PDA

View Full Version : Bandsite commentaar gevraagd.



Nazlive
5 maart 2012, 14:13
Wat vinden jullie van onze bandwebsite: www.riotvan.nl (http://www.riotvan.nl) ?

Zien jullie nog missende dingen? of ergenissen?

bass blom
5 maart 2012, 14:18
Server niet gevonden







Firefox kan de server op www.riotvan.nl niet vinden.

edit: ff later doet hij het wel.
korte blik, ziet er prima uit.

pimmetje
5 maart 2012, 14:23
Is verzorgd, staat info en beeld+geluid. Overigens volgens mij ook een prima foto op home om mee binnen te vallen.
Maar 't zou denk ik iets minder kaal standaard mogen zijn...

Hebben jullie nog een pakkend logo of zo in de maak? Of hebben jullie een pay-off zoals de marketinglulletjes de kreet tegenwoordig noemen?
Gewoon IETS om 't net dat beetje meer dan een standaard verzorgd uitziende zwart-witte site te maken...

bass blom
5 maart 2012, 14:32
heb ik jullie vorige zomer in wolvega gezien? festival, 8 pilaren plein?
vond ik erg goed!

Thesandman
5 maart 2012, 15:26
Geen discussie mogelijk (althans voor mij)!

Fantastisch gedaan!

Nazlive
5 maart 2012, 17:12
Is verzorgd, staat info en beeld+geluid. Overigens volgens mij ook een prima foto op home om mee binnen te vallen.
Maar 't zou denk ik iets minder kaal standaard mogen zijn...

Hebben jullie nog een pakkend logo of zo in de maak? Of hebben jullie een pay-off zoals de marketinglulletjes de kreet tegenwoordig noemen?
Gewoon IETS om 't net dat beetje meer dan een standaard verzorgd uitziende zwart-witte site te maken...

Ja er zou nog wel iets bij mogen, helaas ben ik geen professionele website maker, dus ik ben behoorlijk beperkt. Er moet trouwens idd. nog een logo komen. Er is al wel een, maar dat mag naar mijn mening anders. Wat bedoel je met een pay-off?

Nazlive
5 maart 2012, 17:13
Zou goed kunnen, ik zat toen nog niet in de band. Ik weet wel dat ze daar in de mix gestaan hebben, en grote kans ook op dat festival.

pimmetje
5 maart 2012, 18:14
Wat bedoel je met een pay-off?Pay-off is eigenlijk wat nu in de marketingwereld als term wordt gebruikt voor slogan. Al zeggen sommigen dat er een verschil is tussen de twee.
Maar eigenlijk dus gewoon een kreet; in één korte, pakkende zin wat jullie nu zijn/doen/bieden.

driftkop
7 maart 2012, 03:41
De site laadt nogal traag, maar dat kan aan je provider liggen. Je kunt hem ook even door de w3 validator halen om de website nog wat verder te optimaliseren. Verder "OFFICIAL WEBSITE OF THE DUTCH ROCKBAND RIOT VAN", beetje overbodig lijkt me. Zijn er ook niet officiele websites van andere bands uit andere landen die ook Riot Van heten?

Verder ziet het er lekker strak uit!

Pepe
7 maart 2012, 10:29
Grafisch ziet het er okee uit, je teksten zou ik serieus onder de loep nemen. Zoiets als beginnen met "Welkom..." die verwacht ik op de website van de plaatselijke makelaar, niet bij een hippe band.
Het heeft ook iets aandoenlijks om net te doen alsof iemand anders je teksten schrijft (Riot Van bezorgt menig luisteraar kippenvel..)
Volgens mij moet je gewoon voordoen zoals het is.

Struik
7 maart 2012, 20:55
Hoi Nick,

ik sluit mij bij de voorgaande commentaren aan, het ziet er prima uit maar de teksten kunnen nog wat beter.

wel geinig om er zo achter te komen dat je hier al rond hangt

Struik (Hans van drie huizen verder)

Nazlive
12 maart 2012, 01:06
Hej Hans leuk je hier tegen te komen. Wist dat je hier zat, maar nu weet ik ook welke user. Zat voorheen altijd op gitaar.net maar daar gaat het nog weinig over gitaren. Anyway bedankt voor de tips. Ik heb wat meer kleur aan de site toegevoegd en al wat tekst weg gehaald. Bio ben ik mee bezig, maar moet ik ook nog even met mijn bandleden overleggen.

Het is al wel weer beter zo. Binnenkort meer aanpassen! In iedergeval weer wat inzicht gekregen en geleerd!

Nazlive
12 maart 2012, 01:06
Hej Hans leuk je hier tegen te komen. Wist dat je hier zat, maar nu weet ik ook welke user. Zat voorheen altijd op gitaar.net maar daar gaat het nog weinig over gitaren. Anyway bedankt voor de tips. Ik heb wat meer kleur aan de site toegevoegd en al wat tekst weg gehaald. Bio ben ik mee bezig, maar moet ik ook nog even met mijn bandleden overleggen.

Het is al wel weer beter zo. Binnenkort meer aanpassen! In iedergeval weer wat inzicht gekregen en geleerd!