PDA

View Full Version : hoe slecht zijn stagg gitaren?



proguitar89
21 februari 2012, 16:47
de titel zegt alles hoe slecht zijn de stagg gitaren en dan bedoel ik ook de bass gitaren.

The Unforgiven
21 februari 2012, 16:52
Elektrische gitaren zijn over het algemeen erg slecht, de versies zonder metalen logo zouden nog wel aardig zijn. De basgitaren zijn zover ik weet een heel ander verhaal en kwalitatief wel aardig.
Verder: Zoekfunctie, er is hierover al genoeg geschreven.

wietse
21 februari 2012, 16:55
Elektrische gitaren zijn over het algemeen erg slecht, oude versies(zonder metalen logo) zouden nog wel aardig zijn.
zonder metalen logo zijn de nieuwe, en stukken beter dan die met metalen plaat op de kop, basgitaren en akoestisch is meestal redelijk tot goed, maar altijd geldt de regel proberen, ik heb fantastisch klinkende stagg dreadnoughts gehoord maar ook doods klinkende.

proguitar89
21 februari 2012, 16:55
oke wat ik het meeste las dat iedereen zegt dat het brandhout is en ook iemand noemde ze openhaardblokken

Tabula Rasa
21 februari 2012, 21:12
iedereen zegt dat het brandhout is en ook iemand noemde ze openhaardblokken
Openhaardblokken en brandhout is toch hetzelfde?

Wat ik ervan in mijn handen gehad heb (niet veel) was allemaal rommel. Van Stagg heb ik alleen koffers gezien die wel fatsonlijk waren, geen gitaren.

RUIS
21 februari 2012, 21:55
De basgitaren zijn zover ik weet een heel ander verhaal en kwalitatief wel aardig.

Nee, ook de bassen zijn vuilnis. Van Stagg zijn alleen de spullen die geen geluid maken of verwerken wel bruikbaar, zoals koffers, standaards en riemen.

zoon van johanb
21 februari 2012, 21:55
zo slecht dat ik het ook uitspreek als Stagg, en niet als Stegg (engels)

nickofzo
21 februari 2012, 23:11
hier staat een akoestische gitaar die is nog wel te pruimen, verder de basgitaren van stagg niet zo heel boeiend spul imo

mesaman
22 februari 2012, 00:19
maar stagg is toch alleen voor decoratie?aleen show doelen, kan me niet voorstellen dat er iemand op speeld

Johannes
22 februari 2012, 00:24
Zoals je je vraag stelt, is deze lastig te beantwoorden.... Hoe vies is een chocolaatje?

Ik heb wel es op een Stagg LP model gespeeld, het ding speelde ok, klonk aardig (beetje dof), zag er netjes uit. Een vriend van me heeft een oude Stagg strat met fender model headstock. Dat ding is heel erg crap, de hals is ruw, beetje getordeerd, frets zijn bewerkt door een blinde koreaan, het ding ontstemt constant... een prul dus.

joeyonfire
22 februari 2012, 00:25
Elektrische gitaren van Stagg zijn inderdaad brandhout. Voor zover ik van basgitaren verstand heb vond ik die al een stukkie beter qua bespeelbaarheid. Echter hetgeen ik van stagg in mijn handen heb gehad blijft toch wel onder de noemer brandhout.

Triggy
22 februari 2012, 01:06
Ben ik vermoedelijk iemand die het heeft getroffen.
Heb een stratje en die speelt echt niet verkeerd. Klinkt best goed en heeft een prima hals.
Verder heb ik een 5 watt transistorversterkertje van ongeveer 25 x 20 cm en die sleep ik overal mee naartoe
als ik eens een tweedehandsje wil uittesten. Prima toon en geeft zonder klankkleur de sound van de elementen goed door.
Uiteraard kan het zich niet meten met de kwaliteit van de rest van mijn gear, maar ik vind het qua prijs/kwaliteit acceptabel.
In mijn buurt is een muziekzaak die heel veel Stagg heeft hangen. Ik moet wel beamen dat het meeste wat ik voor de gein een keertje
heb beetgehad niet best is. Zeker acoustisch niet.

Koni05
22 februari 2012, 14:38
zal wel aan mij liggen:hide:, maar ik speel zelf nog over een stagg les paul, met metalen logo en die klinkt echt niet verkeerd. Ook in band verband heb ik niks te klagen. Heb ook nog een stagg stratocaster gehad. Daar kon m'n gitaar leraar een partijtje fijne klanken uit krijgen. Is gefilmd :
http://www.youtube.com/watch?v=qqAHlokfnOY&feature=related

en

http://www.youtube.com/watch?v=mbm3VXhLMP4&feature=related

achteraf wel een beetje jammer dat ik die heb weggedaan :chicken:

'Edit'.

Ik denk wel dat je gewoon geluk moet hebben. Once in a while komt er een fijne plank uit de stagg fabriek, en die zijn naar mijn bescheiden mening, best te pruimen :)

proguitar89
22 februari 2012, 15:02
mijn bass gitaar geeft een raar geluid als ik op de eerste positie speel

http://addtheband.webs.com/Spraak%20026.mp3

ik weet alleen niet wat ik daar tegen moet doen

Tabula Rasa
22 februari 2012, 15:14
Is dat geen fretbuzz?

titzenpitzer
22 februari 2012, 15:50
niet zo slecht in mijn mening! Was mijn eerste elektrische gitaar en heb nooit gehuild van "oh dit is zo slecht". Het is net door fora zoals deze dat je constant wordt geconfronteerd met "beter". Als dat je budget is, koop dan die gitaar en speel, punt.

Kim Wilson
22 februari 2012, 16:12
Ik heb meerdere keren een Stagg geprobeerd, elke keer weer het voordeel van de twijfel gegeven. Ik wilde niet zomaar achter anderen aanlopen door Stagg af te kraken, ik wilde het zelf ervaren. En ik kon me ook niet voorstellen dat alle Stagg's bagger waren en ik hoopte ooit een keer een goeie te treffen.

Dat laatste is nooit gelukt. Na tig Stagg's (diverse modellen, hollowbodies, strats, weet ik het) heb ik nog niet één getroffen waar zelfs een beginner blij van zou worden. Ze waren zonder uitzondering allemaal slecht afgewerkt, voelen als speelgoed, klinken beroerd en de bespeelbaarheid is bedroevend.

Ik heb eens een London City Tele vastgehad, en dat was voor een budgetding een verrassend fijne gitaar. Als je dan wat wil, zou ik daar naar op zoek gaan.

Rick trodat
22 februari 2012, 16:13
Ik heb er 20 jaar geleden één gehad en het was mijn eerste gitaar. Ik bedank mezelf dat ik deze ooit voor 18 gulden:D heb gekocht.

Elke andere gitaar die ik tot op heden heb vastgehouden, speelde makkelijker dan die.

Malle Eppie
23 februari 2012, 12:22
Elektrische gitaren van Stagg zijn inderdaad brandhout. Voor zover ik van basgitaren verstand heb vond ik die al een stukkie beter qua bespeelbaarheid. Echter hetgeen ik van stagg in mijn handen heb gehad blijft toch wel onder de noemer brandhout.

Mijn openhaard hout las deze post en voelde zich zwaar beledigd...

geert1976
23 februari 2012, 12:40
Alle Stagg gitaren die ik tot nu toe in handen heb gehad, waren in de categorie "niet best tot bagger"

gibsonfan
19 februari 2013, 11:03
maar stagg is toch alleen voor decoratie?aleen show doelen, kan me niet voorstellen dat er iemand op speeld

Hahaha, het is maar net of je een goede koopt of een slechte man.
Ik speel met mijn stagg les paul (beetje geupgrade) sommige gibsons eruit.

Kim Wilson
19 februari 2013, 11:22
Yeah right...

Rick trodat
19 februari 2013, 11:29
''Ik speel met mijn stagg les paul (beetje geupgrade) sommige gibsons eruit. ''

Ja hoor ga jij maar lekker nog even oefenen op de gitaar jongen.

Verder was mijn eerste gitaar 20 jaar geleden een akoestische stagg. Dat ding speelde super moeilijk, maar klonk nog best redelijk. Hele dikke hals. Maar ik heb er wel kracht door gekregen. Kortom voor te beginnen is het een leuke gitaar ( als je nog niet zeker bent, of je verder op de gitaar wil)

barno
19 februari 2013, 11:30
Hahaha, het is maar net of je een goede koopt of een slechte man.
Ik speel met mijn stagg les paul (beetje geupgrade) sommige gibsons eruit.

Wat is dat, "een gibson eruit spelen"? , ik schat luider spelen ... ja dat zou goed kunnen :)

muffstuff
19 februari 2013, 11:31
Yeah right...

een jimi hendrix klinkt als jimi hendrix op en dure strat of goedkope squier. Dat geld denk ik ook voor het omgekeerde. Een minder behendige gitarist klinkt als een minder behendige gitarist op een gibson of stagg. Shit in, shit out principe

Rick trodat
19 februari 2013, 11:33
Wat is dat, "een gibson eruit spelen"? , ik schat luider spelen ... ja dat zou goed kunnen :)

Dat is hetzelfde als veel gibson fans zeggen over stratocasters. Dat ze de strat eruit spelen. Ja hij heeft meer output, meer sustain, dikkere klank. Mooi op papier, maar het blijft een ander beestje.

mikeyaxeman
19 februari 2013, 12:53
Hahaha, het is maar net of je een goede koopt of een slechte man.
Ik speel met mijn stagg les paul (beetje geupgrade) sommige gibsons eruit.

:dontgeti: :seriousf:

Rizz
19 februari 2013, 12:58
Hahaha, het is maar net of je een goede koopt of een slechte man.
Ik speel met mijn stagg les paul (beetje geupgrade) sommige gibsons eruit.

Da's logisch, ik heb een Stagg en kan geen Gibson betalen, natuurlijk is die Gibby dan kut, je moet het toch op de 1 of andere manier naar jezelf kunnen verantwoorden dat je een goede gitaar hebt, anders is er helemaal geen lol meer aan.. :D

Ach, troost je, ik vind Gibson ook bijzonder kut, dus doe het met Epi en Squier.. Veeeeel beter! :soinnocent:

macwilliams
19 februari 2013, 17:38
Alsof je een plastic bloemstuk met een echte vergelijkt, blijft veeeel langer mooi....

Maar goed, iedereen mag zijn mening hebben. Ik hecht er geen waarde aan.

Hendriks
19 februari 2013, 17:47
Alsof je een plastic bloemstuk met een echte vergelijkt, blijft veeeel langer mooi....

Maar goed, iedereen mag zijn mening hebben. Ik hecht er geen waarde aan.

Zullen we met deze wijze woorden afsluiten? Gaat verder toch nergens meer over volgens mij.

macwilliams
19 februari 2013, 18:01
Zullen we met deze wijze woorden afsluiten? Gaat verder toch nergens meer over volgens mij.

:ok: 09876

o0rollo0o
19 februari 2013, 18:02
Ik heb voor duizenden euro's aan gitaarmeuk en klink nog steeds als een stagg. Een goede speler speelt vast de sterren van de hemel op een stagg. Beetje onzin om een heel topic te openen om te zeiken over de kwaliteit van een gitaarmerk.

kunk
19 februari 2013, 18:09
Zullen we met deze wijze woorden afsluiten? Gaat verder toch nergens meer over volgens mij.

Nou ik wil nog wel even kwijt dat ik een Stagg stratocaster heb gehad die best goed te bespelen was, ook nog redelijk als een strat klonk.
Stemvastheid was ook niet beroerd met andere woorden gewoon een gitaar waarvan je kon zeggen dat de prijs kwaliteit verhouding dik in orde was.
Heb die gitaar toendertijd bij DaCapo in Leek gekocht en ondermeer vergeleken met Squier stratocasters. Mogen jullie raden welke gitaren er beter waren. (het was niet de Squier).

Ook andere Staggs waaronder de les paul van Koni05 die ik later heb bespeeld mogen nog steeds de aanduiding gitaar dragen.

Wat de meesten hier dan ook beweren kan ik niet onderschrijven. :strat:

nickofzo
19 februari 2013, 18:13
Oh het is maar een bump. Maar als ik kon kiezen tussen een Gibson en een Stagg koos ik zeker voor een Stagg.Helaas zit ik hier met een Gibson opgescheept.

Scarface
19 februari 2013, 18:18
Nou ik wil nog wel even kwijt dat ik een Stagg stratocaster heb gehad die best goed te bespelen was, ook nog redelijk als een strat klonk.
Stemvastheid was ook niet beroerd met andere woorden gewoon een gitaar waarvan je kon zeggen dat de prijs kwaliteit verhouding dik in orde was.
Heb die gitaar toendertijd bij DaCapo in Leek gekocht en ondermeer vergeleken met Squier stratocasters. Mogen jullie raden welke gitaren er beter waren. (het was niet de Squier).

Ook andere Staggs waaronder de les paul van Koni05 die ik later heb bespeeld mogen nog steeds de aanduiding gitaar dragen.

Wat de meesten hier dan ook beweren kan ik niet onderschrijven. :strat:

Nee,je vergist je. Dat ligt aan je vingers.....:sssh:



10 stijve vingers en toch geluid!



Groet,
Marco

kunk
19 februari 2013, 18:32
Nee,je vergist je. Dat ligt aan je vingers.....:sssh:



10 stijve vingers en toch geluid!



Groet,
Marco

Zelfs met die stijve dikke vingers van mij was er prima te spelen op de Stagg.
Dus dat is niet bepalend voor mijn mening over Stagg.
Dat Stagg geen wereld kwaliteit gitaren maakt is wel duidelijk maar voor zover ik het beoordelen kan op mijn ervaringen met dit merk kan ik, ondanks dat ik beslist geen geweldige gitarist ben, alleen zeggen dat de verhouding tussen wat ik voor de gitaar betaalt heb en de daarbij geleverde kwaliteit dat dat gewoon goed was. En de gitaar was trouwens duurder als 5 cent:chicken:

B-stone
19 februari 2013, 18:44
De kwaliteit van de huidige gibbys is ook echt om over naar huis te schrijven.....

Verder weet ik ook zeker dat als je er een mocht/ kon kopen je ook wel anders zou praten over je stagg. ;)

kunk
19 februari 2013, 18:54
De kwaliteit van de huidige gibbys is ook echt om over naar huis te schrijven.....

Verder weet ik ook zeker dat als je er een mocht/ kon kopen je ook wel anders zou praten over je stagg. ;)

En ik weet zeker van niet! Later een Fender Stratocaster gehad uit de States en uiteraard was die veel beter. Maar ook veel duurder.

Scarface
19 februari 2013, 19:01
Zelfs met die stijve dikke vingers van mij was er prima te spelen op de Stagg.
Dus dat is niet bepalend voor mijn mening over Stagg.
Dat Stagg geen wereld kwaliteit gitaren maakt is wel duidelijk maar voor zover ik het beoordelen kan op mijn ervaringen met dit merk kan ik, ondanks dat ik beslist geen geweldige gitarist ben, alleen zeggen dat de verhouding tussen wat ik voor de gitaar betaalt heb en de daarbij geleverde kwaliteit dat dat gewoon goed was. En de gitaar was trouwens duurder als 5 cent:chicken:

Ging om de sig van jou...vond het wel grappig.

Ik heb een keer een Stagg in mijn handen gehad en heb hem weer snel terug gehangen,zo slecht als die was triest gewoon.Maar ik heb dat met meerdere merken gehad.

Groet,
Marco

Tupelo
19 februari 2013, 19:04
Persoonlijk vind ik de anti Stagg rage hier ook wat overdreven.

Dingen zuigen vooral in afwerking, eenmaal goed afgesteld zijn ze prima bespeelbaar.
Het is een beetje verdrietig dat er dan altijd allerlei high end gitaren bijgehaald moeten worden om te illusteren dat Stagg gitaren zuigen.

Voor een beginnende gitarist is een goed afgestelde Stagg gitaar mijns inziens helemaal niet verkeerd.
Dat wil niet zeggen dat er geen andere opties zijn voor dat geld maar ook daarvoor geldt dat het met een groot deel valt of staat met een goede afstelbeurt en het vastzetten van het tremoloblok.

wietse
19 februari 2013, 19:04
stagg gitaren zijn al beter geworden , de eerste series met die metalen plaat op de kop die waren bar slecht, vooral electrische gitaren akoestische en basgitaren waren stukken beter.
tegenwoordig zijn ze wel redelijk, heb een tijd geleden een stagg tele gehad en die verbaasde mij in positieve zin, moest wel afgesteld worden maar toen ik dat éénmaal had gedaan was het gewoon een fijne gitaar, ze kunnen het dus wel alleen komt het niet zo vaak voor een echt goede stagg.

kunk
19 februari 2013, 19:06
Ging om de sig van jou...vond het wel grappig.

Ik heb een keer een Stagg in mijn handen gehad en heb hem weer snel terug gehangen,zo slecht als die was triest gewoon.Maar ik heb dat met meerdere merken gehad.

Groet,
Marco

Die link had ik al wel gelegd. Snap ook wel dat er tussen Stagg gitaren veel rommel zit maar dat is niet alleen bij Stagg zo.
Vind dan ook wel het gehalte "meeschreeuwers met de grote meute" bij Stagg erg groot en mag dan graag mijn redelijke positieve ervaring met Stagg als tegengewicht graag laten horen.:seriousf::seriousf::seriousf:

Scarface
19 februari 2013, 19:26
Eigenlijk,

Als je een gitaar koopt van een paar tientjes mag je niet verwachten dat hij in elkaar zit als een Fender of Gibson of dat hij klinkt als een van beiden. En als je je dat realiseert,kan het eigenlijk alleen maar mee vallen.

Maar het is typisch Nederlands om ''appels met peren" te vergelijken :hide:

Groet,
Marco

Pepe
19 februari 2013, 19:40
Stagg gitaren zijn zo slecht..... zelfs op de folder zit geen garantie.. tjsjaboem..

Triggy
19 februari 2013, 19:50
Ik heb ook Stagg gehad, een strat, en die was na een goede afstelbeurt prima te bespelen.
Qua sound uiteraard geen fender strat maar het viel voor die 75,- echt niet tegen.
Vorige maand incl. 5w versterkertje weer verkocht voor 70,- en de koper was er zo blij als een kind mee :)

kunk
19 februari 2013, 19:50
Stagg gitaren zijn zo slecht..... zelfs op de folder zit geen garantie.. tjsjaboem..

Dacht ik net alle Stagg haters een beetje bekeerd te hebben en dan begin jij weer!!:seriousf::cheerup:

Joreeen
19 februari 2013, 19:52
Ik heb een Spaanse Stagg gitaar, speelt heel goed, speel heel weinig akoestisch, en is voor mee te nemen op reis. Hij klinkt goed, veel beter dan een elektrische die ik in de winkel heb bespeeld!

DarknessAwaits
19 februari 2013, 21:30
Ik heb een Spaanse Stagg gitaar, speelt heel goed, speel heel weinig akoestisch, en is voor mee te nemen op reis. Hij klinkt goed, veel beter dan een elektrische die ik in de winkel heb bespeeld!

Aparte vergelijking. Eentje uit de "Ik heb een fiets en die gebruikt echt veel minder benzine dan een auto"-collectie :D

gibsonfan
19 februari 2013, 21:38
Ik heb er een van 250 euro, een lp model en die is harstikke goed voor dat geld, tuurlijk heb ik liever een gibson maar ik krijg er mooie geluiden uit dus heb ik voorlopig niks te klagen.

Joreeen
19 februari 2013, 22:02
Aparte vergelijking. Eentje uit de "Ik heb een fiets en die gebruikt echt veel minder benzine dan een auto"-collectie :D
Heul nie! :p Ik speel weinig akoestisch, dus heb geen nood aan een dure Taylor of Takamine... Klinkt voor wat ik hem gebruik ok! :D

B-stone
19 februari 2013, 22:24
Heul nie! :p Ik speel weinig akoestisch, dus heb geen nood aan een dure Taylor of Takamine... Klinkt voor wat ik hem gebruik ok! :D

Het gaat om het: mijn spaanse akoestische gitaar klonk beter dan eenelectrische uit de winkel. :D

DarknessAwaits
19 februari 2013, 22:26
Nee, ok... Dat 'ie prima klinkt voor waar jij 'm voor gebruikt dat klinkt logisch. Dat een spaanse beter klinkt dan een elektrische kan ik dan weer erg weinig mee.

Edit: B-Stone was me voor :)

Joreeen
19 februari 2013, 22:37
Kwalitatief gezien he guys :D

arnoldtims
19 februari 2013, 23:00
Ach elke gitaar die redelijk goed gebouwd is kan met een hele goede afstel beurt gewoon goed spelen.
En natuurlijk kan en mag je zeker blij zijn met je gitaar.

Ik ben ook helemaal niet merken geil, er zijn zeker b merken die niet of niet veel voor de real deal onder doen. Ps: een stagg niet nee i know

Deze discussie is dan eigenlijk ook helemaal niet nuttig.

witterwit
19 februari 2013, 23:57
wat voor stagg geldt, geldt voor alle gitaren in die prijsklasse, soms zit er wat leuks tussen; maar het kan ook gebeuren dat het de grootste rommel is die je maar kopen kunt.

mesaman
20 februari 2013, 00:02
Hahaha, het is maar net of je een goede koopt of een slechte man.
Ik speel met mijn stagg les paul (beetje geupgrade) sommige gibsons eruit.

je moet ook niet een man kopen, beetje raar vind je niet?(een vrouw huren daar in tegen is anders.)

eruitspelen? is dat dan dat die gene met de gibson het pand verlaat?

witterwit
20 februari 2013, 00:04
je moet ook niet een man kopen, beetje raar vind je niet?(een vrouw huren daar in tegen is anders.)

eruitspelen? is dat dan dat die gene met de gibson het pand verlaat?


als ik gitaar speel vliegen de mensen de deur uit; laten ze hun fender zelfs staan; soms ook een gibson.

Kim Wilson
20 februari 2013, 08:15
wat voor stagg geldt, geldt voor alle gitaren in die prijsklasse, soms zit er wat leuks tussen; maar het kan ook gebeuren dat het de grootste rommel is die je maar kopen kunt.

In de prijsklasse van Stagg heb ik idd best wat leuke gitaren vastgehad, maar dat waren geen Staggs. Wat ik al eerder schreef, van alle Staggs die ik heb getest was er geen één die ik iemand zou aanraden, ook niet voor dat geld. Zoek dan een London City of Squier of iets dergelijks, dan heb je grotere kans dat je een redelijk exemplaar treft.


En @Tupelo, leuk je weer te zien hier!

Kakihara
20 februari 2013, 08:35
De Stagg die ik in mijn handen heb gehad, viel verrassend goed mee. En dat was volgens mij nog een van de oude serie, met dat plaatje op de kop. Wellicht dat de goede afstelling er iets voor tussen zat. Toch leuk als een winkel zelfs de minder kwalitatieve gitaren van een degelijke afstelling voorziet. Het enige dat me stoorde aan die Stagg was de extreem goedkoop aanvoelende hardware. Het had allemaal een beetje een plastiekerig gevoel. Niets wat je kan upgraden natuurlijk. Alleen moet je dan jezelf de vraag stellen of je niet beter onmiddellijk een paar euro meer uitgeeft aan een Epiphone, Squier of Vintage.
Stagg wordt nogal snel gebashed, veelal door mensen die er nog geen hebben vastgehad, maar gewoon meehuilen met de wolven in het bos. Het merk sleept een slechte reputatie met zich mee, omdat het niet al te best begonnen was op het moment dat internetfora begonnen op te komen. En dat voelt het vandaag nog altijd, het mag zich dan nog zo goed verbeterd hebben.
In ieder geval prefereer ik altijd een Stagg boven een Sunn Mustang. Een Stagg kan je tenminste nog afstellen...

Napoje
20 februari 2013, 10:04
In de prijsklasse van Stagg heb ik idd best wat leuke gitaren vastgehad, maar dat waren geen Staggs. Wat ik al eerder schreef, van alle Staggs die ik heb getest was er geen één die ik iemand zou aanraden, ook niet voor dat geld. Zoek dan een London City of Squier of iets dergelijks, dan heb je grotere kans dat je een redelijk exemplaar treft.


En @Tupelo, leuk je weer te zien hier!

Nou die allergoedkoopste squier bullets, dat is pas brol. Die gitaartjes van de aldi zijn nog beter.

zoon van Piet
20 februari 2013, 10:26
Zes pagina's afgeven op Stagg, terwijl de conclusie na een pagina al duidelijk is..

Maar toch, ik pingel in winkels vaak ff op startersspul, gewoon om te voelen waar de jeugd aan toe is.
En ik kan alleen maar zeggen dat de jeugd met Stagg en zelfs Aldi/Lidl/Keiper beter af is dan ik destijds met Venlonia/Egmond, of mn broertje met Hondo/Kinor.
Stagg mag dan geen wereldspul zijn, je kunt er op leren spelen. Dat kon je vroeger van Egmond niet zeggen..

Napoje
20 februari 2013, 11:55
Maar als je leerde spelen op die egmond kon je dat op de rest ook!

zoon van Piet
20 februari 2013, 11:59
en als je leert spelen op Stagg.... ;)

muffstuff
20 februari 2013, 12:03
en als je leert spelen op Stagg.... ;)

...speel je alle gibsons er uit.

Napoje
20 februari 2013, 14:01
Het verbaasd me wel dat er nog echt slechte gitaren gemaakt worden. Lees hier op het forum al dat zelf harley bentons van 70 euro al redelijk ok zijn.