PDA

View Full Version : Gezocht: Prive-les acoustisch gitaar omgeving Den Bosch, Vught, Sint-M Gestel, Boxtel



koenvp
5 maart 2012, 14:56
Hallo,
Ik ben op zoek naar privéles voor acoustisch gitaar in de omgeving van Sint-Michielsgestel/Den Bosch/Vught/Boxtel/Den Dungen. Ik heb ongeveer 3 maanden ervaring met spelen. Ben dus nog een beginner. Ik woon op kamers en heb daardoor thuis geen gitaar staan. Heb tijd op vrijdag en zaterdagavond (en zondag eventueel heel de dag). Liefst tegen een zacht prijsje :) ben een student.

Daniel Gray
10 juni 2012, 23:49
Beste Koen,

Ik ben Daniel van Rockcollege en ik heb een goeie leraar voor je in Den Bosch. Mail mij even op info@rockcollege.nl

Groeten Daniel

esz
26 maart 2013, 04:09
hallo,
ik ben ook opzoek naar een akoestisch gitaar leraar of lerares...in die omgeving maar dan iets meer richting Helvoirt... t kan voor mij ook niet teveel kosten want ik heb maar 40 euro in de week...kan iemand mij helpen... ik heb bijna alle dagen tijd...
groetjes esz

esz
26 maart 2013, 04:10
owja ik kan geen noten lezen...

dannydevos1994
8 april 2013, 07:23
hallo,

Ik weet niet of den bosch voor je te ver is maar ik geef ook gitaar les hier in den bosch.
Misschien wel iets voor jou.

debill71
20 april 2013, 22:45
owja ik kan geen noten lezen...Is ook geen must. Hier nog iemand uit Helvoirt die geen noten kan lezen.