PDA

View Full Version : Malden gitaren



michke
3 maart 2012, 15:12
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe gitaar, budget rond de 500 euro. Ik heb in de winkel op een fender mustang kunnen spelen wat ik een supersound vond voor wat ik wil spelen maar dit lag jammer genoeg boven mijn budget. :( En mijn kennis is nog te klein voor een deftige 2de handsgitaar te kopen dus zoek ik het in een betaalbare goede degelijke en betrouwbare nieuwe gitaar.
Nu kwam ik het merk Malden tegen...? Ik had er nog nooit van gehoord (ben dan ook maar een beginneling die nog maar een goed jaartje speelt)
Ik wou wat info opzoeken maar kwam vooral op engelstalige forums terecht en mijn engels is niet goed genoeg om alle commentaren en ervaringen met dit merk te verstaan.
Heeft hier iemand ervaringen met deze gitaren? Ik vind ze er vet uitzien maar als amateur snap ik ook maar weinig van de specificaties die vermeld staan op de site.
hier de website die ik vond ==> http://www.maldenguitars.com/

Alvast bedankt

DemolitionColorScheme
3 maart 2012, 16:16
Schijnt een degelijk merk te zijn. Ik heb een tijdje geaasd op de Malden Mozak (hybrid van een Tele en Jazzmaster/Jaguar). De mening lijkt over het algemeen vrij positief, als ik me het goed herinner.

Daarentegen: voor €500,- heb jij zeker een leuke tweedehandse Mustang hoor!
- http://link.marktplaats.nl/533977949

Je hoeft voor de rest niet echt kennis te hebben om tweedehands gitaren te kunnen kopen. Het gebeurt soms weleens dat je een rot exemplaar hebt en dat de nek krom is of de frets vernieuwing nodig hebben, maar de meeste mensen waarmee je handeld (vooral die al jaren op Marktplaats / etc. zitten), daar kun je gewoon zaken mee doen.

michke
4 maart 2012, 19:03
bedankt voor de info, in belgie ben ik jammer genoeg nog geen mustangs tegengekomen voor +- 500 euro.
2de hands is natuurlijk financieel interessanter maar ik heb er eerlijk gezegt bang van...en heb er ook nog niet veel verstand van, speel nu op zo een speelgoed-beginnensgitaartje van 150 euro. Maar nu het wat lekkerder begint te gaan wil ik wel iets leuker, een mustang...tja, dat zou mooi zijn :-)