PDA

View Full Version : Metal gitarist aangeboden (Leiden/Den Haag)



Justinschut
27 februari 2012, 16:02
Na 8 jaar is mijn Melodic Thrash Metal band Under Destruction (www.UnderDestructionband.com) er mee gestopt en nu ben ik op zoek naar iets nieuws. In Under Destruction was ik de zanger en lead gitarist en schreef ik alle muziek (en een paar texten). Ik ben nu bijna 26, speel zo'n 11 jaar electrisch gitaar en heb genoeg band en optreed ervaring.

Ik ben op zoek naar een lekker lopende Metal (eventueel Hardrock) band, of gemotiveerde mensen om iets nieuws mee op te zetten. Eventueel is het mogelijk om verder te gaan met Under Destruction, mochten mensen daar interesse in hebben, er lagen al een paar vette nieuwe nummers klaar. Hopelijk vind ik op deze manier gemotiveerde, initiatief nemende muzikanten om lekker stevige (en melodische) muziek mee te maken.

Random greep uit mijn muzieklijst: Metallica, Slayer, Machine Head, Annihilator, Pantera, Paul Gilbert, Mr. Big, The Offspring, Evile, Children Of Bodom, Lamb Of God, Paramore, Dark Tranquillity, Nevermore, Steel Panther, The Beatles, Trivium

Daniel Gray
11 juni 2012, 00:37
Geef je ook les?

En zou je dat willen of kunnen?

groeten Daniel (eigenaar RockCollege)