PDA

View Full Version : High speed gitaarbeelden Pantera



Japcaster
21 februari 2012, 18:59
Misschien ooit al eens gepost, maar ik kon er niets van vinden, dus:

Pantera: 5 Minutes Alone (http://www.youtube.com/watch?v=7m7njvwB-Ks)

Als je de muziek niets vindt zet je het geluid maar uit, maar die vertraagde beelden zijn echt gaaf! Vooral als die snaren tegen het eind eventjes helemaal slap komen te hangen.

Enjoy!

Ace 1.15.19
21 februari 2012, 19:23
Ik ben geen liefhebber van de muziek, maar wat een gave clip inderdaad!

bass blom
21 februari 2012, 19:25
wat hij zegt ^^

Ernest01
21 februari 2012, 19:27
Is ook voor mij geen 'muziek' die ik elke dag zou willen horen.:hide:

Maar de clip is super !

Japcaster
21 februari 2012, 20:51
Inderdaad ook niet mijn 'cuppa tea', maar toch te gaaf om niet te posten leek me.

Thiez
21 februari 2012, 21:10
Het blijft een gave clip inderdaad. En ik vind het wel heerlijke muziek. Vooral dat stukje na de solo is een lekkere break in het nummer.
Ik hou wel van het riffwerk van dime. Lekkere groove erin, heerlijke riffs.

Braindead
23 februari 2012, 00:57
Vet nummer maar er zijn vettere clips van Pantera IMO. De tijd van Pantera was een mooie tijd met ontzettend veel vette bands itt wat er nu voor crap gemaakt wordt. Guns n Roses, Nirvana Pearl Jam.
Je zoekt je nu zelfs een ongeluk naar 1 goede band.

Man wat wordt ik oud :D

Rizz
23 februari 2012, 07:17
Je zoekt je nu zelfs een ongeluk naar 1 goede band.

Man wat wordt ik oud :D

Dan ben ik ook al stok! :D Maar ik geef je gelijk, tegenwoordig is heel veel muziek "wel ok", maar niet meer echt goed.. Misschien een gevolg dat je teveel verwend bent vroeger en idd te oud wordt, uit de tijd gevlogen.. Pas maar op, zometeen ga je nog de muziek van je kinderen boycotten.. Duivelse herrie!!!! :crazyhappy:

On topic: vette clip!!!

mesaman
24 februari 2012, 00:31
shifting baselines! leg de lat niet te hoog,maak het niet te moeilijk.

Thiez
24 februari 2012, 18:31
Zeker waar, maar ik denk dat het gewoon komt omdat dat je smaak is. Als je van screamo muziek houd denk ik dat je tegenwoordig je hartje wel op kan halen in tegenstelling tot vroeger.

Hardrock evenaart het inderdaad niet meer met wat het vroeger was. Maar je merkt sowieso dat heel de rock echt uitgestorven is. Ik zit zelf in een hardrock band en het is de grootste ramp om optredens te regelen. Tegenwoordig is het eigenlijk of pop of metal. dus daar val je dan altijd een beetje tussenin..

telecastermaster
24 februari 2012, 18:41
Leuk gedaan, maar dat is toch geen high speed?

Dit is high speed camera werk:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iZvOS8KQMQQ

telecastermaster
24 februari 2012, 18:44
Of dit natuurlijk:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=s37PU6f2ZfU

Thiez
24 februari 2012, 18:47
Wat is die pantera video dan volgens jou? Met een normale camera leg je het trillen van een snaar niet vast volgens mij.

Justinschut
25 februari 2012, 15:30
Tis wel high speed opgenomen, alleen wat minder vertraagd daarna

Bartrock
26 februari 2012, 09:08
Haha,ik zat 'm net nog te kijken,heerlijke beelden inderdaad.Is dat niet met zo'n weetikhoeveelframespersecondencamera gedaan?Nou ja,whatever,'t blijft -vind ik dan- verrukkelijke muziek!

Braindead
26 februari 2012, 22:07
Gelukkig dat er meer mensen zo over denken, dat stelt me nog een beetje gerust :D
En mocht ik ooit nog kinderen krijgen (of te horen krijgen dat er ergens een kleine van me loopt :D) dan hoop ik niet zo'n zuurpruim te worden die zijn kinderen vertelt over de tijd dat de muziek nog kwaliteit had... Maar man wat zal ik me moeten inhouden om die rotzooi van tegenwoordig uit hun cd speler te trappen (just kidding:D)

By the way, ik voel me eigenlijk best blessed inderdaad om in die tijd van Nirvana, Pearl Jam, Pantera, e.d. jong te zijn geweest. On the other hand is het tegenwoordig wel veel normaler om popartiest te willen worden en zijn er genoeg opleidingen in die richting om beroepsmuzikant te worden.


Dan ben ik ook al stok! :D Maar ik geef je gelijk, tegenwoordig is heel veel muziek "wel ok", maar niet meer echt goed.. Misschien een gevolg dat je teveel verwend bent vroeger en idd te oud wordt, uit de tijd gevlogen.. Pas maar op, zometeen ga je nog de muziek van je kinderen boycotten.. Duivelse herrie!!!! :crazyhappy:

On topic: vette clip!!!

Braindead
26 februari 2012, 22:13
Misschien moet je je muziek wat anders presenteren dan. De afstand tussen harddrock en metal is toch niet hemels groot? Ga gekleed als metalmonsters en laat je drummer wat double basss maten ertussen gooien. Problem solved.

update: Nevermind, ik heb even Rock n Roll rebels geluisterd maar lekker blijven doen wat je doet. Klinkt vet!



Zeker waar, maar ik denk dat het gewoon komt omdat dat je smaak is. Als je van screamo muziek houd denk ik dat je tegenwoordig je hartje wel op kan halen in tegenstelling tot vroeger.

Hardrock evenaart het inderdaad niet meer met wat het vroeger was. Maar je merkt sowieso dat heel de rock echt uitgestorven is. Ik zit zelf in een hardrock band en het is de grootste ramp om optredens te regelen. Tegenwoordig is het eigenlijk of pop of metal. dus daar val je dan altijd een beetje tussenin..

Bartrock
27 februari 2012, 18:25
Zo mag ik het graag horen!:blast:
Sommige kinderen worden bejaard geboren,en sommige bejaarden komen op gitaarnet,zeg maar.

Thiez
27 februari 2012, 18:46
Misschien moet je je muziek wat anders presenteren dan. De afstand tussen harddrock en metal is toch niet hemels groot? Ga gekleed als metalmonsters en laat je drummer wat double basss maten ertussen gooien. Problem solved.

update: Nevermind, ik heb even Rock n Roll rebels geluisterd maar lekker blijven doen wat je doet. Klinkt vet!

Haha inderdaad, we willen hardrock maken en geen metal :P Dus we blijven lekker ons ding doen en overal waar we kunnen spelen, spelen we!