PDA

View Full Version : koffer op de fiets?



zeiler
6 maart 2012, 22:30
Hallo allemaal!

als arme student ben ik helaas niet in de luxe om met de auto naar repeteren te gaan :)!
Het voordeel is dat ik maar een gitaar meeneem + m'n PB, maar da's lastig omdat er vaak ook een
akoestische mee moet wat ik met oefenen zo en kwaad als 't gaat maar op m'n electrische
gitaar doe ;)!


Nu fietste ik pas door Groningen en zag ik een man met een akoestische gitaarkoffer in een
beugel die bevestigd was aan de fiets nadat ik een paar dagen daarvoor tegen onze bassiste
hierover aan 't vertellen was geweest dat ik dat in elkaar zou flansen!

Weet iemand of die ergens te koop zijn? Ik kon het niet vinden namelijk!

alvast bedankt!

Zeiler

The Running Man
7 maart 2012, 12:55
Hallo allemaal!

als arme student ben ik helaas niet in de luxe om met de auto naar repeteren te gaan :)!
Het voordeel is dat ik maar een gitaar meeneem + m'n PB, maar da's lastig omdat er vaak ook een
akoestische mee moet wat ik met oefenen zo en kwaad als 't gaat maar op m'n electrische
gitaar doe ;)!


Nu fietste ik pas door Groningen en zag ik een man met een akoestische gitaarkoffer in een
beugel die bevestigd was aan de fiets nadat ik een paar dagen daarvoor tegen onze bassiste
hierover aan 't vertellen was geweest dat ik dat in elkaar zou flansen!

Weet iemand of die ergens te koop zijn? Ik kon het niet vinden namelijk!

alvast bedankt!

Zeiler

Ik vermoed dat je een diepe rechthoekige beugel hebt gezien waar je een attachékoffer in kunt hangen hebt gezien
Ik heb zo'n ding uit eens bij de GAMMA gekocht voor 15,- of zo

Tabula Rasa
7 maart 2012, 14:34
Kijk ook eens wat af bij fietsdragers voor buggy´s, maxicosy´s etc om inspiratie op te doen.

http://www.steco.nl/pages/consumer/index.php?page=Producten&taal=nl&cid=12

Eric van Esch
7 maart 2012, 15:33
Bakfietsje?

zeiler
8 maart 2012, 01:16
@ The Running Man: da's waarschijnlijk zoiets wat ik bedoel, alleen lijken mij die niet diep genoeg om een koffer er goed in te zetten (heb er pas al een bekeken in de fietskelder van de uni hier) en niet breed genoeg voor een akoestische koffer, of zit ik dan verkeerd?

@ Tabula Rasa: thnx, ga ik zeker ff doen. Ik had ook al bij velomobiel enzo gevraagd of zij wat wisten maar die wisten 't niet :). Ik spit die website eens door!

@ Eric. Eh, nou nee ;)! Ik ben ooit van de Mamamini naar m'n flatje gefietst met zo'n ding en dat was écht een ramp, de oefenruimte zit letterlijk aan de andere kant van de stad en een paar versnellingen zijn vrij prettig ;)!