PDA

View Full Version : (Pop) Punk band Groningen (of elders)



90spunk
9 maart 2012, 16:11
Beste leden!

Al een tijd lang speel ik met het idee een band beginnen in de omgeving Groningen.
Dit in de stijl van jaren 90 / 00 grootheden als Green Day, Offspring, NOFX, Blink 182, etc.
Een melodische pop punk band dus, met snelle gitaarriffs en catchy refreinen.

Op dit moment ben ik op zoek naar elk mogelijk type muzikant, in ieder geval gitaar, zang, bass, drums.
Ikzelf speel al een hele tijd gitaar en heb zelf al behoorlijk wat ideeën (nummers/riffjes/melodien) opschreven en uitgewerkt. Om die reden zou ik graag dit alles eens in de praktijk willen brengen in de vorm van jamsessies en hopelijk uiteindelijk optredens. Ik zoek niet per definitie ervaren muzikanten, maar wel met ambitie om iets neer te zetten!

Ik ben zelf woonachtig in de stad Groningen, maar sta zeker open voor mensen die verder weg komen, aangezien ik niet vind dat dit een te grote belemmering moet vormen.

Heb je interesse, laat dan zsm even een reactie achter of mail even op:

90spunkband@gmail.com

FlameDude
9 maart 2012, 20:46
Ben zelf ook een echte poppunker die graag een band wilt starten, maar ik woon in N-H helaas..

Succes met zoeken!


Hier nog een filmpje waarop je lekker kunt meerammen op je vrijdagavond: http://www.youtube.com/watch?v=Cfr83RuCWtk