PDA

View Full Version : Ik stel voor dat:



philmanzanera
11 maart 2012, 11:43
Ik mij volgens de gedragscode voorstel. Een strenge mod. mot soms.
Ben een heel oude man, grijs, krom, half blind aan een oor, en heb enige hobbies
waaronder beetje gitaar spelen, op mijn amateursniveau en daar ben ik het nu mee eens.
Wel elke dag is een prettige afleiding, voorts ben ik pottenbakker/keramist van beroep maar
eigenaardige dat alle leuke creatieve beroepen hobbies blijven.
Ben met een website bezig over glazuren enzo,
Ben een jaren 70 product, met bijpassende muziek,
Jazz-rock John mc Laughlin, Paco de Lucia, Al di Meola, e.v.a.
Jazz funk zoals begeleiding vroeger James Brown, Maceo parker e.a.
George Benson voor de commercie, hard rock en metal was net geboren Led Zeppelin
enzo, heb Lou Reed nog zien spelen, net als Bowie, en Pink Floyd, ook wel toen
ik op kunstacademie zat naar masterclass in Vredenburg Utrecht gaan kijken met soms 50 man
David Gilmour, Al di Meola, Jan Akkerman, Steve Hacket en anderen Bass Stanley Clarke, en andere muzikanten.
Als halve belg, philippe catherine (focus) , danny lademacher (wild romance, radios) e.v.a.
Had vroeger mijn muziekleraar een kamer verhuurd, dus jammen in mijn huis, dat was leuk.
Nu vertoef ik tijdelijk? in de minst swingende stad van het land Leeuwarden?
Groet philippe.

philmanzanera
11 maart 2012, 11:45
Wat een malloot die zich voorsteld, zou je die niet gelijk blokkeren? een ongeruste sitar speler.

bass blom
11 maart 2012, 12:29
welkom malloot! de naam is goed in ieder geval :cheerup:

Jedeel
11 maart 2012, 12:37
Welkom bij dit forum!

(philippe catherine bij Focus?????) ;-)

terrasbeest
11 maart 2012, 12:46
Welkom bij dit forum!

(philippe catherine bij Focus?????) ;-)


http://www.youtube.com/watch?v=4emaHdCRaWU

Jedeel
11 maart 2012, 14:57
Nou zeg..... daar valt mijn b*k van open ;-)
Nooit geweten!!!
Ik neem mijn reactie terug.... ga in de hoek van de kamer staan.... en ga mij diep schamen ;-)

toneblo
11 maart 2012, 15:11
welkom Phiippe.

terrasbeest
11 maart 2012, 19:44
Nou zeg..... daar valt mijn b*k van open ;-)
Nooit geweten!!!
Ik neem mijn reactie terug.... ga in de hoek van de kamer staan.... en ga mij diep schamen ;-)

Philip Catherine schaamt zich wss nog dieper.....

Duhsjaak
12 maart 2012, 09:01
Hi
Ceramsisten hebben bij mij een streepje voor. En ik ben dan ook zeer geinteresseerd in je site.
Wij dubben hier in huis nog even over kleuring en glacering van deze:

http://i1111.photobucket.com/albums/h474/Duhsjaak1/foto3.jpg

Bovendien, als je product van 70'er jaren bent, ben je nog een jonkie! En ik ben half doof aan twee oren. Maar wie klaagt? Ooit een voetballer met fatsoelijke knieën en enkels meegemaakt? Nou, en ik ken er geen één die daarover klaagt. Vandaar dat ik altijd gewoon zeg dat je oren hebt om je bril op te leggen. Zonnebril, als je een beetje ijdel bent.

Ik vind je voorbeeld deugen, ik vind je intro leuk. Voorlopige alsvast heel blij met je komst.
Vriendelijke groet, Gus