PDA

View Full Version : Ampmeeting/ gearmeeting 11 maart 2012 (in Friesland)



ieme
25 februari 2012, 21:16
Binnenkort meeting in Friesland, ik woon sinds een tijdje in t dorp Bakhuizen aan t IJsselmeer, is hier leuke ruimte bij het dorpshuis waar lekker herrie gemaakt kan worden. Jullie zijn allemaal welkom, leuke initiatieven ook!

Hoor graag van jullie.

Ieme

johantipker
26 februari 2012, 01:14
Binnenkort meeting in Friesland, ik woon sinds een tijdje in t dorp Bakhuizen aan t IJsselmeer, is hier leuke ruimte bij het dorpshuis waar lekker herrie gemaakt kan worden. Jullie zijn allemaal welkom, leuke initiatieven ook!

Hoor graag van jullie.

Ieme

...wij zorgen voor t bier... jij voor de amps.. :)
(mag ik blijven slapen?)

ieme
26 februari 2012, 01:17
Nee, t is op een zondag, maandag moet ik er weer 4 uur uit dus dat gaat niks worden, maar zit hier hotel om de hoek. Ik zorg wel voor de amps!

Jasper.
26 februari 2012, 11:59
Lijkt me leuk. Moet alleen wel ff vervoer zien te regelen. Ik kan een JCM900 meenemen eventueel/misschien in combinatie met 1960AX cab. (en als iemand eens een keertje een setje bareknuckle nailbombs wil proberen kan ik mijn LP eventueel ook meenemen)

ieme
26 februari 2012, 12:02
Ik heb hier ook een marshall 1960 lead, bogner 412 en 3 212's staan, indien je transport problemen hebt met een cab kun je altijd een cab van mij gebruiken.

allochthomas
26 februari 2012, 12:37
Jammer dat het the middle of nowhere is dus OV is niet echt een optie. Als ik vervoer heb wil ik best de c-type meenemen

ateng
26 februari 2012, 12:38
Het zou mooi zijn om juist amps als Hook, Two Rock, wat duurdere en betere plexi clonen, Custom Audio enz. te horen en testen dan zo'n standaard amp als JCM900 (sorry Jasper). Wil zelf horen waarom bepaalde amps zo opgehemeld worden...

kunk
26 februari 2012, 13:01
Het zou mooi zijn om juist amps als Hook, Two Rock, wat duurdere en betere plexi clonen, Custom Audio enz. te horen en testen dan zo'n standaard amp als JCM900 (sorry Jasper). Wil zelf horen waarom bepaalde amps zo opgehemeld worden...

Als je dat verschilt wilt horen is het juist goed dat er ook een JCM900 is, kun je mooi 1 tegen 1 testen onder gelijke condities.

Jasper.
26 februari 2012, 14:08
+1 ik sta er volgens mij wel een beetje om bekend dat ik mijn jcm900 ook wel eens behoorlijk ophemel. Dus ben wel benieuwd hoe hij overeind blijft naast andere amps. Ik denk dat je je nog verbaasd over mijn 900.

@Ieme: ook met greenbacks?

Edit: Laat maar, 11 maart gaat niet lukken. Mijn Beppe geeft dan een feestje.... :(

Michael AE
27 februari 2012, 19:10
Hmmm, klinkt interessant, Ieme! Jammer dat ik niet kan op 11 maart. :(

ieme
28 februari 2012, 11:21
Hmmm, klinkt interessant, Ieme! Jammer dat ik niet kan op 11 maart. :(

weekje later wel mike?

Michael AE
29 februari 2012, 18:30
Ja, de 18de kan ik wel!

johantipker
1 maart 2012, 00:36
Nee, t is op een zondag, maandag moet ik er weer 4 uur uit dus dat gaat niks worden, maar zit hier hotel om de hoek. Ik zorg wel voor de amps!

Ieme, ik maakte maar een grap! (slaap wel in de auto.. ;).. maar ik neem wel bier mee, als ik kom.

ieme
11 maart 2012, 21:48
Zoooo, eindelijk thuis!! Top meeting gehad! Alle spullen rustig op standje 10 kunnen testen. Wel beetje veel gedronken, maar gezellig was t wel ja, nu lekker thuis! Voor herhaling vatbaar....

stratestic
12 maart 2012, 00:30
Conclusies...

Wat hebben jullie getest?

ieme
12 maart 2012, 05:44
Mesa recto, blijft goei live amp
Bogner shiva, gaat in de verkoop
Laney gh50, goeie versterker voor weinig geld
Vox ac30, werkt beter met od pedalen dan fuzz pedalen
Hertog jan, blijft heerlijk bier