PDA

View Full Version : Meta Sequoia (Harry Sacksioni, live)



-Martijn-
4 maart 2012, 02:04
Afgelopen week heb ik meegedaan aan een wedstrijd (Maassluise Muziekweek) en heb daarmee een prijs gewonnen, dus toen werd ik gevraagd op het slotconcert te spelen. Hierbij een flimpje! Het nummer begint rond één minuut.


http://www.youtube.com/watch?v=_2Y4Jg0w7I4

Jedeel
4 maart 2012, 12:20
Gefeliciteerd Martijn!!!
Mooi gespeeld!
(Alleen jammer van de wat boomerige/doffe geluidsopnamen, maar daar kan jij niets aan doen.)

Is dit ook het nummer waar je de prijs mee won? Of speelde je dit nummer als afsluiting?

-Martijn-
4 maart 2012, 12:49
Dankje! :)
Dit is een opname van het afsluitende concert. Er waren rond de 110 deelnemers, dus de audities waren verdeeld over een aantal dagen.
Degenen die een eerste prijs hadden gewonnen in een van de categorieën mochten tijdens de prijsuitreiking een nummer spelen.

Duhsjaak
5 maart 2012, 03:10
Hi
In je andere draadje heb ik je al gefeliciteerd, maar die felicitatie hoort natuurlijk hier te staan.
Van harte dus. Geen lullige prestatie.
Vriendelijke groet, Gus

Harald
5 maart 2012, 09:03
Gefeliciteerd! Mooi gespeeld, wel jammer van het geluid. Mooie rasguados ook.

Eén van de eerste fingerstyle nummers die ik ooit geleerd heb. Ben toen ik net speelde met dat boek van Harry begonnen. Standaardnotatie, ik wist welke noot g was, en dat je omhoog en omlaag lijntjes moest tellen :D En Elixer stond als eerste in het boek. Dat heb ik dus ook als eerste geprobeerd, why not :seriousf: Eigenlijk iets te snel begonnen me aan dit soort stukken te vergrijpen. Dat is nog steeds te horen...

En nu moet ik de versie van Harry erbij pakken. Moest de bladmuziek erbij pakken om hem terug in de vingers te krijgen. Te lang geleden deze. Goofy, Elixer en Scarborough Fair speel ik nog wel eens voor de lol. En soms Huiswaarts en Breekbaar.

-Martijn-
6 maart 2012, 08:55
Inderdaad, Elixer staat op de eerste pagina. Ik moest dat boek ooit kopen voor gitaarles, en ik dacht als ik nou stiekem vast begin met oefenen dan lijkt het tijdens de les net of ik het de eerste keer meteen goed speel. :D
Mijn leraar bladerde door naar Meta Sequoia, dat was wel even balen. Maar zodra ie een paar maten voorgespeeld had wist ik gelijk dat dat de muziek ging worden waar ik verder mee wilde.
Blos staat ook in dat boek, die speel ik nog wel eens maar verder niet zo veel meer eigenlijk.

sietze
9 maart 2012, 10:43
Klinkt goed Martijn! Afgelopen zaterdag weer even met Harry mogen spelen. fantastische man en muzikant!