen als jij mijn plezier hebben vergald door hard in mijn rug te springen. ik heb hierdoor niet kunnen genieten van Paradise City! :stop:
Mensen die zo lomp springen en doen vergeten dat andere mensen OOK 50 euro hebben betaald om de show te zien!

De hele avond van die dronken lamballen achter me die constant tegen ons opvielen en duwde. vreselijk irritant!

Kom jij wel eens vaker bij rockshows?

lindstrom
18 juni 2012, 16:17
Kom jij wel eens vaker bij rockshows?

Met enige regelmaat..

Neemt niet weg dat er ook mensen bij rockshows komen en graag wat willen zien ervan. voor ons stonden een aantal heren 45+ die ook niet erg gecharmeerd waren van die onzin achter ons.
Uit je dak gaan ok, maar een beetje rekening houden met de mensen om je heen lijkt me niet meer dan normaal.
Mensen om je heen hebben ook betaald voor de show en willen daar immers ook van kunnen genieten.

Ace 1.15.19
19 juni 2012, 00:06
Wat ben jij een zeikzak zeg. Let's ROCK 'N' ROLL! :rockon:

lindstrom
19 juni 2012, 08:15
Wat ben jij een zeikzak zeg. Let's ROCK 'N' ROLL! :rockon:

Nee, dat heet sociaal en meedenkend met de mensen om mij heen.. zouden meer mensen moeten doen in plaats van een goede tijd van anderen te verpesten.

Kijk,.. bij een show van bijvoorbeeld Shinedown of Alter Bridge dan is het al heel anders.
Slash trekt een veel breder publiek aan waaronder mensen die graag willen zien wat er gebeurd en mensen die de leeftijd hebben dat ze niet graag omver geduwd willen worden.