PDA

View Full Version : Turkse Mars Metal (video)



Justinschut
25 februari 2012, 15:37
Klassiek, maar dan met distortion :p
Helaas was de batterij van mn camera ineens op, dus de helft staat er maar op..

Om een of andere reden wil hij niet embedden, maar de link er onder werkt wel


http://www.youtube.com/watch?v=xb86Z1LSS4II


http://www.youtube.com/watch?v=xb86Z1LSS4II

Duhsjaak
25 februari 2012, 16:45
Hi
Hij doet het echt niet hoor!
Ook de helft die die wel heeft gedaan doet ie niet.
Het glas is helemaal leeg.
Vriendelijke groet, Gus

Justinschut
25 februari 2012, 16:46
Ja, heel raar.. De code zou moeten kloppen

Maarja, de link die er onder staat werkt wel dus daar kan je iig wel kijken

Duhsjaak
26 februari 2012, 12:06
Hi
Het glas blijkt toch half vol te zijn. Gelukkig maar.
En dan te denken dat er een meneer in de 2e Kamer zit die tegen import en dus ook import muziek is.
En ik? Ik ben tegen foute blondeer spoelingen. Het wordt hoog tijd dat 'de vervuiler betaalt' ook op die achterlijke kanis van die heer van toepassing wordt verklaard.

Maar.... dat heeft allemaal geen donder met jouw post te maken. Waar kom jij vandaan? Waar heb jij zo vreselijk leuk leren spelen zonder dat wij daarvan af wisten.

Ik hoop dat je snel je voeding/laadapparaat terug vindt. En dat je dan een nieuwe post gaat maken. Iets betere verhouding gitaar:backing en hij is top!

Heel fijn!!! Persiflage op oud Engels gedoe: Many happy returns of the guitarist!!
Vriendelijke groet, Gus

Justinschut
26 februari 2012, 14:45
Bedankt Gus :)

Ik was op dat moment niet echt van plan wat te gaan filmen, anders had ik het geluid wel apart opgenomen en later met de backingtrack er onder gezet. Maar goed, ik was aant spelen en ik zag mn camera liggen dus ik dacht waarom niet. Ik zal hem binnenkort wel een keer in zn geheel opnemen.

MichaelSS
26 februari 2012, 20:19
Gaaf!

Je zou mij een heel groot plezier doen als je mij deze backing toe wilt sturen of ergens wil uploaden voor me.
Ben al een tijd opzoek maar kan hem nergens vinden.

Bloodline
26 februari 2012, 23:16
Laip! Blij om wat neo-classical stuff weer eens op het forum te horen, meer van dit!

Ace 1.15.19
27 februari 2012, 00:44
Jaren geleden heeft Hi dat deuntje eens gebruikt voor een ontzettend irritante reclame.

"Tingelingeling... hij heeft een nieuwe ringtone op z'n te-le-foon."

Fusion
27 februari 2012, 08:24
Idd, meer neo-classical metal geshred hier! ;) Leuk gedaan, ben benieuwd naar de hele versie. Misschien post ik binnenkort ook s wat neo-klassieks...

PS. was je pink geblesseerd? :P

Justinschut
27 februari 2012, 15:43
hehe nee dat niet, ik gebruik mn pink gewoon weinig hoger op de hals.. Misschien niet helemaal goed, maar ik kan met mn eerste drie vingers overal bij en ben het gewoon zo gewend. Toen ik het terug zag vond ik het er ook wel raar uit zien, als ik hem niet gebruik trekt ie zich ook helemaal terug :p Maar goed lager op de hals kan ik hem gewoon goed gebruiken, ook bij snelle dingen dus het gaat best zo :)

Fusion
3 maart 2012, 12:22
Idd, meer neo-classical metal geshred hier! ;) Leuk gedaan, ben benieuwd naar de hele versie. Misschien post ik binnenkort ook s wat neo-klassieks...

Bij deze... http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?153302-Eerste-stukkie-neo-klassiek-ooit&p=2806130