PDA

View Full Version : Samen bestellen bij PedalPartsPlus



Bonecrushingbrutality
7 maart 2012, 12:47
Aangezien hier wel een aantal mensen zitten die zelf pedalen bouwen, lijkt het me interessant om misschien samen te bestellen vanuit Amerika.

Je kan hier behuizingen bestellen en voor enkele dollars meer meteen laten poederlakken en met de cnc laten boren. De finishes die ze aanbieden gaan een pak verder dan de standaard gekleurde enclosures en zijn dus minstens duizend maal knapper dan wat ik tijdens mijn eerste project zou kunnen behalen met een spuitbus... Als je er voor kiest gaten te laten boren, kan je kiezen uit voorgeboorde enclosures of je kan zelf de afmetingen doorgeven en alles custom laten doen (voor enkele dollars).

Aangezien de verzendkosten redelijk hoog liggen, wordt het pas echt voordelig als je meerdere behuizingen koopt. Zelf wil ik er sowieso al twee, maar als er meerdere geïnteresseerden zijn (en de verzendkosten per man aanzienlijk minder worden), kan het wel zijn dat ik er 3 of 4 koop, voor als het bouwen me echt zou bevallen... En anders verkoop ik ze wel door.

Ik ben zelf van Antwerpen, België maar als je helemaal niet uit de buurt zou zijn, kan ik uiteraard binnen Nederland en België verzenden.

Mochten we bestellen, wordt er met Paypal betaald. Dus ofwel kan er dan naar mijn Paypal worden gegift, of je kan het geld naar mijn rekening overschrijven, waarna ik het op Paypal zet.

Indien geïnteresseerd, laat hier dan een berichtje achter of stuur me een PM. En eens we wat mensen bij elkaar hebben, kunnen we alles verder via mail doen!

Didier