PDA

View Full Version : Acoustic Fingerstyle - Drivetime (Cover my own way) - (video)



DTmaster
21 februari 2012, 02:08
Hallo,


Ik was gister ff aan het jammen en opeens zij een vriend "speel eens wat in dan maken we ff een video van een nr!"

Zodoende is dit het resultaat.. ik ben geen fingerpicking master maar het is wel ok vind ik zelf!
Het is overgens een soort Mix - 50% van mij en 50% van:)

Mvg

DTmaster

PS: hij kan op 1080i




http://www.youtube.com/watch?v=RPb9EPJJ9Gg[/QUOTE]
[/video][/QUOTE]

Ernest01
21 februari 2012, 19:21
Mooi gespeeld. Wel hier en daar wat tempo-dingetjes, maar aangezien deze oude man je het niet nadoet..... kundig allemaal.
En het geluid is ook prima. Mooie opname dus ook.
Misschien je wat meer met deze stijl van spelen bezighouden. Ligt goed in het gehoor, in ieder geval.:ok:

proguitar89
21 februari 2012, 19:26
wow hartstikke mooi gespeeld dat doe ik je niet na

oh ja wil je die kermit de kikker nog hebben ik wil hem wel graag heb ik nog een buikspreek pop erbij:-)

LGK
21 februari 2012, 20:03
knap gedaan! Je kan erg goed spelen..!
Maar ik ben niet zo weg van je versie.. de versie van tommy, heeft toch meer groove.. Maar ja, is gewoon een mening.. ik ben ook een beetje een zeikerd.. ;)

Ga zo door!

Grz

-Martijn-
21 februari 2012, 21:36
Ik heb laatst ook op die bank gitaar zitten spelen. :D
Goed gespeeld, en de stukjes die je zelf bedacht hebt klinken erg origineel. Ik mis alleen wel een bridge.

Is dit opgenomen met dat Roland apparaatje of komt het signaal uit het K&K element?

DTmaster
22 februari 2012, 00:05
Thanx allemaal en betreft het element ,... ik speelde unplugged en de sound werd doordat roland apparaatje opgenomen :)