PDA

View Full Version : Gestolen gitaren Amsterdam



peterguit
27 februari 2012, 12:24
Hallo Allemaal, vorige week zijn uit mijn woning in Amsterdam een aantal kostbare gitaren gestolen:

- Gibson J55 Centennial edition
- Collings CW Dreadnought sr. 1008g
- Beard dobro E model mahogany
- Rebel Relic strat sunburst met maple nek
- Bill Moll sevenstring gitaar
- 2 Glendale guitars thermometer cases voor tele

Hier is een link naar mijn advertentie op marktplaats - helaas van de Moll geen foto's.
http://verkopers.marktplaats.nl/9679655

Als iemand iets hoort over deze gitaren bel me dan snel 0654215769. Tegen beloning uiteraard.. En extra beloning als de dieven worden gepakt.

Pakie
27 februari 2012, 12:36
Hallo Peterguit,

Wat verschrikkelijk voor je ! en wat loopt er toch een schorem rond op deze wereld.
Altijd als ik een weekendje weg ga, ben ik hier dus ook bang voor !
Ik hoop dat ze binnenkort de vergissing begaan om jouw spullen te koop aan te bieden en dat ze dan tegen de lamp lopen.
Overigens zit je hier in het "Voorstel- hoekje" . Verderop is een speciaal sub forum ingericht voor "gestolen zaken" .
Veel sterkte met het terug krijgen van je spullen.

Bartrock
27 februari 2012, 12:43
Godverdomme,dat is dus hèèl erg.
Ik hou m'n ogen voor je open.

The Unforgiven
28 februari 2012, 19:03
Ik ga mijn ogen openhouden, meld het even bij de pandjeshuizen bij je in de buurt, en de muziekwinkels, grote kans dat die debiel bij jou uit de buurt komt, en dan is de kans groot dat ze er daar vanaf proberen te komen.
Marktplaats houd ik in ieder geval in de gaten.

RedBuell
29 februari 2012, 10:45
Yep, mail foto's en gegevens naar Usedproducts en zo veel mogelijk muziek zaken. Ook ff naar de Plug want die verkoopt veel gebruikt. Ik denk echter niet dat het zomaar iemand uit de buurt is, bij is er ook recent ingebroken en ook al mijn gear weg. Ik denk dat ze er op lopen... en dat ze ook niet zomaar neerzetten bij usedproducts oid. Levert ten opzichte van het slepen en extra risico te weinig op denk ik. Althans dat van mij was nou niet echt boutique spul. Ik ben bang dat alles al de grens over is....

riemersma
29 februari 2012, 12:34
Ook al op Facebook of zo gedeeld? Vaak gaat dat ook snel. Erg hoor dat dat gebeurd, echt verschrikkelijk. Hopelijk vindt je ze weer terug!

peterguit
5 maart 2012, 13:23
Thanks, dat ga ik doen, Groet, Peter

RedBuell
5 maart 2012, 19:30
Geloof me..., in deze is Facebook je vriend! Laat zoveel mogelijk vrienden en bekenden, liefst in de muziek scene, je bericht sharen....

Git Aar
5 maart 2012, 20:02
Met veilingkijker.nl check je de meeste internetverkoopplaatsen met een enkele zoekterm.
http://www.veilingkijker.nl/