PDA

View Full Version : Rock am Ring tv-uitzending



FNaRK
6 juni 2003, 21:28
Voor de mazzelaars die WDR (duitsland 3) kunnen ontvangen:
RockPalast zendt het Rock Am Ring festival uit :dance:


06.06.03
23.45 - 06.30 Uhr
(Freitagnacht) Rock am Ring 2003
Konzerte des ersten Tages
Mit: IRON MAIDEN, ZWAN,
THE CARDIGANS, MANÁ,
LIFEHOUSE, SILVERCHAIR,
THE HIVES u.a.

07.06.03
23.30 - 06.30 Uhr
(Samstagnacht) Rock am Ring 2003
Konzerte des zweiten Tages
Mit: PLACEBO, AUDIOSLAVE,
EVANESCENCE DAVE GAHAN,
STEREOPHONICS, THE ARK u.a.
(Nürburgring am 07.06.03)


15.06.03
01.35 - 02.35 Uhr
(Sonntagnacht) Rock am Ring 2003
Konzerte des dritten Tages
geplant: METALLICA
(Nürburgring am 08.06.03)

FNaRK
6 juni 2003, 21:29
nog iemand met een DVD recorder die ff wil opnemen ??

andy
7 juni 2003, 09:36
Hier in het hoge noorden komt alleen NDR binnen via de kabel.
Maar alles wat zo"n beetje onder Hoogeveen en langs de grensstreek woont ontvangt WDR. Volgens mij heeft Neg K3 fan in off topic hier een onderwerp over gemaakt. Misschien dat hij wat voor je kan betekenen. Ik laat daar ook wel ff een gil achter.

FNaRK
7 juni 2003, 10:10
ik kan dus wel WDR omtvangen.... en vanacht 2 uur naar Iron Maiden live zitten kijken http://www.smilies.nl/muziek/music049.gif

Een complete "Best off" show, beginnen met "Number of the Beast" en 2 uur doordenderen. Ook nog nummers van de nieuwe CD, vond ik eigenlijk erg matig :(
Geluidskwaliteit was trouwens ook matig, slechte mix van de gitaren, zang erg achter in de mix en Bruce die het trouwens niet echt meer redt qua zang.

Maar anayway, voor diegene die Maiden op 1 van de festivals gaat zien: het was een dolle boel http://www.smilies.nl/lol2.gif

Negative K3 fan
7 juni 2003, 13:36
w00t, vanavond ga ik dan lekker placebo kijken!

en morgen metallica en maandag pinkpop, lang leven televisie.

Carpe Diem
7 juni 2003, 17:21
mtv zendt metallica uit, dus ik ben in ieder geval gered

Chris Wolstenholme
7 juni 2003, 17:53
ik heb lekker de duitster,


lekker placebo tapen en morge anschauwen 8-)

SiNiSTRaL
8 juni 2003, 18:26
ik kan dus wel WDR omtvangen.... en vanacht 2 uur naar Iron Maiden live zitten kijken http://www.smilies.nl/muziek/music049.gif

Een complete "Best off" show, beginnen met "Number of the Beast" en 2 uur doordenderen. Ook nog nummers van de nieuwe CD, vond ik eigenlijk erg matig :(
Geluidskwaliteit was trouwens ook matig, slechte mix van de gitaren, zang erg achter in de mix en Bruce die het trouwens niet echt meer redt qua zang.

Maar anayway, voor diegene die Maiden op 1 van de festivals gaat zien: het was een dolle boel http://www.smilies.nl/lol2.gif

sja mensen maar over metallica zeiken dat ze niet meer als in 1986 klinken en andere dingen gaan maken, daartegenover staat een bandje als iron maiden waar de oude muziek ook goed van is, maar ze proberen het nog steeds, en het resultaat wordt steeds magerder....

Ic3gl0vE
8 juni 2003, 19:16
ik vind Brave new World nog steeds een goed album hoor.. En ook jij hebt waarschijnlijk wel wat verschrikkelijk slechte metallica bootlegs tussen je mp3 verzameling liggen.

Het meest recente werk van metallica bevalt me gewoon niet, jammer dan. Er is genoeg andere muziek om te luisteren voor mij :)

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 00:40
ik vind Brave new World nog steeds een goed album hoor.. En ook jij hebt waarschijnlijk wel wat verschrikkelijk slechte metallica bootlegs tussen je mp3 verzameling liggen.

Het meest recente werk van metallica bevalt me gewoon niet, jammer dan. Er is genoeg andere muziek om te luisteren voor mij :)

ik zeg ook niet dat mij het medio jaren 90werk van metallica bevalt, maar ze maken wel wat ze willen, maiden maakt al 140 jaar hetzelfde en ik vind er niet zoveel meer aan, ze beginnen op een soort tributeband van zichzelf te lijken... maarja, laatmaar, khoef geen hele discussie erover

FNaRK
9 juni 2003, 00:47
ik zeg ook niet dat mij het medio jaren 90werk van metallica bevalt, maar ze maken wel wat ze willen, maiden maakt al 140 jaar hetzelfde en ik vind er niet zoveel meer aan, ze beginnen op een soort tributeband van zichzelf te lijken... maarja, laatmaar, khoef geen hele discussie erover

NIETUS

SiNiSTRaL
9 juni 2003, 10:20
WELLUS

lord bean
9 juni 2003, 13:22
Maiden heerst nog altijd de ballen uit je broek. Sinds bruce en adrian weer terug zijn heersen zij iedere metalband er zwaar uit.
Ze headlinen niet voor niks ieder festival deze zomer.

Dat concert van de wdr was retegoed. ben blij dak hem heb opgenomen

Ditmar
18 juni 2003, 13:44
Ik heb ze lekker allemaal in het echt gezien. Rock Am Ring heerscht

belfrink
19 juni 2003, 19:30
Dat is juist de kracht van Iron Maiden, ze houden al jaren vast aan hetzelfde principe. Als je naar Iron Maiden gaat weet je wat je krijgt en dat waardeer ik zo enorm aan deze band. :lol: :lol: :lol: