PDA

View Full Version : Nieuwe tolex op versterker



JaKemp
29 februari 2012, 12:37
Dag allemaal,


Ik ben van plan een nieuwe versterker te kopen die wel eens een nieuwe tolex kan gebruiken.

Mijn eerste vraag is of ik dit makkelijk zelf kan doen? Ik wil wel dat de tolex er perfect opligt.

Als ik het niet zelf zou doen naar wie of naar welk bedrijf kan ik dan gaan om het te laten doen? Hoeveel geld zou me dat ongeveer kosten? (het gaat over een head + 2x10" cabinet => afmetingen in inches Head: 8 x 23 x 8˝, Cabinet: 17˝ x 28 x 11˝)

Dank bij voorbaat!
Jasper

The Running Man
29 februari 2012, 16:45
Ik heb super ervaringen bij GIABLO (Toneblo).
Heeft zowel nieuwe spullen van ons bekleed (Challenger) als restauratiewerk (Fender Bassman uit 1964, Marshall JTM 45 uit 1965, Marshall Tall bottom cabs uit 1968 ) en ik weet niet hoeveel custom cabjes van GN-ers (Ashtone, Giablo C-type van Allochthomas in zwart/wit enz)
Kosten hangt denk ik af van complexiteit van het plakwerk (uren) en het materiaal.

JaKemp
29 februari 2012, 18:07
Ik heb super ervaringen bij GIABLO (Toneblo).
Heeft zowel nieuwe spullen van ons bekleed (Challenger) als restauratiewerk (Fender Bassman uit 1964, Marshall JTM 45 uit 1965, Marshall Tall bottom cabs uit 1968 ) en ik weet niet hoeveel custom cabjes van GN-ers (Ashtone, Giablo C-type van Allochthomas in zwart/wit enz)
Kosten hangt denk ik af van complexiteit van het plakwerk (uren) en het materiaal.

Bedankt, dat is net waar ik naar op zoek ben, er is maar 1 probleempje... Ik woon in centrum België dus GIABLO is meer dan 2u rijden verwijderd van mij :(

Misschien een dergelijk bedrijfje dichter bij mij? Voorkeur in België?