PDA

View Full Version : Megadeth - Symphony of Destruction



Jasper.
9 maart 2012, 23:12
Weer eens wat opgenomen. Heb voor het eerst twee sporen opgenomen. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de sound van de JCM900. En hij stond niet eens oorverdovend hard. De solo ben ik nog mee bezig, misschien komt die ooit nog eens. En er zitten wat foutjes bij de overgang naar en vanuit het solo-ritme. Verder tevreden.


http://www.youtube.com/watch?v=YfoZqq0Z4f0&feature=youtu.be

Kwaliteit van de video kon ik niet hoger krijgen. Garageband en youtube deden moeilijk.

LesPaul1612
11 maart 2012, 11:45
Je doet het best aardig, ik vind Symphony of Destruction een waardeloos nummer, maar dat is slecht smaak :).
Als kritiek: Bij dit nummer zou ik wel wat meer gain willen horen. Normaal propageer ik het gebruik van zo min mogelijk gain, maar bij dit nummer klinkt het net wat te gedefinieerd en te droogjes. Verder wel erg lekkere sound hoor, klinkt heel goed, maar voor dit nummer niet ideaal.

Ook klinkt het soms niet helemaal strak, maar dat komt vanzelf wel, is moeilijk. Probeer veel met je voet op de maat mee te tikken wanneer je oefent, dan zul je zien dat het verbeterd.

Dat was mijn klachtenlijstje, ik moet wel zeggen dat je een goede cover hebt neergezet, die de gemiddelde youtube cover overstijgt. Mijn complimenten!

Jasper.
11 maart 2012, 14:06
Bedankt voor de kritiek, zal eens zien of ik er wat mee kan.

Weet niet of ik het helemaal eens ben met de gain, maar ik zal er de volgende keer eens wat mee experimenteren. Het origineel heeft zeker niet meer gain. Heb wel het idee dat het geluid wat losser/minder droog word als het volume nog wat omhoog gaat.

Dat niet strakke komt denk ik doordat ik losse sporen heb opgenomen. De tweede ging een stuk beter dan de eerste, maar was te lui om die eerste ook nog eens over te doen :p