PDA

View Full Version : Nieuwe (her)beginner



mhofman
29 februari 2012, 07:25
Hi all,

dit is mijn eerste post op dit forum.

Ik ben vroeger PA-geluidsman geweest. Door de bands werd me vaak gevraagd of ik zelf ook een instrument speelde. Dat deed ik niet maar ik vond hun vraag zeer terecht. Op basis daarvan heb ik toen een Fender Stratocaster gekocht en heb thuis wat aangerommeld met gitaarspelen in mijn thuisstudio. Mijn gitaarspel was erbarmelijk maar ik begon wel te begrijpen hoe de muziek in elkaar zat. Het gevolg: mijn mixen werden beter en iedereen was happy.

Een aantal jaren geleden ben ik gestopt met geluidstechniek en heb ik alles verkocht. Met uitzondering van mijn gitaren. En nu heb ik besloten om weer te gaan spelen en het dit keer serieuzer op te pikken. Ik ben nu de trotse eigenaar van een Fender 65 Deluxe Reverb en ben helemaal opnieuw begonnen.

Ik zie mezelf als een absolute beginner en zal op dit forum voorlopig vooral van de categorie domme vragen zijn :cooler: Ik hoop dat jullie het geduld kunnen opbrengen om me af en toe wat verder te helpen.

Groet, Marco

terrasbeest
29 februari 2012, 09:28
Welkom.
Weet dat domme vragen hier altijd beantwoord zullen worden.

Riny
29 februari 2012, 09:46
Ook welkom van mijn kant.

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden echter wel.

Succes met de herintreding, geloof in jezelf dan komt het allemaal goed.

Jordy920
2 maart 2012, 09:43
Van harte welkom!!
Succes met dit nieuwe begin
Ik stel hier altijd in dezelfde categorie vragen, en kan me geen betere antwoorden wensen als op dit forum!
Groetjes