PDA

View Full Version : Klein vraagje over versturen naar Amerika



Oranjeaap
3 maart 2012, 17:23
Ik heb laatst wat verkocht en opgestuurd naar Amerika (setje humbuckers)
Dat is al meer dan 2 weken terug ondertussen.

Nu hebben ze bij het postkantoortje, zo'n ding wat bij de supermarkt ingebouwd zit, bij het versturen al een paar fouten gemaakt, maar ik dacht dat die foutjes geen grote consequentie zouden hebben.

Anyway, hoe lang duurt het gemiddeld voordat het aan zou moeten komen in Amerika? Ik ben bang dat er toch wat fout is gegaan onderweg en dat ik eens goed moet praten met die miep achter de balie ;)

Fiendish
3 maart 2012, 18:08
Over het algemeen genomen heeft het bij mij nooit meer als 14 werkdagen geduurd voor ik bevestiging kreeg dat de verstuurde spullen aangekomen waren, en ik heb in de afgelopen 3 jaar aardig wat verstuurd naar de V.S.
Heb wel 1 keer gehad dat het adres verkeerd was, en het pakketje na iets meer als een maand ineens weer bij mij werd aangeboden door TNT.

Fenderfan
18 maart 2012, 23:31
bij het versturen al een paar fouten gemaakt, maar ik dacht dat die foutjes geen grote consequentie zouden hebben.

Waar gaat het dan om?

die miep achter de balie

Denk je dat die jou nu nog ergens mee kan helpen?

Kimbra
20 maart 2012, 03:12
Ik heb laatst wat verkocht en opgestuurd naar Amerika (setje humbuckers)
Dat is al meer dan 2 weken terug ondertussen.

Nu hebben ze bij het postkantoortje, zo'n ding wat bij de supermarkt ingebouwd zit, bij het versturen al een paar fouten gemaakt, maar ik dacht dat die foutjes geen grote consequentie zouden hebben.

Anyway, hoe lang duurt het gemiddeld voordat het aan zou moeten komen in Amerika? Ik ben bang dat er toch wat fout is gegaan onderweg en dat ik eens goed moet praten met die miep achter de balie ;)
Ik kwam voor het eerst te horen praten, heb ik niet echt begrijpen.

joeyonfire
20 maart 2012, 09:34
Ik kwam voor het eerst te horen praten, heb ik niet echt begrijpen.

En what the fuck is nou weer de bedoeling van deze post?

Rizz
20 maart 2012, 10:39
Lijkt me eeen duidelijk gevalletje van spam..

snaarplukker
12 april 2012, 16:59
Nu hebben ze bij het postkantoortje, zo'n ding wat bij de supermarkt ingebouwd zit, bij het versturen al een paar fouten gemaakt, maar ik dacht dat die foutjes geen grote consequentie zouden hebben.
Welke fouten zijn er dan gemaakt?