PDA

View Full Version : Iemand ervaring met goedkope halzen van Customworld?



Der Groovemeister
9 maart 2012, 18:26
Ik heb een mooie Mahonie stratbody gescoord op MP. Schijnt ooit door Bo-El te zijn gemaakt. Ik wil daar een maple hals op zetten en zit te kijken naar de halzen van Customworldguitarparts. Ze zijn erg goedkoop: 65 euro. Bijv. deze:
http://www.customworldguitarparts.nl/page3.php?view=productPage&product=1244&category=175
Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat wat? Of kan ik echt beter even doorsparen voor een Allparts?

Cheers,
Servaas

The_Edge_Gibson_Explorer
9 maart 2012, 19:01
Ik heb me recent ook een maple hals van customworldguitarparts besteld, en moet zeggen dat het fijne halsjes zijn voor het geld. Netjes afgelakt en afgewerkt

Meneer I.
9 maart 2012, 19:29
Goeie tip ik ga er ook eentje aanschaffen!

Brewskie
9 maart 2012, 19:32
Heb net een eigen assemble-stratje afgerond en ik heb ook deze hals overwogen. Mooie prijs. Goed om nu te vernemen dat ze van goede kwaliteit zijn. Een Squier van me heeft een fretjob nodig, dus wellicht dat ik deze hals als vervanging neem.

barno
9 maart 2012, 20:53
straf dat ze voor die prijs halsjes kunnen maken. dat ie smaller wordt na de nut, is wel wat raar.

Tabula Rasa
9 maart 2012, 20:58
Voor die prijs kan ik mijn materiaal niet kopen (halshout, toets, halspen, dots, sidedots, nut, fretwire en lak). Toch zal ik ze gewoon lekker zelf blijven maken. Is toch een stuk leuker. Wel geweldig dat het voor die prijs kan.