PDA

View Full Version : HNGD Mayones Setius GTM



JTB
10 maart 2012, 09:55
Gisteren een takke-eind gereden richting Sommelsdijk, op de terugweg nog een klapband gehad maar oh wat ben ik blij met deze heerlijke gitaar. Hij speelt super en is voor mij de beste gitaar die ik ooit gehad heb. Ontzettend netjes afgewerkt en met originele koffer. Nou verder geen gelul maar plaatjes:
http://i42.tinypic.com/e9tbux.jpg
http://i41.tinypic.com/352lxcg.jpg
http://i44.tinypic.com/2ntk5yf.jpg

The Unforgiven
10 maart 2012, 10:24
Wat een verschrikkelijk gaaf ding zeg! Ik moet echt nog eens een Mayones kopen (en eerst de lotto winnen).

Midwolda
10 maart 2012, 10:27
Ik weet niet wat het is, maar een Mayones hèèft gewoon iets... mooi JTB, gefeliciteerd!

JTB
10 maart 2012, 10:49
Thnx, ben er ook erg blij mee, de elementen (JB en Jazz) zijn nog effe wennen. Ze klinken enorm goed, maar ik ben Blackouts gewend en deze zijn een stuk minder metal, maar wel heel gedefinieerd en meer open.

JazzBass
10 maart 2012, 11:41
Ik weet niet wat het is, maar een Mayones hèèft gewoon iets... mooi JTB, gefeliciteerd!

Zo'n ding ziet er gewoon uit alsof het 'leeft' denk ik.. Ben er ook steeds meer van gecharmeerd.

Misery Signals
10 maart 2012, 11:44
Zeer mooie gitaar. Hou persoonlijk ook liever van de geschroefde hals itt de neck through van de Regius die ik heb.

MS

frekie
10 maart 2012, 11:58
Gister in Leeuwarden een Mayones powerstrat gezien, nog met Fenderkop dus wordt niet meer gemaakt volgens de site. Dikke kwaliteit hoor, massief mahonie/maple body, tiger stripe maple neck met ebben toets, Schaller hardware. In scherp contrast hiermee: USA Gibson LP "Gary Moore" met lelijke lak en je zit zo tegen niet afgewerkte element frezingen aan te kijken...

SantaX
10 maart 2012, 14:53
Wat een ontzettend fraai beestje! Proficiat!

tankard
10 maart 2012, 20:51
...ben jij de "lucky one" ik was net te laat.
Voor die prijs die je betaald hebt kun je wel 2 uur en 10 min in het autootje zitten toch ?? hahah
Nogmaals veel plezier ermee, maaarehh errug jammer voor me.
Superplank, mooi kleur "dirty green". Kleur komt beter tot zijn recht, dan op de foto's op MP

JTB
10 maart 2012, 21:04
...ben jij de "lucky one" ik was net te laat.
Voor die prijs die je betaald hebt kun je wel 2 uur en 10 min in het autootje zitten toch ?? hahah
Nogmaals veel plezier ermee, maaarehh errug jammer voor me.
Superplank, mooi kleur "dirty green". Kleur komt beter tot zijn recht, dan op de foto's op MP

Ja ik ben ook erg blij dat ik gegaan ben. Ik heb em dus net voor je neus weggekaapt, sorry...;) Hij is echt in nieuwstaat. Dus ik denk dat de prijs goed was.

Ja die nieuwe IPhone maakt nette foto's. De kleur is erg gaaf in het echt.

Liquid_Metal
11 maart 2012, 15:16
Ik weet niet wat het is, maar een Mayones hèèft gewoon iets... mooi JTB, gefeliciteerd!

Iets? Die dingen hebben alles! Mooie kleur ook ;)

Mr. Dynamite
11 maart 2012, 16:30
Super vette gitaren, en dit is geen uitzondering :satisfie:

crapton
11 maart 2012, 16:41
Heel mooi gitaartje. Kan je bij benadering de prijsklasse aangeven (nieuw & 2e hands) of heb ik dat gemist.

SD JB en Jazz las ik, heb ik in een ander gitaar ook gehad en is uitstekende combinatie om goed door de mix te komen zeker die JB.

Lijkt wel wat op een Ibanez SZ.

JTB
11 maart 2012, 18:44
Heel mooi gitaartje. Kan je bij benadering de prijsklasse aangeven (nieuw & 2e hands) of heb ik dat gemist.

SD JB en Jazz las ik, heb ik in een ander gitaar ook gehad en is uitstekende combinatie om goed door de mix te komen zeker die JB.

Lijkt wel wat op een Ibanez SZ.

Hij kost 1400 nieuw ongeveer. Zonder koffer, die is ook nog eens 160 euro. En tweedehands minder... ;) Fijn gitaartje ik vind hem een beetje PRS-achtig.

wireman
12 maart 2012, 13:08
DAmn... heb jij m gekocht?.. Ik zat ook te gassen op dat ding maar ik kreeg het thuis niet rond... Gaaf ding man!! en dat in TYPE O NEGATIVE groen!!

JTB
12 maart 2012, 14:04
DAmn... heb jij m gekocht?.. Ik zat ook te gassen op dat ding maar ik kreeg het thuis niet rond... Gaaf ding man!! en dat in TYPE O NEGATIVE groen!!

Ik heb het juist met behulp van thuis rondgekregen. Dus mijn lieve vriendin heeft geholpen mijn GAS te stillen. Voorwaarde was wel dat er dan 2 gitaren het huis moeten verlaten haha. Maar daar kon ik wel achter staan.

tankard
12 maart 2012, 15:41
...nou als er dan toch gitaren uit moeten, ik heb wel interesse in de M.....s. Hoor het graag van je PM mag ook.

groet

JTB
12 maart 2012, 16:21
...nou als er dan toch gitaren uit moeten, ik heb wel interesse in de M.....s. Hoor het graag van je PM mag ook.

groet

Haha... Helaas...

JTB
14 maart 2012, 10:20
Iets? Die dingen hebben alles! Mooie kleur ook ;)

haha, ik zie net dat je dezelfde kleur hebt in een 7-snarige pro. Nice!

soundbound
14 maart 2012, 21:41
very nice indeed!!! Gefeliciteerd man, prachtig apparaat!

Liquid_Metal
14 maart 2012, 22:23
haha, ik zie net dat je dezelfde kleur hebt in een 7-snarige pro. Nice!

Yep, die dingen zijn zo gaaf! Er komt zeker nog een six string (in rood of blauw) als ik m'n Musicman en Iba heb verkocht.