PDA

View Full Version : waarom maakt fender zoveel gitaren...



john.3001
6 juni 2003, 10:14
Godverdomme, telkens als ik denk een besluit te hebben gemaakt zie ik weer een andere strat en begin ik te twijfelen...

Harry
6 juni 2003, 10:36
een strat is een strat. Zoek een leuk kleurtje uit en kopen. :razz:

Anders Destium
6 juni 2003, 10:41
Het lijkt mij juist ideaal, ik ben vaak een half jaar tot een jaar op zoek naar die ENE. Dat maakt het voor mij wel interessant. Bij een strat of wat dan ook kun je nauwkeurig bepalen wat je precies wil, en als hij niet bevalt verkoop je hem met weinig verlies en ga je aan de volgende beginnen ;)

IK ZIE HET PROBLEEM NIET met andere woorden, wees blij dat er veel keus is. Het is natuurlijk wel zo dat veel mensen die niet kunnen kiezen voor een Fender gaan omdat dat niet stel fout kan gaan, er is altijd wel weer een andere gek die hem van je afneemt als hij is wat je zoekt :razz: :lol:

Kitaarhiero
6 juni 2003, 11:28
Godverdomme, telkens als ik denk een besluit te hebben gemaakt zie ik weer een andere strat en begin ik te twijfelen...

wat zijn de verschillen tussen die strats dan?
ga gewoon voor de strat die voor jou het beste speelt.

Neals
6 juni 2003, 13:35
koop gewoon de duurste die er te krijgen is

bert k
6 juni 2003, 13:53
, ik ben vaak een half jaar tot een jaar op zoek naar die ENE.
Hoe bedoel je, "VAAK"? Je komt er dus steeds achter dat het toch de ENE niet is? :-D

john.3001
6 juni 2003, 14:43
, ik ben vaak een half jaar tot een jaar op zoek naar die ENE.
Hoe bedoel je, "VAAK"? Je komt er dus steeds achter dat het toch de ENE niet is? :-D

:LOL:

Ja, lach maar, jullie zien dat het niet wil vlotten met de smileys!!!

Kan iemand me es ff uitleggen hoe dat moet lukken....?

Harry
6 juni 2003, 14:50
, ik ben vaak een half jaar tot een jaar op zoek naar die ENE.
Hoe bedoel je, "VAAK"? Je komt er dus steeds achter dat het toch de ENE niet is? :-D

:LOL:

Ja, lach maar, jullie zien dat het niet wil vlotten met de smileys!!!

Kan iemand me es ff uitleggen hoe dat moet lukken....?

ben je nou op zoek naar die ene fender, of die ene smiley? :D :) :lol: :P :wink: :-(

als je een reactie intyp, zie je links de 'emoticons', en onder 3 'aanvinkvierkantjes'. Als je 'schakel smileys uit' aangevinkt hebt, dan doen ze het niet.

john.3001
6 juni 2003, 14:53
okee, sorry voor offtopic

:strat:

(kijk mij eens blij zijn met m'n smileys)

sash
6 juni 2003, 15:33
Godverdomme, telkens als ik denk een besluit te hebben gemaakt zie ik weer een andere strat en begin ik te twijfelen...

wat zijn de verschillen tussen die strats dan?
ga gewoon voor de strat die voor jou het beste speelt.

Vergis je niet, er zijn VEEL verschillende uitvoeringen. Het model is wel hetzelfde, maar vaak zijn elektronica en details verschillend.

john.3001
6 juni 2003, 15:39
dude, sash, ik lees dat jij zeg maar 'het' bluestalent van Nederland bent???

ik ga vanavond bij m'n gitaarleraar bluesen met BB King (improviseren in B)...