PDA

View Full Version : Radiohead komt weer langs!



toddzilla
6 maart 2012, 19:22
Wel pas in oktober. De 14e in Amsterdam, de 15e in Keulen en de 18e in Antwerpen. Woensdag start de vvk via WASTE en vrijdag via ticketmaster.

De laatste keer dat ik ze zag was in de HMH in 2006, dat was echt een super vette show. Eigenlijk heb ik geen geld voor een ticket, maar ik wil er wel heel graag bij zijn. Meer mensen die willen gaan hier?

VLP
6 maart 2012, 20:12
Heb ze nog nooit gezien en ben zeker aanwezig int sportpaleis.
Ik hoop zwaar dat ik een ticket kan bemachtigen want dat wordt weer stresse ...

Ik denk dat ze vooral van het KOL album gaan spelen hopenlijk gecombineerd met de grote hits.

Xnimez
7 maart 2012, 09:30
Aanwezig :D

Arts
7 maart 2012, 10:33
heb je al kaarten dan? Mij lukte het vanmorgen niet met waste.

Squier4ever
7 maart 2012, 12:28
heb je al kaarten dan? Mij lukte het vanmorgen niet met waste.

Bij mij staat er sold-out, niet dat ik er geld voor heb hoor.

BibixMusic
7 maart 2012, 12:32
Ik heb een kaartje :D

VLP
7 maart 2012, 13:29
Ik ga naar Antwerpen maar kheb schrik dak geen ticket ga kunnen bemachtigen.
Ik ga zowizo een kaart kopen vanaf het open gaat heb ik dan veel kans op een ticket ?

Kieftenbelt
7 maart 2012, 14:08
Ik heb d.m.v. heel veel op refresh te klikken (toen hij dus sold out was) toch 2 staanplaats kaarten kunnen fixen!! Gelukkig zijn er dus mensen die hun transactie cancelen zodat er weer kaartjes overblijven!

VLP
7 maart 2012, 17:58
Ik heb d.m.v. heel veel op refresh te klikken (toen hij dus sold out was) toch 2 staanplaats kaarten kunnen fixen!! Gelukkig zijn er dus mensen die hun transactie cancelen zodat er weer kaartjes overblijven!

Jij gaat in amsterdam dan ?
De VVK begint vrijdag om 9.00uur wanneer ik op school moet zijn dus mijn pa moet ze bestellen en ik vrees dat hij het snel gaat opgeven.

N.D.
7 maart 2012, 18:06
Ik ben net ook stom toevallig nog aan 1 ticket gekomen! Mijn dag is weer goed na het gevloek van vanmorgen:seriousf:

Arts
7 maart 2012, 20:31
Jij gaat in amsterdam dan ?
De VVK begint vrijdag om 9.00uur wanneer ik op school moet zijn dus mijn pa moet ze bestellen en ik vrees dat hij het snel gaat opgeven.

Voor sportpaleis is 9:00 , amsterdam is 10:00.
Laat hem meteen 3 extra kaarten bestellen voor mij! (geen grap btw)

VLP
7 maart 2012, 22:31
Voor sportpaleis is 9:00 , amsterdam is 10:00.
Laat hem meteen 3 extra kaarten bestellen voor mij! (geen grap btw)

Wij gaan een poging wagen met 2personen elk 4 kaarten proberen te bestellen dus we gaan er over hebben.(Alst lukt)
Is het eigenlijk beter te bellen of te bestellen via Proximus ?

Xnimez
8 maart 2012, 15:05
heb je al kaarten dan? Mij lukte het vanmorgen niet met waste.

Ja. Ging wel makkelijk eigenlijk :o

FruscianteFan
8 maart 2012, 19:38
Wordt toch wel spannend morgen. In eerste instantie was het nog spannender, want het gaat tegelijk (!) in voorverkoop met Bon Iver, waarvoor ik gister al kaarten heb kunnen boeken. Da's dus één zorg minder.

VLP
8 maart 2012, 20:57
Wordt toch wel spannend morgen. In eerste instantie was het nog spannender, want het gaat tegelijk (!) in voorverkoop met Bon Iver, waarvoor ik gister al kaarten heb kunnen boeken. Da's dus één zorg minder.

Je hebt kaarten kunnen kopen terwijl de VVK nog niet begonnen is ?

FruscianteFan
8 maart 2012, 21:25
Je hebt kaarten kunnen kopen terwijl de VVK nog niet begonnen is ?
Via de site van Bon Iver kan/kon het al. Wel ophalen op de dag zelf, maar toch.

VLP
8 maart 2012, 21:30
Via de site van Bon Iver kan/kon het al. Wel ophalen op de dag zelf, maar toch.

Ahzo, ik vrees dat het morgen nogal snel uitverkocht gaat zijn. Ze zijn al 4 jaar niet meer in belgie geweest. Via Proximus gaat het beste zeker ?

Arts
9 maart 2012, 09:45
Ik heb 4 staanplaatsen voor antwerpen.(als backup) Zometeen amsterdam proberen waar ik eigenlijk naar toe wil, alleen zal dat moeilijk worden ... (tenacious D + Radiohead + Bon Iver in de verkoop, wie bedenkt het?)

ellisvertellis
9 maart 2012, 09:59
Ik heb 4 staanplaatsen voor antwerpen.(als backup) Zometeen amsterdam proberen waar ik eigenlijk naar toe wil, alleen zal dat moeilijk worden ... (tenacious D + Radiohead + Bon Iver in de verkoop, wie bedenkt het?)

Ik probeerde voor antwerpen, maar lukte niet. Ik neem met plezier je 4 kaarten over als je kaarten voor Amsterdam te pakken krijgt! :cheerup:

Arts
9 maart 2012, 10:32
Ik heb nog 8 kaarten weten te krijgen voor amsterdam. Ik ga niemand nog iets beloven aan wie ik verkoop. Zowieso hebben vrienden etc. voorrang.

Ik weet je te vinden als ik ze nog kwijt moet!

ellisvertellis
9 maart 2012, 10:35
Super! Alvast bedankt! :)

FruscianteFan
9 maart 2012, 11:19
zo de flikkers dat was spannend. Maar wel gelukt :)

VLP
9 maart 2012, 17:04
Het zou goed kunnen dat ik tickets over heb dus als je wil ...
Ik laat nog iets weten.

BibixMusic
13 april 2012, 10:56
Ik heb hier echt superveel zin in :D