PDA

View Full Version : Unknown Caller solo op m`n Pre-Lawsuit Ibanez LP!



Braddie
24 februari 2012, 00:18
http://www.youtube.com/watch?v=cVYZ7kOzT_E&feature=youtu.be
Gitaar is sinds een paar uur binnen, besnaard met .011(Iets te dik voor mijn smaak)
Ben er wel blij mee, dus hier een filmpje!

beruk
24 februari 2012, 00:41
Vind het wel dapper hoor, net zo'n gitaar binnen en dan gelijk een filmpje. Lastig beoordelen hoe die klinkt als je je gitaargeluid zo indrukwekkend over zijn nek jaagt.
Ziet er goed uit in ieder geval!
(0.11 is voor kerels, laten zitten!)

Braddie
24 februari 2012, 00:50
Vind het wel dapper hoor, net zo'n gitaar binnen en dan gelijk een filmpje. Lastig beoordelen hoe die klinkt als je je gitaargeluid zo indrukwekkend over zijn nek jaagt.
Ziet er goed uit in ieder geval!
(0.11 is voor kerels, laten zitten!)


Hoe bedoelt u precies? Lastig te beoordelen als je je gitaargeluid zo indrukwekkend over zijn nek jaagt?

Ace 1.15.19
24 februari 2012, 00:51
Dat de oversturing van je amp (of pedaal) de daadwerkelijke klank van de gitaar zelf nogal vertekend. (aj, was dat nu met d of t? afkloppen...)

beruk
24 februari 2012, 01:17
Dat de oversturing van je amp (of pedaal) de daadwerkelijke klank van de gitaar zelf nogal vertekend. (aj, was dat nu met d of t? afkloppen...)
juist, dat is precies wat ik bedoel.

Braddie
24 februari 2012, 01:18
Dat de oversturing van je amp (of pedaal) de daadwerkelijke klank van de gitaar zelf nogal vertekend. (aj, was dat nu met d of t? afkloppen...)

Ooh, oke!(Volgens mij met een D) het is een pedaal trouwens(Korg AX5G, leuk dingetje)

Little Jay
24 februari 2012, 08:23
De oversturing is het onderwerp, dus vertekent met een t.

HaroldA
24 februari 2012, 11:18
Er is trouwens nooit een lawsuit geweest, dus werkelijk iedere Ibanez is pre-lawsuit. Ten minste, als er ooit 1 komt. Anders is geen enkele Ibanez pre-lawsuit. ;)

edje kadetje
2 maart 2012, 11:40
Er is trouwens nooit een lawsuit geweest, dus werkelijk iedere Ibanez is pre-lawsuit. Ten minste, als er ooit 1 komt. Anders is geen enkele Ibanez pre-lawsuit. ;)

Daarom heeft de TS het ook met hoofdletters geschreven. Het is kennelijk een eigennaam van het type!

edje kadetje
2 maart 2012, 11:42
Ligt het nou aan mij?
Ik vind het een beetje valsig klinken.

HaroldA
2 maart 2012, 11:43
Ligt het nou aan mij?
Ik vind het een beetje valsig klinken.

Dat ligt aan jou. Ik vind het nogal vals klinken namelijk.