PDA

View Full Version : Gitaarles gezocht omgeving Dordrecht (Drechtsteden)



Kris van Dongen
9 maart 2012, 10:51
Hallo beste allemaal,

Sinds een maand of 2 heb ik een akoestische gitaar gekocht via marktplaats omdat ik het al een hele tijd goed wil leren spelen. Via internet en uit de boeken vind ik persoonlijk heel lastig en leer het dan liever van iemand persoonlijk. daarom zoek in de Drechtsteden iemand die mij gitaarles kan geven. Ik heb al wel gekeken op muziek scholen en dergelijk maar daar schrok ik wel een beetje van de prijzen. Natuurlijk mag het ook iemand zijn die op het conservatorium zit of heeft gezeten maar die mij de basic's kan leren en hoe je dat ding moet stemmen... Ik hoor graag of iemand een adresje heeft voor me!

Groeten Kris

arno1964
15 april 2012, 21:02
Hallo beste allemaal,

Sinds een maand of 2 heb ik een akoestische gitaar gekocht via marktplaats omdat ik het al een hele tijd goed wil leren spelen. Via internet en uit de boeken vind ik persoonlijk heel lastig en leer het dan liever van iemand persoonlijk. daarom zoek in de Drechtsteden iemand die mij gitaarles kan geven. Ik heb al wel gekeken op muziek scholen en dergelijk maar daar schrok ik wel een beetje van de prijzen. Natuurlijk mag het ook iemand zijn die op het conservatorium zit of heeft gezeten maar die mij de basic's kan leren en hoe je dat ding moet stemmen... Ik hoor graag of iemand een adresje heeft voor me!

Groeten Kris

Hallo,

Hierbij mij reactie , gitaarles gezocht,
Ik ben Arno 47 jaar wonend in Dordrecht,
Ik zo’n 7 jaar gitarist , (electrisch) en ben actief in een band ,
Ik geef les aan beginnelingen , ik vind het leuk om het gitaarspel over te brengen aan mensen,
Voor de eerste keer (kennismaking + les ) is het gratis,
Verder geef ik per uur/les vraag daarvoor een kleine vergoeding van 8.50 euro p/uur
Geef op een speelse manier les > basis accoorden/rifjes/kleine solo/ hoe een nummer in elkaar zit enz……
En geef ook huiswerkjes mee !!
Ik ben thuis in de pop/rock muziek,

Ik heb alle benodigheden thuis , ook een extra electrisch gitaar,

Heeft u interesse , dan hoor ik het graag,
m.v.g. Arno
Ps > u leeftijd
Wat je al kan op gitaar ?

Email > a.kuijp2@upcmail.nl