PDA

View Full Version : Bassist EN gitarist gezocht Hard-rock band Almere



M0nk3y-L0rd0
23 februari 2012, 17:19
Hey guys,

Een tijdje terug had ik al een post gemaakt op zoek naar een bassist. Na overwegen heeft ook onze gitarist de moed opgegeven en wilt met andere dingen verder. Prima, ik ben niet van plan te stoppen!

Wij zijn opzoek naar een bassist en gitarist met ervaring. Afgelopen jaar hebben wij rond de 20 gigs gespeeld, dus ook moet je klaar zijn om het podium op te stappen.

We spelen Hard-rock, leeftijd 16-25 jaar.

Mocht je vragen hebben of wil je interesse tonen, let me know!

Cheers,
Camiel

Fucko
25 februari 2012, 13:40
Jammer dat jullie nu weer nieuwe mensen moeten zoeken, ik bedoel jullie kregen wel al behoorlijk een vaste plek in Almere.

Succes met jullie zoektocht!

Groeten,
Jonathan

M0nk3y-L0rd0
25 februari 2012, 16:13
Jammer dat jullie nu weer nieuwe mensen moeten zoeken, ik bedoel jullie kregen wel al behoorlijk een vaste plek in Almere.

Succes met jullie zoektocht!

Groeten,
Jonathan

Ja het is jammer man, we begonnen net juist de goede kant op te gaan. Achja, nu gewoon weer even goed de boel op poten zetten en verder knallen!

Cheers,
Camiel

M0nk3y-L0rd0
28 februari 2012, 17:03
Still looking!

Jimwoud
9 maart 2012, 14:30
Hebben jullie eigen nummers? website?

M0nk3y-L0rd0
18 maart 2012, 00:47
Bassist is ondertussen gevonden!


Hebben jullie eigen nummers? website?

Heb je even een privé berichtje gestuurd!

golemmmora
6 april 2012, 23:51
klinkt goed! hoe heten jullie en in wat voor nummers spelen jullie? hardrock is erg breed!

Pirate
8 april 2012, 20:50
Hey dudes, wanneer oefenen jullie?

M0nk3y-L0rd0
17 april 2012, 22:06
Hey dudes, wanneer oefenen jullie?

We repeteren woensdag avond, in de kelder van de Meester 21:00 tot 23:00!


klinkt goed! hoe heten jullie en in wat voor nummers spelen jullie? hardrock is erg breed!

Bandnaam is 5 Dogs Left. Inderdaad, hardrock is erg breed, maar ikzelf vind het moeilijk om ons in een hokje te plaatsen, oordeel zelf!

Sorry voor de late reactie BTW, drukke tijden :p