PDA

View Full Version : GItaarwinkel met veel akoestische gitaren: ik ben er naar op zoek



iron maarten
2 maart 2012, 20:32
Hey allemaal

Ik ben op zoek naar een gitaarwinkel die een groot aantal akoestische gitaren heeft.
In de buurt van Rotterdam.
Bij feedback Rotterdam ben ik vaak genoeg geweest, en ik vind het akoestische aanbod toch wel wat tegenvallen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Vriendelijke groet,
Iron Maarten

LGK
2 maart 2012, 20:36
Peter verspuy?

Watchmaker
2 maart 2012, 21:07
Casa Benelly in Den Haag. Ben minder gecharmeerd van het echtpaar van wie de zaak is (zeer matige garantie-ervaring), maar het huidige winkelpersoneel leek me prima OK de laatste keer dat ik er was. De sponsor met banner bovenaan deze site heeft ook best wat hangen, het meeste echter in het filiaal in Nijmegen.

Feedback is een dozenschuiver (geworden), voor aanbiedingen nog wel eens leuk.

En natuurlijk Vox Humana in... Vlaardingen!

Eko
3 maart 2012, 11:44
Maarten , het is slimmer een keer de trein naar Amersfoort te pakken. Daar heb je , denk ik , de grootste collectie bij elkaar. Kees Dee ( kijk z`n website maar eens na ) heeft van starterset tot handbouw. Zeg maar van 7 tientjes tot 7 duizend. Als je daar niets kunt vinden ben je een hopeloos geval , zullen we maar zeggen. Zeker als je de betere middenklasse zoekt ,zeg maar vanaf 500,- tot 1500,- dan is er keus in overvloed. En deskundig personeel.

Mattia
13 maart 2012, 10:11
Ik hoor ook goede dingen over Luthiers in Den Bosch.

Watchmaker
13 maart 2012, 20:14
Ik hoor ook goede dingen over Luthiers in Den Bosch.

Ooit mijn Lowden gekocht. Prima zaak, erg vriendelijk. Veel high-end spul - Lowden inderdaad vooral!

peter_heijnen
14 maart 2012, 08:55
Ik kan je sacksioni in amsterdam zeer aanraden. Harry de eigenaar -achternaam bakker!- heeft geen supergrote maar vooral een supermooie collectie, ook voor de minder grote budgets, en is daarbij zeer vakbekwaam.

wireman
15 maart 2012, 15:01
+10!! Ik ben er al een tijdje niet geweest, maar man o man.. van alles wat..

edit: Kees Dee in Amersfoort.

synapse
15 maart 2012, 15:48
Ik kan je sacksioni in amsterdam zeer aanraden. Harry de eigenaar -achternaam bakker!- heeft geen supergrote maar vooral een supermooie collectie, ook voor de minder grote budgets, en is daarbij zeer vakbekwaam.

Helemaal mee eens, behalve:

Vraag4: Ben je echt niet Harry Sacksioni?
Antwoord: Nee, ik ben Harry de Jonge......echt waar!

(uit de FAQ van de website)

peter_heijnen
16 maart 2012, 11:40
Shit, wie is harry bakker dan? :)

Mijobo
17 maart 2012, 11:16
In Vlaardingen zit een gitaar winkel Vox Humana, ligt vlakbij R'dam, en heeft geloof ik wel een aantal acoestische gitaren, gewoon als je ff tijd hebt :P http://www.voxhumanawebstore.nl/webstore/

synapse
17 maart 2012, 23:30
Shit, wie is harry bakker dan? :)
Geen idee, ik ken Martijn Bakker, maar die speelt geen gitaar, werkt bij mij op kantoor.

Chantal78
30 maart 2012, 21:25
House of Music in Dordrecht heeft veel akoestische gitaren. Maar niet heel veel merken.