PDA

View Full Version : Modeling Forum is Live!



morris
24 februari 2012, 17:43
Zo mensen, your wish is Gitaarnet's command.
Ik heb de draadjes uit rack gear zover mogelijk verplaatst, mocht er nog wat missen, hoor ik dat graag van jullie.

Enjoy!

Morris

herrieman
24 februari 2012, 23:18
Morris,

Thanks! Ziet er lekker overzichtelijk uit. Waar het stuk slaan van een aantal biertjes in kan resulteren.;)

morris
25 februari 2012, 01:53
Morris,

Thanks! Ziet er lekker overzichtelijk uit. Waar het stuk slaan van een aantal biertjes in kan resulteren.;)

Goed he ;-) Ik heb je raad ter harte genomen overigens! ;-)

piezo
25 februari 2012, 11:34
Kunnen we hier ook patches uitwisselen?
Krijgen we hier ook onderwerpregels als "HNMD. Flextone III"?
Mag ik een onderwerp beginnen met de titel "Post hier plaatjes van je modelers"?

En natuurlijk; is Scali al uitgenodigd om terug te komen?

morris
25 februari 2012, 15:02
Kunnen we hier ook patches uitwisselen? van mij wel, ik stel wel voor dat de daadwerkelijke uitwisseling per pm/mail gebeurt
Krijgen we hier ook onderwerpregels als "HNMD. Flextone III"? Als jij dat leuk vindt.
Mag ik een onderwerp beginnen met de titel "Post hier plaatjes van je modelers"? Yup!

En natuurlijk; is Scali al uitgenodigd om terug te komen? Wie is dat?

harrie-beton
26 februari 2012, 01:21
een ex lid toen we nog discussie hadden over modeling. ;-)

Zelf gebruik ik een LINE6 pod hd pro als main rig en mijn patches staan op de line6 website ter download.

ieme
26 februari 2012, 10:39
Keurig, veel modeling plezier

apekop
26 februari 2012, 11:37
Waarom zijn sommige discussies ineens gesloten? ik wou net nog reageren op een topic maar dat ging niet meer?

morris
26 februari 2012, 16:31
Waarom zijn sommige discussies ineens gesloten? ik wou net nog reageren op een topic maar dat ging niet meer?

De oude topics zijn gesloten omdat het onoverzichtelijk was en er zijn nieuwe topics geopend voor elke modeler. Stel je vraag of opmerking in het nieuwe topic. Of mis je wat speciaals? pm me anders even.

Iceman
2 maart 2012, 08:55
Goed idee!!

piezo
2 maart 2012, 09:49
De oude topics zijn gesloten omdat het onoverzichtelijk was en er zijn nieuwe topics geopend voor elke modeler. Stel je vraag of opmerking in het nieuwe topic. Of mis je wat speciaals? pm me anders even.Misschien is het wel een goed idee als de model-leden :soinnocent: van dit subforum linkjes naar oudere modeling onderwerpen in een sticky kunnen plaatsen. Met een korte beschrijving en/of vermelding van bijzonderheden. Ook linkjes naar andere sites of onderwerpen op die sites kunnen daar dan eventueel geplaatst worden.

Ik wil wel vast een onderwerp openen, mag jij later beslissen of het de moeite waard is het bovenaan vast te kleven.