PDA

View Full Version : Hoe vind je hem?



Luca P
7 juni 2003, 09:21
http://lucap.instantlogic.com/images//Photos/{45B1E92E-8DA4-4E61-96DD-6FE3D75695DE}/{7C0EBDD3-AFC5-471C-AC54-0B94968A0C8D}lg.jpg

Laten we maar niet over het merk beginnen! :razz:
De pick up's zijn orginele Hofners, ja ja!
Wie van jullie valt in zwijm voor dit soort basgitaren?

Chris Wolstenholme
7 juni 2003, 10:29
het heeft wel wat jah :)

cker als je er kijhard mee gaat rocken :wink:

maar heel mooi dingetje hoor :)

Clunk
7 juni 2003, 11:10
vind er geen ruk aan :P
ghehehe, wie gaat er nou met zon kleine fagget bas lopen?
paul mcarthney ofzo.. naja, tis nix voor mij , sorrie.

bassopotmus
7 juni 2003, 11:20
kom op Clunk...tis geen homo-bas. Deze bas shopt kont!! -> http://www.click-smilie.de/sammlung/aktion/action-smiley-027.gif

Ik vind het best wat hebben, maar niemand kan mij wijsmaken dat er een fatsoenlijk geluid uit kan komen met die shortscale rotzooi.

Hey leuk voor in de collectie, maar mij zie je er niet live mee rond springen...

Easy Rider
7 juni 2003, 11:25
Sorry, maar ik kan er niet warm of koud van worden.
Leuk voor de verkoop, aangezien veel mensen er enorme bedragen voor willen neertellen.
Wat ik er van begrepen heb zijn het feitelijk vreselijke k*tdingen, waar Paul McCartney alleen maar op speelde omdat ze goedkoop waren en een symmetrische vorm hadden zodat hij het ding kon omsnaren voor linkshandig gebruik.

EZ

AllodoX
7 juni 2003, 12:00
niet echt mijn dingetje, maar als jij hem cool vindt, Luca.. go for it :D

skabouter
7 juni 2003, 12:18
tja, niets voor mij nee. shortscale is voor kabouters :D

bathmutz
7 juni 2003, 12:48
ja, coole dingen man, ikzelf heb ook zo iets maar dan merkloos en fretloos hahaha.

hele rare sound, moe je van houden. :lol:

BathMutZ

Anavrin
7 juni 2003, 12:49
als ik ooit nog geld teveel heb staat deze zeker op mijn verlanglijstje (al lang ook trouwens) Ik vind alleen de basis van de originele Gibson EB1 (waar dit een kopie van is) wel mooier, niet zo'n plaat bij de knoppen en een slagplaat.

Fred at the Bass
7 juni 2003, 13:57
Wat ik er van begrepen heb zijn het feitelijk vreselijke k*tdingen, waar Paul McCartney alleen maar op speelde omdat ze goedkoop waren en een symmetrische vorm hadden zodat hij het ding kon omsnaren voor linkshandig gebruik.
EZ

Dan zou de plug toch bovenaan de gitaar komen te staan ????

Clunk
7 juni 2003, 15:35
tja, niets voor mij nee. shortscale is voor kabouters :D

dan toch wel voor jou?
hehehe,

Ruud
8 juni 2003, 18:25
Hmm, neej..

Luca P
8 juni 2003, 23:38
wie gaat er nou met zon kleine fagget bas lopen?


Homo basgitaren bestaan niet. Homofiele bassisten wel. Gelukkig ben ik geen bassist. :razz: (en geen homo)
De mooiste basgitaar blijft zowiezo de Fender Jazzbass.
Maar deze speelt veel lekkerder.
Heeft een lekkere acoustisch achtige "stomping sound" in zich!

basswasp
9 juni 2003, 17:34
Voor vrolijke majeur poplijntjes lijkt me dit een prima basje voor op 't podium, maar dat halselement lijkt me ongelofelijk in weg zitten bij 't slappen. Niet mijn soort bas... hoe ze klinken weet ik niet, maar 't lijkt me niet al te best.

Doe mij maar die Fender Jazz ;)

bassopotmus
9 juni 2003, 17:51
Trouwens wil ff melden dat ik dat de LELIJKSTE knoppen plaat vind die ik ooit heb gezien. Heb je een gracieus gevormd instrument en knal je er een VIERKANTE plaat op, sure. Wie heeft dit ding eigenlijk ontworpen, mag van mij in het rijtje van de MM bongo

basswasp
9 juni 2003, 17:56
Zo erg is het met de Bongo ook weer niet hoor ;)
't is gewoon net een Fender Jazz, je moet er eerst een paar jaar tegenaan kijken en dan wordt ie vanzelf mooi :)

Luca P
9 juni 2003, 23:39
Die controle plaat wil ik ook veranderen met gewoon een drie standen schakeling.
Hij speelt lekker licht, valt niet op te slappen, neigt naar de hals kant naar beneden te duikelen vanwege het gewicht v.d. hals, maar ik kan er goed mee overweg in de Blues, Rock & Roll en Country.
Andere muziek soorten ligt hem niet echt nee.
Maar hij gaat nooit meer weg!

bassopotmus
10 juni 2003, 14:51
Bongo is wel heel erg, en de jazz vond ik meteen goed te bekijken..

Laus
10 juni 2003, 17:39
best geinig die viool basjes. het geluid is nogal ploink ploink maar dat is bij bepaalde stijlen weer bruikbaar. Slappen lijkt me niet verstandig op zon ding.

Clunk
10 juni 2003, 17:46
dat zei ik.. nix voor mij.. blijft een faget bas :D ghehehe