PDA

View Full Version : buizen versterker reparateur in het uiterste zuiden



guhlenn
9 maart 2012, 13:03
Heren, Aangezien de zoekfunctie niks oplevert de vraag: zie zit er in zuid limburg of omgeving en is/kent een goede buizen versterker reparateur. Een goede zoek ik, niet een zaak die hem doorstuurt, dat kan ik ook zelf. Gaat om een Koch twinen multitone die beide kuren hebben, niks ernstigs, maar moeten eens nagekeken worden. Amersfoort is een optie, maar liever iets inde buurt, vandaar de vraag. Dank!

ellisvertellis
9 maart 2012, 14:21
Net over de grens: http://www.n-e-l.be/nelamps.htm

barno
9 maart 2012, 14:36
Geert van Nel amps in Lommel is goed
andere straffe amp doctor is yves pexters in Tongeren : http://www.tubeampservice.com/

JTB
10 maart 2012, 10:09
Ik heb ook goeie ervaringen met Yves Pexters, heeft mijn Ritchie Blackmore nieuw leven ingeblazen.

erwin_ve
10 maart 2012, 13:07
http://www.hbamp.nl/ Urmond.

guhlenn
10 maart 2012, 18:13
HA Heren,

Hartelijk dank :tu:, ik ga een afspraak maken.

JaimeB
11 maart 2012, 00:45
Muziekwinkel Walkers in Brunssum. Repareert zelf. Zeer ervaren. Apart figuur wel.

JTB
11 maart 2012, 06:26
Muziekwinkel Walkers in Brunssum. Repareert zelf. Zeer ervaren. Apart figuur wel.

Rien is kundig, maar je komt niet van hem af, die gast blijft maar kletsen.

Aca Ilic
11 maart 2012, 08:57
Ja , en niet erg snel, heb een amp al bijna twee jaar bij hem liggen....
HBAmps kun je misschien het beste raadplegen, heb goede ervaringen mee

guhlenn
11 maart 2012, 11:23
Thanks. Rien ken ik, ik wilde JJ buizen, hij ging me uitleggen dat het merk buizen onzin is. Dan ben je zo een paar uur verder :). En als je een mesa hebt, dan hoor je gras groeien. Goeie vent hoor, maar apart si het goede woord idd. Ik heb HB gemaild, snelle reactie en in de buurt. Ik laat jullie wel weten hoe het beviel!

lefthandstrat
11 maart 2012, 16:57
Je kan hem ook opsturen naar dit adres: http://www.amps-unlimited.nl/index.html

Ik heb ervaring met dit bedrijf en ben dik tevreden over het contact, de geboden service en de tarieven. Zelf heb ik ook alles via de tnt bezorgservice gedaan en dat ging prima.

Aca Ilic
11 maart 2012, 20:03
Thanks. Rien ken ik, ik wilde JJ buizen, hij ging me uitleggen dat het merk buizen onzin is. Dan ben je zo een paar uur verder :). En als je een mesa hebt, dan hoor je gras groeien. Goeie vent hoor, maar apart si het goede woord idd. Ik heb HB gemaild, snelle reactie en in de buurt. Ik laat jullie wel weten hoe het beviel!

Heey Guh,

Henk is ok, aardige gast, houdt ook van vertellen maar op een andere ( normale , minder langdradige) manier dan Rien. Doet trouwens geen printplaten, alleen PTP amps

guhlenn
12 maart 2012, 08:24
Heey Guh,

Henk is ok, aardige gast, houdt ook van vertellen maar op een andere ( normale , minder langdradige) manier dan Rien. Doet trouwens geen printplaten, alleen PTP amps

Mijn kochs zijn printplaat amps gok ik zo, maar daar had hij niet op voorhand bezwaar tegen. Ik hou van mensen met een mening, maar Rien maakte het wel erg bont. :)

Optimus
17 maart 2012, 10:42
Weet iemand of Henk en Rien, naast het repareren en onderhouden van versterkers, ook kundig zijn in het afstellen van gitaren?

E-J
17 maart 2012, 11:39
Geen flauw idee, maar anders weet ik nog wel een leuk adresje in de buurt.

RoelSmoel
17 maart 2012, 13:19
Weet iemand of Henk en Rien, naast het repareren en onderhouden van versterkers, ook kundig zijn in het afstellen van gitaren?

Gewoon naar Richard gaan bij Arons in Heerlen, het dichtst bij voor jou aan je woonplaats te zien.. Doet het voor mij al jaren goed genoeg, met af en toe een dosis flauwekul erbij een prettig persoon die ook nog eens je gitaar aan je wensen kan laten voldoen.
Maar er is uiteraard meer..

Optimus
17 maart 2012, 13:55
ok thanks, dat ga ik doen!

guhlenn
19 maart 2012, 08:29
Gewoon naar Richard gaan bij Arons in Heerlen, het dichtst bij voor jou aan je woonplaats te zien.. Doet het voor mij al jaren goed genoeg, met af en toe een dosis flauwekul erbij een prettig persoon die ook nog eens je gitaar aan je wensen kan laten voldoen.
Maar er is uiteraard meer..

En beter. Roel is een Arons heor, dat is ie even vergeten te vertellen. Niet dat Arons slecht is, maar eh, ja, er is dus beter. Waar ziot Dick toch opok alweer Roel, ik vergeet het steeds?

Overigens Henk probeerde me idd een point to point handgemaakte bak aan te smeren. Met succes. Nou ja, niks gekocht, maar wel overtuigd. Stond een fender bassman kopie die idd klok als een klok, heerlijk.

RoelSmoel
19 maart 2012, 16:14
En beter. Roel is een Arons heor, dat is ie even vergeten te vertellen. Niet dat Arons slecht is, maar eh, ja, er is dus beter. Waar ziot Dick toch opok alweer Roel, ik vergeet het steeds?

Overigens Henk probeerde me idd een point to point handgemaakte bak aan te smeren. Met succes. Nou ja, niks gekocht, maar wel overtuigd. Stond een fender bassman kopie die idd klok als een klok, heerlijk.

Dick zit in Nederweert, bij GearPro, heb daar tot nog toe enkel spul gekocht, maar niets af laten stellen.
Ik wil alleen even duidelijk maken dat ík tevreden ben met de service daar, bij beide winkels trouwens, alleen ligt Arons iets dichterbij waardoor ik daar sneller heen zal gaan.

guhlenn
19 maart 2012, 16:51
Dank u! 45678

danny wild
31 maart 2012, 14:57
Ik heb heel goede ervaringen met Henk, Hbamps in Urmond. Henk bouwt zelf super amps repareert ook versterkers en gitaren.
Een vriend had een Mesa Boogie Road King die niemand aan de praat kreeg maar Henk wel. Als je weet hoe ingewikkeld zo'n Road King in elkaar zit vraag je je af of hier uberhaupt iets aan te repareren is. Henk gaat door als iedereen het al opgegeven heeft en tegen normale prijzen. Mijn eerste keus en op afstand de rest.

guhlenn
2 april 2012, 08:38
HA, amp staat bij henk, vooralsnog uiterst positieve ervaring.

reckless_life
3 april 2012, 21:09
fwiw, ik ben bij Yves Pexters gegaan met m'n amp.
Ik heb geen idee hoe Yves is tov NEL of andere herstellers, maar alles is prima verlopen, geen problemen :)

guhlenn
30 april 2012, 09:30
Even een update: Amp is gerepareerd (kapotte pot) en heeft gelijk een hele revisie meegekregen, kllinkt nu weer als een klok. Hulde. Henk is een fijne vent die zich veel moeite heeft getroost om alles in orde te krijgen. +1 dus en dank voor jullie tip!