PDA

View Full Version : Een ouwe van 41.....



JantjeB
8 maart 2012, 10:48
Hoi,

Ik ben Jan, woon in Waregem (België) en ben dus een gitarist. Ik wil wel wat meer weten en horen van de gitaarwereld en al dan niet digitaal in contact staan met hen.

Eventjes mijn setup doorgeven :

Gibson ES339
Een Squier, type niet echt bekend, met aangepaste elementensetup

PeaVey Classic 30

Digitec Screamin' Blues
Boss GT-5

Tascam US-122 MKII

Verder ben ik blues-liefhebber, weliswaar niet de beste speler, maar ik speel toch wel aardig wat.
Ook een enorme kleinkunstliefhebber en voor de rest, alle muziek die ik gewoon graag hoor en probeer te spelen.

Jan

Ukeloeder
8 maart 2012, 11:32
Sjeesus, of zoals men bij u pleegt te bezigen; dedju... Een "ouwe" van 41? Ik weet nog dat ik 41 was. Niet goed meer, maar ik herinner me iets.

Hoe dan ook; welkom!

beruk
8 maart 2012, 11:34
Sjeesus, of zoals men bij u pleegt te bezigen; dedju... Een "ouwe" van 41? Ik weet nog dat ik 41 was. Niet goed meer, maar ik herinner me iets.

Hoe dan ook; welkom!
+11 en ook de rest. :seriousf:

JantjeB
8 maart 2012, 11:44
Haha, 't is mijn kinderen die dat altijd tegen mij zeggen. :seriousf:

terrasbeest
8 maart 2012, 13:06
Snotneus............41, pfff

Pepe
8 maart 2012, 13:11
Ah, hier is het ouwe lulle bankje!
Zeg, zouden we ons niet eens heel snel mengen tussen het jonge grut? Vooruit met die krakende botten!

JantjeB
8 maart 2012, 13:22
Snotneus............41, pfff

Tiens, op dat antwoord zat ik te wachten. :D Nu voel ik mij in één keer weer 20. :D

The Bertman
8 maart 2012, 14:15
54 hier, en er loopt hier ook nog eentje rond die volgende maand 70 wordt. En die heeft nog de meeste praatjes van allemaal. :D

Dus welkom!

Han S
8 maart 2012, 14:48
Je hebt toch niet over mij hé, want ik ben nog lang geen 70. Ik weet nog heel goed dat ik 40 werd, al is dat 29 jaar geleden.

Welkom beste man, 41 is nog piepjong hoor. Heb je Ellen ten Damme gezien? Die is 44 en een gruwelijk lekker wijf, zo!

Duhsjaak
8 maart 2012, 14:51
Hi
Als je in hoofd en hart nog 28 bent, en het bevalt je niet wat je in de spiegel ziet? Gewoon met je ogen dicht scheren!
It takes some getting used to, zeggen de westerburen, mar als je het onder de knie hebt kun je weer maanden vooruit. Openheid en eerlijkheid kent zijn grenzen. Let's be gentle first and honest later.

Welkom bij dit illustere clubje.
Een hangplek voor ouderen. Waartoe ik zeker behoor. Tot beide: Behoor bij de hangplek en bij de ouderen.
Vriendelijke groet, Gus

JantjeB
8 maart 2012, 15:17
Scheren met mijn ogen dicht? Nee, dat komt niet goed. Toch maar gewoon lekker dat tweedagelijkse stukje afzien. :D
Ellen ten Damme? Nee, die ken ik niet... Wat echter niet is, kan nog komen hé. :D

JantjeB
8 maart 2012, 15:20
Indeed, grave madam. :D Ben eens gaan googelen...

Rizz
9 maart 2012, 07:55
Tsjonge jonge, ik hoor hier de rammelende botten van mannen in hun 3e penopauze! Te oud voor een sportwagen of snelle motor, dus dan maar veels te dure gitaren! :D Wat voel ik me dan jong met m'n nagenoeg 37 lentes!:seriousf:

Welkom! En veel plezier hier!!

En wat betreft Ellen ten Damme: erg lekker, maar helaas houdt ze van vrouwen... :(

JantjeB
9 maart 2012, 09:13
Een zware domper op het mannendom....

bass blom
9 maart 2012, 09:15
Tsjonge jonge, ik hoor hier de rammelende botten van mannen in hun 3e penopauze! Te oud voor een sportwagen of snelle motor, dus dan maar veels te dure gitaren! :D Wat voel ik me dan jong met m'n nagenoeg 37 lentes!:seriousf:

Welkom! En veel plezier hier!!

En wat betreft Ellen ten Damme: erg lekker, maar helaas houdt ze van vrouwen... :(

correxie, ze woont samen met robin berlijn.
tenzij er onlangs iets veranderd is daar :D

Rizz
9 maart 2012, 09:29
correxie, ze woont samen met robin berlijn.
tenzij er onlangs iets veranderd is daar :D

Kijk, je hbt m'n dag weer goed gemaakt, Bass! :cheerup:
Ik weet niet hoe ik daar dan bij kom...

Stond bij de DWDD recordings in de melkweg vooraan en 1 blik in die ogen..... oeioeioei!!!

JantjeB
9 maart 2012, 09:42
Ik ben hier echt wel op een forum terecht gekomen waar de mannen allemaal in hun 22ste jeugd zitten. :D

Harry
9 maart 2012, 10:38
okee, dan mag ik ook wel aanschuiven. Welkom Jantje!

Riny
9 maart 2012, 13:31
Hier nog een oude knakker (57 lentes).

Krijgen wij nu op het forum een senioren Hoekje?

Midwolda
9 maart 2012, 23:12
Present. :ok:

En welkom, JantjeB(eton?).

Han S
9 maart 2012, 23:45
Hoe oud (jong) zijn jullie eigenlijk? Ik ben net 69 geworden en aan mijn vierde jeugd begonnen. Morgen ga ik een snelle motorfiets kopen.

Duhsjaak
9 maart 2012, 23:50
Hi
Leuk te zien dat je plan is, nooit helemaal volwassen te worden.
Veel plezier en doe effe voorzichtig, please.
Vriendelijke groet, Gus

Muzieknono
10 maart 2012, 08:29
Pfff, 41, toen schaatste ik nog marathons, snotneus, hahaha.
Je weet toch dat het leven pas begint voorbij de 40 he en blues, altijd goed.
Welkom hier en een leuke tijd gewenst.
Mvgr. Dirk Jan :B

astair
11 maart 2012, 00:14
Dag jongeman uit Waregem.Ben Freddy uit Menen 60 jaar jong,ben je tevreden van je amp.klinkt ie bluesy?