PDA

View Full Version : Ik ben........



Strat91
23 februari 2012, 19:28
Hallo allemaal,

Ik ben Roy 20 jaar oud en speel nu ongeveer 1,5 jaar gitaar.

Om te laten zien welke spullen ik heb zie dit zelf gemaakt youtube filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=MqH53LWRvD0&feature=youtube_gdata_player


Gr. Roy

Ace 1.15.19
23 februari 2012, 19:31
Hoi Roy,

Welkom op het forum! Smooth filmpje, maar redelijk langdradig naar mijn zin. Lekker achtergrondmuziekje, dat wel! Je geeft aan dat je al het één en ander opgenomen hebt. Er is een apart deel van het forum waar je wat kan posten (zie 'Sounds'). Vinden we vaak leuk om te zien. :)

Thewisbone
23 februari 2012, 19:32
je speelt 1,5 jaar? en dan al zoveel spul?

LGK
23 februari 2012, 19:42
je speelt 1,5 jaar? en dan al zoveel spul?

+1,
ik speel 3 jaar, en mocht willen dat ik dat allemaal had!

Strat91
23 februari 2012, 19:44
je speelt 1,5 jaar? en dan al zoveel spul?


Ja idd die spullen heb ik nu.

Ace 1.15.19
23 februari 2012, 19:45
Iemands portemonnee / mogelijkheid dingen te kopen is toch niet afhankelijk van hoe lang je al speelt? Als je weet wat je wil en je kan het betalen, waarom niet? Verder zijn er misschien nog wel bekenden of familieleden waar je dingen van kan lenen of gebruiken. Ik weet nog dat ik mijn eerste Tele van mijn oom kreeg 'om eens te kijken of het wat voor me was'. Ik heb hem nu nog steeds. ;)

Strat91
23 februari 2012, 19:53
Iemands portemonnee / mogelijkheid dingen te kopen is toch niet afhankelijk van hoe lang je al speelt? Als je weet wat je wil en je kan het betalen, waarom niet? Verder zijn er misschien nog wel bekenden of familieleden waar je dingen van kan lenen of gebruiken. Ik weet nog dat ik mijn eerste Tele van mijn oom kreeg 'om eens te kijken of het wat voor me was'. Ik heb hem nu nog steeds. ;)

Daar heb je gelijk in idd.
Maar effe een vraagje he. Ik heb nu dus een strat road worn '60 zoals je kon zien in het filmpje. Maar is dat een geschikte gitaar voor de rest van je leven? Of....?

Ace 1.15.19
23 februari 2012, 19:55
Daar heb je gelijk in idd.
Maar effe een vraagje he. Ik heb nu dus een strat road worn '60 zoals je kon zien in het filmpje. Maar is dat een geschikte gitaar voor de rest van je leven? Of....?
Ik zou niet weten waarom niet. Het lijkt me geen verkeerde gitaar (al heb ik er natuurlijk nooit op gespeeld). Op den duur kom je er vanzelf achter als je iets anders wilt, of misschien iets totaal anders voor erbij. Het is geen schande om twee of meer gitaren te hebben, maar tot die tijd zou ik lekker op je Strat blijven spelen.

Er is denk ik pas sprake van als je smaak veranderd of andere kwaliteit zoekt. Zolang je tevreden bent is er geen reden om iets te kopen, al zal dit forum daar snel verandering in brengen. You'll see what I mean. ;)

Met proberen is overigens niks mis. Ik zoek regelmatig op de tweedehands markt naar dingen die ik wil proberen die lekker waardevast zijn. Bevalt het me niet? Dan zet ik hem gewoon weer online. Zo heb ik ooit een Big Muff gehad die snel weer retour ging.