PDA

View Full Version : hallo gitaarliefhebbers



Winny
29 februari 2012, 14:11
Hallo allemaal,
ik heb me net geregistreerd hier op het forum. Ik ben helemaal fan van gitaarmuziek, en dan vooral het pop/rock/blues soort gitaarmuziek. Ik ben niet meer de jongste maar heb toch 2 jaar geleden de stoute schoenen aan gedaan om zelf te leren gitaarspelen. acoustische gitaar...erg leuk en mijn gitaarleraar zei dat ik aanleg heb (zegt ie vast tegen al zijn leerlingen...lol). Maar door rugklachten moest ik stoppen en vervolgens heb ik het niet meer opgepakt. Blijkbaar was het toch niet echt mijn ding...of ben ik te oud om nog ergens zo fanatiek voor te leren:sssh:
Afijn...mijn liefde voor gitaarmuziek is er niet minder om geworden hoor...heb alleen maar meer respect gekregen voor gitaristen, die als ze spelen het allemaal zo makkelijk laat lijken. :cooler:

Ik beheer sinds 5 jaar een fansite van een engelse gitarist Neil Taylor. Die vooral sessie en live werk voor anderen gedaan heeft in zijn enorme carriere. om maar enkele namen te noemen:
Tears for Fears, Natalie Imbruglia, Chris de Burgh, Peter Gabriel, Robbie Williams, Tina Turner, Rod Sterwart, Morissey...nou zo kan ik nog wel even doorgaan:soinnocent: Hij heeft dus op de grootste podia en stadions gestaan en met de de groten gespeeld.
Hij heeft nu eindelijk op zijn 50ste de stoute schoenen aangetrokken om zelf in de spotlight te gaan staan en heeft een solo cd uitgebracht en is bezig met een 2e.
Hij toert nu door europa om zijn cd te promoten en komt ook oor 3 kleinschalige acoustische concerten naar nederland. (zie mijn bericht bij concerten)
Misschien zie ik een van jullie daar wel?? Voor de echte gitaarliefhebber een must om gezien te hebben...

groetjes Winny

Harry
1 maart 2012, 17:05
hoi, en welkom!