PDA

View Full Version : Leren theorie als praktijk



kroontje85
26 februari 2012, 15:34
Hallo allemaal,

Sinds vandaag ben ik lid van deze site omdat ik me erg graag wil verdiepen in alles wat met gitaar spelen te maken heeft.

Ik speel al een lange tijd gitaar, maar heb als mankement nooit echt les gehad hierin. Heb mezelf het meeste aangeleerd via youtube en vroeger afgekeken van anderen. Hierom vind ik het ook lastig om mijn niveau te kiezen omdat er een aantal dingen zijn die ik nog nooit heb geleerd.

Graag zou ik aan jullie willen vragen of jullie tips hebben om alles te leren. Ik snap dat je lessen moet nemen en dit wil ik ook graag doen.. Wellicht tips in het kiezen van een leraar (omg Nijmegen)? Misschien ook tips in een cursus theorie v/d gitaar?

Alvast bedankt!

Gr. Len

korblaut
28 februari 2012, 12:51
hoi len, zit in de zelfde situatie maar theorie kan je allemaal terug vinden op internet en gewoon lekker heel veel spel met je favoriete nrs.

kroontje85
28 februari 2012, 15:20
Hoi Korblaut,

Dank voor je reactie. Straks heb ik mn eerste gitaarles in jaren. Mijn voornemen is om verschillende proeflessen te nemen bij verschillende leraren om te kijken met wie ik de beste klik heb. Heb jij op dit moment al/nog lessen?