PDA

View Full Version : Gezocht: muzikanten in de omgeving Landgraaf (Oefenbunker) Geen ervaring vereist!



Optimus
12 maart 2012, 13:57
Beste muzikanten,

Ik wil band beginnen in de omgeving Landgraaf. Ik heb geen podiumervaring. Ik heb wel toen ik 16 was in een bandje gezeten.

Nu 10 jaar later (ik ben 27) wil ik het weer gaan proberen. Graag begin ik met het spelen van eenvoudige bleus(rock), punk, metal songs. Van hieruit kijken we vervolgens verder welk genre bij ons past. En kunnen we het niveau op gaan voeren.

Niveau of leeftijd vind ik niet zo belangrijk, ik hecht wel waarde aan persoonlijkheid en inzet. Met inzet bedoel ik niet veel en vaak repeteren, maar áls we repeteren goed voorbereid zijn en je beste beentje voor zetten.

Ben je een drummer, gitarist, basgitaris, zanger of zangeres laat dan snel wat weten!


:supercool:

Harald
13 maart 2012, 09:19
Deze post komt ongeveer 28 jaar te laat voor mij... Heb met mijn tweede en derde bandje daar gerepeteerd! Met de derde staan we nog op een verzamel LP van de oefenbunker. Zou zomaar kunnen dat van de mensen die daar nu nog rondloopt niemand meer daar iets van af weet. Is Jo Dautzenberg er nog steeds bij betrokken?

Volgens de recenties hadden we toen snel op Pinkpop moeten staan. Recensent kon ook niet weten dat we al gestopt waren, maar alleen voor de opnames nog eens bij elkaar gekomen waren :D

Hebben ze nog steeds die stalen leeuwenkooien voor de spullen?

Sorry, licht off topic!

Optimus
18 maart 2012, 16:56
Ja 28 jaar te laat, of voor een precies op tijd voor iets nieuws, je bent bandloos begrijp ik :soinnocent:

Ik heb de oefenruimtes nog niet gezien, ik ben een paar keer naar bandjes gaan kijken. En kunnen wij die opnames van je toenmalige band nog ergens beluisteren en of bekijken?

Harald
19 maart 2012, 11:30
Nee hoor, ben niet bandloos ;) We mogen in mei Ribs & Blues in Raalte openen :) Bizar genoeg, met dezelfde bassist en zangeres waarmee ik indertijd speelde!

En die opnames heb ik alleen op vinyl.

pim raaijmakers
19 maart 2012, 22:58
@harald; hoe heette dat bandje? ik heb nog een verzamel-cd van de oefenbunker. voor een 25 jarig bestaan oid.

guhlenn
21 maart 2012, 09:04
Hebben ze nog steeds die stalen leeuwenkooien voor de spullen?

Ja :) 23456789

Harald
21 maart 2012, 12:07
Wij heetten toen Sky's Limit. Maar, lijkt me sterk dat we daarop staan. Toen wij er speelden was hij net open.

pim raaijmakers
21 maart 2012, 23:06
je hebt gelijk. geen sky's limit op het schijfje.

Optimus
5 april 2012, 21:42
ik heb al een vette gitarist gevonden, nu nog een bassist kom op! wie heeft er zin om een vette metal band te beginnen? JUST DO IT!