PDA

View Full Version : Hoi gitaarhelden!



Bartrock
23 februari 2012, 11:06
Bij deze stel ik me even voor :rockon:

Ik ben Bart,45 winters jong,en niet lang geleden weer begonnen met gitaarspelen,na er bijna 15 jaar niets mee/aan te hebben gedaan.Begonnen op m'n zeventiende met zware metalen,heb ik zin in nóg zwaardere metalen,na al die tijd.Ik kocht een heel fraaie Ibanez RG870QMZ,en keek eens rond voor een Marshall,wat uiteraard altijd mijn ding was,maar raakte ten zeerste onder indruk van een Line6 Spider IV,die dus ook onderweg is!Ik hoop me hier op het forum nog heel veel te informeren,en zeker ook te amuseren!
Groet,

Bart.

Jordy920
23 februari 2012, 12:10
Hey Bart!
Welkom op het forum!
Ik geloof niet dat iedereen je mening deelt hier over de line6.
Ik moet zeggen na alle berichten hier heeft die mij ook aangenaamd verrast!
Groetjes

Bartrock
23 februari 2012, 12:21
Hoi Jordy,thanks!

Qua Line 6 kan ik dat heel goed begrijpen,ik heb er ook nooit serieus naar gekeken.En al helemaal niet naar geluisterd.Kon gewoon niks zijn,tot ik er dus een paar dagen terug een hoorde:ik was ten zeerste verrast,in positieve zin.Nou is m'n gehoor vast niet zo best meer,maar ik kreeg onmiddelijk het gevoel dat ik best eens goeie vriendjes met zo'n bak kan worden!
Groet,

Bart.

Duhsjaak
24 februari 2012, 07:24
Hi Welkom!
Mijn oren dienen ook vooral om de poten van mijn bril op te leggen. Daarover wordt tamelijk krampachtig gedaan door mijn omgeving.
Ik snap dat ik (achteraf hè) voorzichtiger met mijn oren had moeten omgaan.

Aan de andere kant. In mijn vriendenkring zit het een en ander aan Olympisch en kampioenschap gehalte. En iedereen, maar dan ook iedereen heeft een beetje slijtage overhouden aan zijn hobby.

Zlefs de mensen dien alleen maar zeggen dat ze sportief zijn, en waarvan de sportiviteit vooral bestaat uit kijken naar sport, komen er niet helemaal zonder schade af.

Het leven is gewoon schadelijk en we lopen averij op. Het is maar het beste ons daarbij neer te leggen en de schade binnen de perken te houden.

Je weet wat held H. Jules Deelder altijd zei: Binnen de perken zijn de mogelijkheden eindeloos.

Ik hoop dat je je gehoorrest koestert en ik wens je heel veel plezier toe!
Vriendelijke groet, Gus

Watchmaker
24 februari 2012, 21:50
Altijd goed om de draad weer op te pakken met nieuwe spullen. Hier hetzelfde, en Line 6 is voor 't geld echt prima, en veelzijdig, spul. Veel plezier!

Bartrock
26 februari 2012, 08:39
Dak voor het warme welkom,heren!
En ja,ik ben wel wat voorzichtiger met m'n gehoor,ik wil het namelijk nog lang gebruiken ;-)

lefthandstrat
26 februari 2012, 12:51
Hoi Bart, welkom! Goed van je dat je na 15 jaar toch weer begint. Veel plezier en nu niet meer opgeven he! :gitarist:

Bartrock
27 februari 2012, 12:21
Thanks,lefthand!
Dat opgeven was helaas pure noodzaak,maar dat is iets voor een hèèl ander forum ;-)
Maar ik kreeg nog èèn kans om te herbeginnen,een soort erfenisje van m'n geliefde vader (klassieke muziekexpert,overtuigd HR/HM hater,maar kocht wel een Les Paul voor me toen-ie zag dat het echt niet meer wegging,dat gitaarspelen)en ik kocht een buitengewoon lekker Ibanez RG870QMZ,en bijna een Line6,die op het laatste moment toch een Marshall werd ;-)De verguisde MG serie 100W 2x12,maar ik ben er dol op,ik trek er een monstergeluidje uit;-)
En hier op het forum tussen gelijkgestemden rondhangen voelt gewoon als thuiskomen.En nee,ik ga voorlopig niet meer op reis,zal maar zeggen.

Rizz
27 februari 2012, 17:21
Klinkt als een bekend verhaal! Ook ik ben een poosje "op reis" geweest, maar heb het allemaal weer opgepakt.. Met een voorliefde voor snoeiharde muziek, maar met de akoestische gitaar in m'n handen!

Succes met herontdekken!

Richie

Bartrock
27 februari 2012, 18:36
Hoi Richie!
Bekend verhaal dus blijkbaar!Cool.Ik voel me hier dan ook nu al helemaal thuis.
En wat heavy maar dan acoustisch betreft:ik kan je zeker het nummer Futile Breed Machine van Meshuggah aanraden.Verrukkelijk gewoon,hun eigen Future Breed Machine,maar dan zachtjes ;-)